De stelling van deze week luidt:
De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.
(dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)
[ topic verplaatst door een moderator ]
- Home
- Forum
- Oude Stellingen
- [stelling] De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken.
[stelling] De meeste Nederlandse en Vlaamse artiesten of acteurs zullen het nooit wereldwijd maken. - Oude Stellingen
-
2 dec 2012 - 3:032 dec 2012 - 14:50
Oneens, kijk naar Nick van der Wal - Afrojack - of Armin van Buuren. Daarbij is Carice van Houten een geweldige actrice, die het ook internationaal heeft gemaakt.
"Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf
2 dec 2012 - 14:542 dec 2012 - 14:57Mee eens, maar er zijn uitzonderingen. Milow van België bijvoorbeeld, die doet het best goed (;
Even the smallest can change the course of the future
2 dec 2012 - 15:06Taronga schreef:
Klopt wel, al zijn er enkele uitzonderingen. (Netsky bijvoorbeeld ^^)“Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”
2 dec 2012 - 15:24eens maar dat ligt ook wel een beetje aan de ambitie van die persoon.
maar bijvoorbeeld, eva simons, armin van buren, partyscat (mijn probleem geen idee hoe ik dat schrijf!!) heeft het wel allemaal even mooi geflikt!
There's nothing wrong with you, there's a lot wrong with the world where you live in!
2 dec 2012 - 15:54230710 schreef:
Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.you said I had a beautiful mind, but that's because you're all I think about
2 dec 2012 - 15:57230710 schreef:
Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.“Things never happen the same way twice.”
2 dec 2012 - 16:02230710 schreef:
Eens. Er zijn uitzonderingen, maar meestal zijn die dan ook niet eens zo bekend in het buitenland.Some people are so poor, that the only thing they have is money.
2 dec 2012 - 17:15Ik denk dat het komt omdat in NL/België niet genoeg kansen zijn om internationaal door te breken? We hebben hier geen Simon Cowell die 'even' een One Direction vormt of een Howie die een ster van je maakt... Maar je hebt idd natuurlijk de uitzonderingen!
If my velocity starts to make you sweat then never let go - My Chemical Romance
2 dec 2012 - 17:28eens
.it's up to you to make dreams come true
2 dec 2012 - 17:34Blijheid schreef:
Oneens.
Kijk bijvoorbeeld naar Milow...
Wie is dat? :'D
Ben het eens met de stelling.A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.
2 dec 2012 - 18:18Fahrenheit schreef:
Die zanger, ik kan even geen nummers van hem noemen, maar ik ken hem wel ;p
(...)
Wie is dat? :'D
Ben het eens met de stelling."Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf
2 dec 2012 - 18:292 dec 2012 - 19:00De meeste niet nee, dus eens.
There's faith and there's sleep - we need to pick one - please
2 dec 2012 - 19:01