• Ik heb vaak de neiging om een serie na 6 delen ofzo al te gaan verwijderen,dat heb ik bij deze ook dus ehhm moet ik hem verwijderen want hij word echt NIET vaak gemaakt en ik heb noch zat andere ideeen en met dit verhaal lijkt er maar geen eind aan te komen.

    XxX

    Och ik heb dat ook lieford, die van mij worden ook amper gemaakt. Ik denk dat ik ze ook ga verwijderen behalve die van Georgs sister want die word nog wel wat gemaakt.

    Och ik heb dat ook lieford, die van mij worden ook amper gemaakt. Ik denk dat ik ze ook ga verwijderen behalve die van Georgs sister want die word nog wel wat gemaakt.

    Iemand die me begrijpt! Ik denk namelijk dat ik zo word uitgescholden ofzo maar ik wil het gewoon niet meer en ik ben nou eenmaal zo dat ik een serie heel vlug verwijder.'

    Heb ik ook hoor. Ik scheld je niet uit waarom zou ik dat doen? Ik ga denk ik ze ook verwijderen totdat ik een supergoed idee heb. Pff, dat licht gewoon aan de mensen die hier veel vrienden of weinig vriendenhebben denkn ik.

    Ziezo, die zijn weg.

    Ik snap je! J Mijn series worden ook bijna niet gemaakt, dus ik ga er eigenlijkook niet verder mee.. Alleen 1 van mijn Stand Alones word redelijk goed gemaakt, maar nog steeds niet zo heel vaak... Niet leuk...


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Je moet ook niet heel snel weer een neiuw deel erop zetten dan worden ze ook meerdere keren gemaakt ;) Bij mij in ieder geval xD

    Misschien moet je ze in de Spotlight zetten? :)
    x


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Misschien moet je ze in de Spotlight zetten? :)
    x

    Vind ik zonde van me geld.'

    ZO HEB MYN SERIE VERWYDERT.'

    Ik heb AL mijn serie's verwijder inclusief die op xHIPPEKIP

    Ik heb AL mijn serie's verwijder inclusief die op xHIPPEKIP

    Ik ook,ik heb ook mijn serie verwijdert.'