• Dat de RPGs zo enorm onorgineel zijn en dat er zoveel in het actieve topics staan. Zelfs hou ik ervan om te RPGen, maar er zijn er nu zoveeeel die hetzelfde zijn, hetzelfde idee en op elkaar lijken met minimale verschillen, vooral bij de 1D RPGs. In sommige bestaat 1D niet eens, wat is het nut dan? Jeetje, dan kan je ook gewoon met veel mensen een story gaan schrijven. Ik snap niet dat anderen dat nog leuk vinden en er aan mee willen doen.


    Your make-up is terrible

    In sommige bestaat 1D niet eens, wat is het nut dan?


    Daar ben ik het volledig mee eens & zelf Rpg ik ook graag, maar juist om deze reden niet op Quizlet ^^

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:24 ]


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind RPG's helemaal niet erg en ik ben er ook mee eens dat je een GM kan nemen om ze uit de actieve topics te halen. Alleen mijn actieve topics lijkt nu op het RPG subforum ._.

    [ bericht aangepast op 2 dec 2012 - 17:27 ]


    Shoganai i ne~

    EdwardElric schreef:
    Ik vind RPG's helemaal niet erg en ik ben er ook mee eens dat je een GM kan nemen om ze uit de actieve topics te halen. Alleen mijn actieve topics lijkt nu op het RPG subforum ._.


    Dat vind ik ook, het is ook niet zo erg als de RPGs die er in staan leuk zijn, orgineel en dat soort dingen. Maar dit is het allemaal niet, het is gewoon één lijst van dingen die op elkaar lijken en die opnieuw en opnieuw en opnieuw aangemaakt worden als de vorige gesloten is, alleen dan met een plot die op één of twee punten anders is en een andere naam. De meeste sluiten ook al na één of twee topics.


    Your make-up is terrible

    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ik vind het best irritant dat er zoveel RPG's zijn, maar ik vind het nog irritanter dat er zoveel 'ik zoek stories' topics zijn.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.


    Mee eens. Daarom heb ik een GM genomen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Kan er niet zo'n regeling komen als bij wedstrijden?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    Kan er niet zo'n regeling komen als bij wedstrijden?


    Dat is nog geen slecht idee (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Audacity schreef:
    Kan er niet zo'n regeling komen als bij wedstrijden?


    Dat vonden de mods teveel werk. Ze zeiden wel dat ze ergens mee bezig waren, maar dat is er nooit van gekomen blijkbaar.


    Your make-up is terrible

    Ik ben het wel met je eens. Het is al irritant als je geen goldmember bent om al die RPG's te zien maar als ze dan ook allemaal op elkaar lijken, heb ik zoiets dat ik het zonde vind want zo krijgen andere topics geen kans bij de actieve topics. Maak dan gewoon een hele grote 1D RPG waarbij iedereen die een RPG heeft of mee doet aan een 1D RPG die lijkt op een andere RPG aan mee kan doen want dan heb je maar een topic in plaats van 20 of meer.


    Physics is awesome

    Parish schreef:
    Ik vind het best irritant dat er zoveel RPG's zijn, maar ik vind het nog irritanter dat er zoveel 'ik zoek stories' topics zijn.


    Pretty is just a pretty word.

    Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.


    comfort in c h a o s

    Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.


    Als ze niet meer zoveel van hetzelfde aanmaken zal het ook minder vol zijn.


    Your make-up is terrible

    Fahrenheit schreef:
    Het feit dat de actieve topics er vol mee staan vind ik al super irritant. Origineel of niet. Ik RPG zelf niet, vandaar.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Jammer dat dat niet verholpen kan worden zucht....


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.