• Dat de RPGs zo enorm onorgineel zijn en dat er zoveel in het actieve topics staan. Zelfs hou ik ervan om te RPGen, maar er zijn er nu zoveeeel die hetzelfde zijn, hetzelfde idee en op elkaar lijken met minimale verschillen, vooral bij de 1D RPGs. In sommige bestaat 1D niet eens, wat is het nut dan? Jeetje, dan kan je ook gewoon met veel mensen een story gaan schrijven. Ik snap niet dat anderen dat nog leuk vinden en er aan mee willen doen.

Your make-up is terrible

Hoewel ik ook aan rpg doe, vind ik het nu ook wel de spuigaten uitlopen..

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.

'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.

Precies dit!

Inspiration can hit you any time

Fahrenheit schreef:

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Assassin schreef:
    (...)

Dat vonden de mods teveel werk. Ze zeiden wel dat ze ergens mee bezig waren, maar dat is er nooit van gekomen blijkbaar.

'Ja, want wij zijn mods en wij hebben het ook altijd druk' Er zijn net nieuwe mods. Laat die dat doen. Problem solved.

404NOTFOUND schreef:
    (...)

'Ja, want wij zijn mods en wij hebben het ook altijd druk' Er zijn net nieuwe mods. Laat die dat doen. Problem solved.

._.
    We zitten gewoon vast met een oplossing voor de rpg's.

Calantha schreef:
    (...)

._.
    We zitten gewoon vast met een oplossing voor de rpg's.

Wat iemand anders net al zei, doen zoals het bij de wedstrijden gedaan word.

404NOTFOUND schreef:
    (...)

Wat iemand anders net al zei, doen zoals het bij de wedstrijden gedaan word.

Dat hebben we inderdaad al overwogen, maar dat is om een of andere reden niet meteen goedgekeurd.

[ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 18:58 ]

Calantha schreef:
    (...)

Dat hebben we inderdaad al overwogen, maar dat is om een of andere reden niet meteen goedgekeurd.

Voor zover ik heb gehoord vonden ze het allemaal teveel werk. Users hadden al aangeboden om die taak op zich te nemen maar dat wilden ze niet.

Your make-up is terrible

Dat is ook de reden waarom ik nu alleen nog maar in die van jou meedoe. Meer als genoeg originaliteit.

“Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

Assassin schreef:
    (...)

Voor zover ik heb gehoord vonden ze het allemaal teveel werk. Users hadden al aangeboden om die taak op zich te nemen maar dat wilden ze niet.

Momenteel vraagt dat misschien veel werk, maar moderators doen meer dan wat jullie op het eerste zicht zien.
    We weten van het probleem, en we willen er dan ook iets aan doen.

Madonna schreef:
    (...)

Mee eens. Daarom heb ik een GM genomen.

“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

Ik vind grotendeels van de rpg's prut zooi. (Maar die van jou vind ik wel heel erg leuk) Sommigen gaan veel te snel dood of ze gaan over hetzelfde. Ik vind het ook zo'n onzin, dit komt trouwens ook in stories voor, dat 1D niet bestaat of zo. Wat is daar het nut nou van. Ik vind dat er een regeling moet komen voor die rpg's.

[ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 18:53 ]

26 - 02 - '16

Calantha schreef:
    (...)

Momenteel vraagt dat misschien veel werk, maar moderators doen meer dan wat jullie op het eerste zicht zien.
    We weten van het probleem, en we willen er dan ook iets aan doen.

Offtopic komt niet in Actieve Topics, is dat ook niet wat voor RPG?

"She was fury, she was wrath, she was vengeance."

Beorn schreef:
    (...)
    Offtopic komt niet in Actieve Topics, is dat ook niet wat voor RPG?

Dit!

A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.