• Hei kienderrs n.n
    ik ga weeris een niewe serie beginnen -a-
    Kheb 2 verhaallijnen [inspi uit liedjes ;o (valt ni op zneaaj)], maarik weet nogni welke ik ga gebruiken.
    Hier volgen ze;
    -That should be me, feelin youre kiss:
    Justin en ... waren jaren bevriend, en hun hechte vriendschap veranderde is een relatie. Maar na 3 maanden ging het al uit, en omdat ze allebei diep gekwetst waren verwaterd hun vriendschap, en verstaan ze hun 'relatie' enkel nog onder kennissen. Soms voelen ze zich zelfs als elkaars vijanden. Maar wat als Justin's onderdrukte gevoelens terugkomen? En ... al een nieuw lief heeft?

    of

    Are u gonna kiss & tell?:
    ... is al jaren fan van Justin Bieber, als ze hem op een dag ontmoet is ze dan ook super blij.Justin en ... blijven elkaar op de vreemdste momenten ontmoeten, en uiteindelijk worden ze verliefd. Maar ... moet over alles zwijgen, ze mag niet hand in hand met hem lopen en in het openbaar mag ze hem zelfs niet aanspreken, want alles kan leiden tot kwade fans, en dat is het laatste dat Justin wil.

    Dus, als je een rol wil [ik weet nog niet hoeveel ik er nodig heb] vul dit even in:

    Volledige naam;
    leeftijd;
    Hobbys;
    Foto:
    Karakter:
    welke story?: [kies de story wiens verhaal je het meeste aanspreekt]

    Volledige naam; Ruby-Jane McAllen (wordt Ruby of Jane genoemd.)
    leeftijd; 15
    Hobbys; Voetballen, streetdance, zingen,
    Foto; Ruby-Jane Vraag maar voor meer.
    Karakter; Als je haar kent kan ze een echte vriendin worden. Ze is een luisterend oor en is niet verlegen. Ze heeft ook een duidelijke mening en is niet bang om die te geven. Ook is ze erg sociaal. Toch kan ze heel verlegen worden als ze iemand leuk vind.
    welke story? That should be me, feelin' your kiss.


    neem jij het goede pad maar, ik neem een omweg.

    Volledige naam; Amanda Jamie Bedoire
    Leeftijd; even oud als hoofdpersoon.
    Hobbys; Voetballen, modesites afspeuren, shoppen, alle andere sporten die je kan bedenken.
    Foto: Deze.
    Karakter: Amanda is extreem sportief, en super stylish. Verder is ze spontaan, kan je goed met haar lachen en maakt ze snel vrienden. Ze lijkt een wonderkind- ze kan alles, mag alles en doet dan ook alles. Maar er is één slechte kant aan haar; Ze kan niet tegen een gebroken hart. Amanda is daarom erg voorzichtig met jongens, en zal zichzelf tegenwerken als ze een vriendje wil.
    welke story?: De eerste.

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 0:13 ]


    Hope goes lost but never dies.

    Volledige naam;Elmin Holmes
    leeftijd;14
    Hobbys;tekenen & gitaar spelen
    Foto:eventjes zoeken
    Karakter:Elmin is erg slim en laat dat ook altijd merken, zonder dat ze het door heeft is ze je weer aan het verbeteren, mensen irriteren zich dus vaak aan haar omdat ze het altijd beter weet. ze is super lief en ook erg behulpzaam, ze is trouw aan mensen maar kan mensen soms niet los laten.
    welke story?:first one.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Volledige naam: Charona Thirsa Poeran
    Leeftijd: 12
    Hobby's: tekenen, schrijven en muziek luisteren, en dansen
    Karakter: Altijd behulpzaam, soms eigenwijs, best wel stil en staat altijd voor je klaar! Raakt snel gehecht ...
    :$
    Welke story?: first one

    [ bericht aangepast op 3 april 2010 - 16:00 ]


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik hoef geen rol, maar je moét gewoon het eerste idee doen.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Volledige naam; Bree Jodelle Tanner
    leeftijd; 15
    Hobbys; Tekenen en dansen
    Foto: http://twilightguide.com/tg/wp-content/themes/Aspire/graphics/cat/jodelle-ferland/jodelle-ferland-10.jpg
    Karakter: Aanspreekbaar Vertrouwbaar en lief.
    welke story?: [kies de story wiens verhaal je het meeste aanspreekt] Naakt niet uit!

    Volledige naam: Katherina Mary Clark
    Leeftijd: 15 jaar.
    Hobby's: Piano spelen, lezen, ballet dansen.
    Foto: Picture of the girl
    Karakter: Katherina is een erg rustig meisje dat ook uit een zeer rijke familie komt. Katherina is altijd het stille typetje dat zich op de achtergrond houd, zonder succes want veel mensen zijn geïnteresseerd in haar.
    Welke story?: Maakt me helemaal niks uit, ik vind persoonlijk de tweede het mooist.


    *~* Proud Luxury *~*

    Volledige naam: Paris Cole
    leeftijd: 15
    Hobbys: ZINGEN!
    Foto: http://userserve-ak.last.fm/serve/252/30752879.jpgKarakter:
    welke story?: Ik vind de 2de de mooiste en ik zou graag "de fan" zijn...
    ik hou namelijk verschrikkelijk veel van Justin! :$

    Wil geen rol, maar je zou de tweede story moete pakke.^^


    - Even Death Can't Stop me From Loving You-

    ik hoef geen rol maar pak de eerste verhaal!


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Volledige naam;Melissa Van Veen.
    leeftijd;12 :)
    Hobbys;Dansen, JB Luisteren xD & Melig zijn
    Foto:http://femke020497.hyves.nl/album/50165754/en_melissa/U7JbgBQc/fotos/930692001/0/wvrg/ ff op kijke aub. anders mail me maar naar melissa_veen1@hotmail.com
    Karakter:Betrouwbaar Verlegen maar ook weer heel Melig.
    welke story?:De eerste vind ik het Romantische verhaal i'm sorry maar als je de 2e pakt boeit mij het niet zo dus eerste!

    KUSJES HOPE MAAR OP DE ROL xD


    Believe.

    Volledige naam; Delilah McJoy
    leeftijd; 16
    Hobbys; Fotograferen, tekenen, shoppen, gitaar spelen, uitgaan en films kijken.
    Foto: Delilah
    Karakter: Delilah is aardig en liefhebbend, ze toont medeleven en is populair. Ze geeft om de ander en neemt verantwoordelijkheid op zich. Ze is een harde doorzetter. Ze is gul en positief. Ze houdt van fashion, en bezoekt graag fashionweeks. Daarnaast is muziek ook één van haar passies. Ze speelt al 6 jaar piano. Delilah kan extreem boos worden als er iets met haar dierbaren gebeurt. Maar, omdat ze zo aardig en liefhebbend is, weet ze soms niet wie ze wel en wie ze niet moet vertrouwen. Delilah kan goed omgaan met een ander en ze heeft gevoel voor humor. Ze kan niet zonder haar Ipod en haar ouders zijn gescheiden.
    welke story?: That should be me.

    [ bericht aangepast op 5 mei 2010 - 17:48 ]


    we've only said goodbye with words

    ICHWILLBILL schreef:
    Wil geen rol, maar je zou de tweede story moete pakke.^^

    ICHWILLBILL schreef:
    Wil geen rol, maar je zou de tweede story moete pakke.^^