• Dat de RPGs zo enorm onorgineel zijn en dat er zoveel in het actieve topics staan. Zelfs hou ik ervan om te RPGen, maar er zijn er nu zoveeeel die hetzelfde zijn, hetzelfde idee en op elkaar lijken met minimale verschillen, vooral bij de 1D RPGs. In sommige bestaat 1D niet eens, wat is het nut dan? Jeetje, dan kan je ook gewoon met veel mensen een story gaan schrijven. Ik snap niet dat anderen dat nog leuk vinden en er aan mee willen doen.

Your make-up is terrible

Beorn schreef:
    (...)
    Offtopic komt niet in Actieve Topics, is dat ook niet wat voor RPG?

Gaat er niet komen, denk ik, anders gaat dit voor veel mensen de reden zijn om geen golden member te kopen.

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 19:15 ]

26 - 02 - '16

Opera schreef:
    (...)

Gaat er niet komen, denk ik, anders gaat dit voor veel mensen de reden zijn om geen golden member te kopen.

'Stories gezocht'-topics zijn ook irritant genoeg :')

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.

Vatican Cameos

Fahrenheit schreef:

"Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

Willen jullie ophouden met een quote dit oude topic omhoog te schoppen?

Your make-up is terrible

Mmm kan RPG niet misschien een apart onderdeel worden net als de gedichten en quizzen? Ik zou me god niet weten hoe je dit zou moeten doen maar misschien kan het in een nieuw balkje bovenaan?

Shit happens but pee happens a lot more.

Ik heb geprobeerd een keer te RPG'en, maar het is niet echt aan mij besteed. Ik erger me er wel echt enorm aan, omdat het er zo enorm veel zijn, en ik serieus door de bomen het bos niet meer zie.
    Laat mij maar verhalen en columns schrijven...

Miep

Ehm..
    ...
    Een RPG is toch een spel?
    Of hoe ligt dat..

Some people are art and do art at the same time

Blergh, ik probeer steeds nieuwe RPG's te zoeken omdat ik weer wat actiever wil en probeer te zijn maar ik vind geen moer! Geen goede met een echt verhaal. Het is echt verschrikkelijk irritant.
    Nikki weet jij nog een die nog niet is begonnen ?

The duty of youth, is to challenge corruption.

Nychta schreef:
    Blergh, ik probeer steeds nieuwe RPG's te zoeken omdat ik weer wat actiever wil en probeer te zijn maar ik vind geen moer! Geen goede met een echt verhaal. Het is echt verschrikkelijk irritant.
    Nikki weet jij nog een die nog niet is begonnen ?

Mot je even kijken in het topic van Gypsy/Gipsy, die heeft een hele lijst.

Your make-up is terrible

Dankje! Je bent een schat !

The duty of youth, is to challenge corruption.

-

[ bericht aangepast op 30 dec 2012 - 21:33 ]

Some people are art and do art at the same time

http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=146584
    Voor deze staan er rollen open, over de Holocaust. Is nog niet begonnen. Still not sure of ik meedoe, butyeah, just informin' ya.

No growth of the heart is ever a waste

Hoe vaak gaan mensen hier nog over beginnen. Natuurlijk iedereen vind het wel een (een beetje) storend maar, er zijn al zoveel topics over dit probleem begonnen, dat er binnenkort weer iemand een topic zal beginnen met de titel "Ik wordt gek van al die ik haat rpg topics". Bovendien, als je een idee hebt voor een rpg ga je toch niet al die duizend topics bij langs om te kijken of er al iets soortgelijks bestaat....:S. Misschien is er wel een reden om nog een keer een rpg over iets soortgelijks te maken omdat, dat ene topic dat al bestaat regels heeft die je niet aanstaan, vol zit of er al heel veel mensen op zitten....

©1998