• Dat de RPGs zo enorm onorgineel zijn en dat er zoveel in het actieve topics staan. Zelfs hou ik ervan om te RPGen, maar er zijn er nu zoveeeel die hetzelfde zijn, hetzelfde idee en op elkaar lijken met minimale verschillen, vooral bij de 1D RPGs. In sommige bestaat 1D niet eens, wat is het nut dan? Jeetje, dan kan je ook gewoon met veel mensen een story gaan schrijven. Ik snap niet dat anderen dat nog leuk vinden en er aan mee willen doen.


    Your make-up is terrible

    BlackAlpha schreef:
    Hoe vaak gaan mensen hier nog over beginnen. Natuurlijk iedereen vind het wel een (een beetje) storend maar, er zijn al zoveel topics over dit probleem begonnen, dat er binnenkort weer iemand een topic zal beginnen met de titel "Ik wordt gek van al die ik haat rpg topics". Bovendien, als je een idee hebt voor een rpg ga je toch niet al die duizend topics bij langs om te kijken of er al iets soortgelijks bestaat....:S. Misschien is er wel een reden om nog een keer een rpg over iets soortgelijks te maken omdat, dat ene topic dat al bestaat regels heeft die je niet aanstaan, vol zit of er al heel veel mensen op zitten....


    Kijk dan even dat dit topic ondertussen al een maand oud is. Mensen schoppen het gewoon steeds omhoog.


    Your make-up is terrible

    srry...:S


    ©1998

    Edit: Sorry ,ik zie nu pas dat dit al een oud omhoog geschopt topic is.

    [ bericht aangepast op 3 jan 2013 - 14:37 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Yup. Het feit dat mijn Actieve Topics-subcategorie gewoon het RPG-forum is, irriteert me mateloos.


    ars moriendi

    Ik ben het helemaal met je eens, alleen zou ik niet weten hoe je dit probleem goed kunt oplossen, zodat beide 'partijen' (voor / tegen) tevreden zijn. Je kunt moeilijk mensen verbieden om nóg een 1D rpg aan te maken of zeggen; 'er mogen in totaal maar 4 1D rpg's zijn'


    Aan niets denken is ook denken.

    Ik erger me sowieso aan al die 1D troep topics. (gayhand)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik erger me meer aan het feit dat er nogal veel mensen te lui zijn om zelf een leuke story op te gaan zoeken en die te lezen --'


    ~

    Aurorea schreef:
    Ik erger me sowieso aan al die 1D troep topics. (gayhand)


    ~