• Ik ben nieuw hier dus ik dacht, laat ik me even voorstellen. Ik zal even kort iets over mezelf vertellen voor degene die het interesseert.

    Oké, ik heet dus Christopher en ik ben 17 jaar. Ik houd enorm veel van muziek, kunst en mode. Mijn hobby's zijn daarom ook tekenen, cosplayen, muziek luisteren, shoppen en lekker foto's posten op mijn blog. (: Mijn favoriete band is sowieso MUSE en ik ga deze binnenkort live zien. Ik ben heel erg enthousiast haha! Ik houd ook best wel van gamen. Er is niks boven een goede first person shooter. Also, strips! Ik houd van strips! Homestuck is mijn favoriet.

    Je voelt 'm al aankomen, ik cosplay ook Homestuck. Voor die enkeling die cosplayen niet kent, het staat voor costume play. Je trekt dus een kostuum aan en gedraagt je als die character. Ik maak al mijn kostuums zelf (ik houd best wel van kleding maken/bewerken) en ga best vaak naar conventies. Ik heb tot nu toe kostuums gemaakt van de volgende characters: Sollux, blind Sollux, Dave, Davesprite, Meenah, Aranea (niet zelf gedragen haha), Terezi (ook voor iemand anders) en Psiioniic uit Homestuck. Naast Homestuck heb ik ook gecosplayed uit Borderlands (een psycho op de Elf Fantasy Fair), een eigen character en binnenkort Marshall Lee uit Adventure time. Heb echt zin om Marshall te doen! Hij is zo episch.

    Haha even iets meer over mezelf nog. Ik houd ook erg van simpele dingen zoals natuur, wandelen, steden, plekken waar mensen zijn, dieren, parken, geluiden (geluiden zijn gewoon leuk haha), etc. Waar ik minder van houd is pesten, roddelen, mensen die onaardig doen, vooroordelen, homo haters, alleen zijn, regels, middelbare school, mensen die anderen beledigen, etc. Ik ben misschien een beetje overdreven aardig want ik kan het echt niet uit staan als mensen om wat voor reden dan ook onaardig doen haha.

    Hmm. Meer heb ik even niet te vertellen. Anders wordt dit ook zo lang. Ik kijk er naar uit mensen te leren kennen! Wees niet bang me aan te spreken, ik zal niet bijten.

    Hier een derpy cosplay foto. Raad maar welke van de twee ik ben.


    I look inside myself and see my heart is black.

    Hallo, welkom!
    Je klinkt in ieder geval heel aardig, haha.(: We hebben niet heel veel gemeen though. Behalve dat we allebei van muziek houden en 17 zijn. Nou ja, ik word over 17 dagen 17, dus ik reken mezelf alvast even tot die groep.8D oh, en mode, dat vind ik ook wel leuk, al trek ik me er niets van aan.

    Maar dat wil niets zeggen, toch? Ik heb meer vrienden die van cosplayen houden en ik vind het wel interessant. Het is alleen niets voor mij omdat ik het lef daar gewoon niet voor heb.:'D
    De dingen die we haten komen wel overeen, lol.

    En nu weet ik niet meer wat ik moet zeggen. Eh, ik ben Marleen en ik vind het onmogelijk te raden wie van de twee jij bent op de foto.(cat)

    Edit: ik heb stiekem je profielfoto ook bekeken in het groot (staat immers in je fotoboek, ghehe) en ik denk dat jij de rechter bent. Die het dichtst bij de camera staat zit. :Y)

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 7:14 ]


    everything, in time

    Welkom, Christopher! Ik ben Jip en als ik zo naar je hobby's kijk, denk ik dat je je hier nog aardig op je plek gaat voelen. :Y)
    Zou ik één ding mogen vragen? Volgens mij heb ik namelijk nu eindelijk iemand gevonden die aan mij uit kan leggen wat in vredesnaam Homestuck is. Ik zie overal Homestuck dingen op Tumblr en mijn dash wordt continu overspoeld met JohnDave dingen en ik heb geen idee waar het allemaal op slaat. (cat)

    Maar goed, welkom dus! Als je vragen ergens over hebt, mag je ze gerust stellen. x)

    EDIT; ben het overigens met Marleen eens. Geen idee welke van de twee jij bent. :'D

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 6:52 ]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Ik schat dat jij diegene bent met de bril, aangezien er op je profielfoto ook iemand staat met een bril.:Y)
    Welkom, hallo.
    Ik ben Aniek. Eigenlijk ben ik er niet heel goed in om mijzelf voorstellen, aangezien er bijna niks over mij te vertellen valt.
    Maar ik met nu stoppen, aangezien ik anders zo mijn bus naar school mis.(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Hee welkom!

    Ik ben Demi :Y) Haha. Ik hoop dat je het hier naar je zin gaat hebben, al heb ik daar geen twijfels aan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Hai, ik ben Lisanne en welkom op de plaats waar je voortaan al je vrije (en niet vrije) tijd aan gaat besteden. :Y)


    life is awesome

    Hoi, ik ben Anjanie
    Welcome op Quizlet
    ik zit hier zelf al 4 jaar, ik ben op mijn 16de begonnen met Q, omdat ik rond die tijd van TH hield, nu nog steeds
    Als je hulp nodig heb kan je het altijd vragen

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 8:33 ]


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    wat leuk dat je je voorstelt (:
    een goeie vriendin van mij is ook helemaal fan van muse, en die gaat ook naar hun concert x'D

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 8:45 ]


    "You can't cancel Quidditch!" - Oliver Wood

    Heya! Welkom op Quizlet. Ik ben Sophie. Ik ben nu (bijna) een jaar geleden op Quizlet gekomen. Maar goed, ik hou ook van Cosplayen, alleen heb ik niet zoveel ervaring. Ook hou ik van creatief bezig zijn; tekenen, schrijven, lezen, alles met de natuur, pianoën, etc. Oh, en Rpg'en! Maargoed, als een van de weinige jongens op Quizlet, zoals je zelf al ziet, heb je veel bekijkt ;P.
    Nou ja, voor vragen, etc, staat mijn Gastenboek open!


    Tijd voor koffie.

    Zeg, wat zien jullie bleek op die foto (nerd).

    Volgens mij ben je één van de weinige die zo'n lange voorsteltopic maakt ;d, of ik kijk of de rest heen, dat kan ook nog..
    Ik ben te lui om mijzelf voor te stellen, plus de leraar is aan het praten, moet opletten ofzo..

    Maarja, welkom ;D Op mijn profiel staan wel dingetjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Lolol, halloooooo en welkom op Quizlet! Hehe, en dan ook nog eens weer een jongen erbij :'D!
    Hm, we hebben niets gemeen, ;c Maar boeiend! Ik ben Annemarije, 15 jaar en ik luister muziek zoals Ed Sheeran en One Direction. :Y) Lekker kort samengevat enzo. Haha. Veel plezier op Quizlet en als je eens gezellig wil praten. Mijn gastenboek is open.


    Pretty is just a pretty word.

    Hey Chris,
    Ik ben Mitchell, 18 jaar, meer dan een jaar lid op Quizlet, veel te actief en uuhm, geen idee wat ik nog meer zou moeten lullen.
    Mijn eerste gedachte was: Ben je een hipster? En de tweede was: Ben je homoseksueel? Niet dat er iets mis is met dat laatste. Je zou eens moeten weten hoeveel lesbische / bi-seksuele mensen hier op Quizlet zitten. (joehoe)
    Maaaaaar goed, in ieder geval welkom op Quizlet en dat je hier veel plezier mag hebben. Wat leuk dat je naar de Elf Fantasy Fair gaat. Dat is iets wat Assassin en ik ook graag doen. Vorig jaar gingen we erheen als The Adams Family:

    Wij zitten rechts. Dat andere meisje is Niobe

    Je muzieksmaak deel ik niet. Ik ben meer in het Metal gedeelte en alles wat daarna komt. Hoe harder en hoe meer screamo, hoe beter :Y) Uuuuh, gamen is altijd goed. Welke spellen speel je?
    En dat was het voorlopig wel weer van mij. Later


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Welcome on Q. (:


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Hallo :Y) Ik vind het leuk dat je het woord derpy gebruikt hehe


    -

    welkom op Q, dat is best wel cool die kleren te kunnen maken. mijn vriendin is er dol op (:
    veel plezier en hmm wat kan ik nog meer zeggen. Haaaaiii (:


    Hell is empty..al the devils are here

    Heei, welkom op Quizlet (:
    Echt tof dat je naar Muse gaat! Jaloers!!
    But anyway, have fun here on Q, I think you'll fit in perfectly ^^
    Als je meer van me wil weten of iets wil vragen ben je altijd welkom in mijn gastenboek.

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 10:28 ]


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran