• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    Ik grinnikte en sloot nog even mijn ogen. Toen stond ik op.
    "Ok, als je graag vandaag nog iets doet, ga ik me best gaan klaarmaken." grinnikte ik en liep naar naar de badkamer.
    Ik douchte snel en kleedde me toen aan. Ik stak mijn haar op en deed wat make-up op, dat een soort katachtig effect gaf. Ik glimlachte, terwijl ik de deur uit liep.

    Axton
    Ik opende mijn ogen. Ik lag op mijn rug op het bed, met Alexi naast me. Ik had net heerlijk gedroomd over mijn moeder en Alexi en de kindjes... Allemaal samen, een gelukkige familie... Ja, zelfs mijn vader was erbij geweest.
    Ik zuchtte even zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik keek even tv maar zodra ik Jake hoor aankomen zet ik de tv uit en sta op. Hij zegt dat het lekker ruikt en ik glimlach. 'Dat is mooi, we kunnen gelijk eten als je wilt,' zeg ik dan en loop voor hem naar de keuken. Zou het Jake nu ook opvallen dat ik die push up nog aan heb. Ik haal de broodjes uit de oven en leg ze op een schaal.

    [Mobiel is bijna leeg dus als ik thuis ben reageer ik in het andere topic Fem!\


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joshua
    Ik blijf even liggen en glimlach dan als ze de badkamer weer uitloopt. 'Je ziet er beeldig uit.' zeg ik gemeend en spring dan recht. 'Ik ga me dan ook maar omkleden zeker?' glimlach ik en pak wat kleren uit de kast.

    Alexi
    Ik mompel even zijn naam en draai me om. Ik zucht even en hoe meer ik bij bewustzijn kom hoe groter de hoofdpijn. 'Shit.' kreun ik en leg mijn handen aan de zijkanten van mijn hoofd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'Wow je luistert echt.' grinnik ik doelend op het feit dat ze waarschijnlijk de push up bh aanheeft. Ik ga zitten op een stoel en volg haar met mijn ogen en er staat een glimlach op mijn gezicht.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ok, sgoed, Jaimz ;)}
    Braxlin
    "Dank je." glimlachte ik blozend. Volgens mij was hij het blozen ondertussen wel al gewend. Ik daarentegen bleef het haten.
    "Doe dat maar." glimlachte ik dan en ging op mijn bed zitten, terwijl ik naar hem keek.

    Axton
    Ik keek haar glimlachend aan.
    "Ik haal wel een pijnstiller." mompelde ik zacht en stond op. Ik trok nog even snel een verse boxer aan en liep toen naar de keuken om een glas met water te vullen en een aspirine. Ik kwam de kamer weer binnen en ging op het bed zitten met het glas in mijn hand.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik glimlach en loop dan naar de badkamer, ik douch me snel en kleed me dan weer aan. Ik poets mijn tanden en leg mijn haar goed. Dan loop ik terug naar binnen en ga naast haar zitten. 'Voel je je beter?'

    Alexi
    'Dank je.' fluister ik zachtjes en slik vlug de aspirine door en giet het water naar binnen. Ik sluit mijn ogen en voel hoe de hoofdpijn dragelijk word en kijk hem aan. 'Sorry voor gisteren.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Braxlin
    "Ja, hoor!" glimlachte ik. Ik sprong op en huppelde naar hem toe. Ik deed mijn armen open en sprong dan in de zijne.
    Nu maar hopen dat hij me opving.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Axton
    "Nou, ík vond het niet erg." grijnsde ik.
    "Ik was gewoon bang dat je spijt zou hebben of zo..."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Joshua
    Ik lach en vang haar vlug als ze springt.
    'Mijn hyperactief, lief meisje.' grinnik ik en trek haar weer in een knuffel.

    Alexi
    Ik lach even zachtjes, zodat ik niet te veel pijn heb. 'Ax ik zou het je nooit kwalijk nemen. We hebben wel vaker seks met elkaar en ik heb het zelf uitgelokt. Het zou anders geweest zijn als dit onze eerste keer was geweest en je me had dronken gevoerd.' grinnik ik en leun tegen hem aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    MadEyeMoody schreef:
    (...)

    Nick
    'Geen idee.. Maar ik heb wel een extra voor je' Zeg ik om vervolgens twee helmen onder mijn bed vandaan te halen en pak zelf mijn zwarte jasje en trek die aan.


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Ik weet het, ik weet het, maar ik ben het liever zeker." glimlachte ik.
    "Wil je iets eten?" vroeg ik toen zacht.

    Braxlin
    Ik grinnikte en drukte een kus op zijn voorhoofd, waar ik nu aan kon, omdat hij me vast had.
    Ik sprong van hem af, om dan weer in zijn rug te springen.
    "Jij moet me dragen." grijnsde ik in zijn oor. "Dat doen ze met prinsesjes."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja graag.' zeg ik zachtjes en besluit na het eten te gaan joggen aangezien ik moet afvallen. Ik ben nog steeds dik door de zwangerschap en omdat ik iets te veel gegeten heb van de week.

    Joshua
    Ik lach en draag haar dan zo op mijn rug, de deur uit, naar beneden,
    Ik loop naar de kantine en zet haar dan op een stoel. Ik loop naar het eten en vul 2 borden met allerlei lekkere dingen.
    'Alsjeblief prinses.' grinnik ik en zet het voor haar neer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik liet een lekker ontbijt verschijnen en zette het op haar schoot.
    "Smakkelijk, schatje." glimlachte ik, terwijl ik een croissant nam en begon op te eten.

    Braxlin
    "Dank je." grijnsde ik en drukte een kus op zijn lippen. Ik keek naar het bord. Ok, dat was... veel. Ah, hij was het al gewend dat ik weinig at. Hij zou er wel geen drama van maken als ik veel liet liggen. Ik nam een broodje en begon ervan te peuzelen, terwijl ik hem met twinkelende ogen aankeek.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik kijk hem aan en pak een boterkoek en eet ervan. Ik scheur een stukje af en knabbel er langzaam op.
    Ik probeer niet te snel te eten anders eet ik weer te veel.

    Joshua
    Ik glimlach. 'Zoveel mogelijk ok?' zeg ik zachtjes. Ik maak me echt zorgen over haar op dat vlak.
    Ik pak over tafel haar hand vast en begin ook te eten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik at rustig verder en als ik genoeg had ging ik op mijn zij liggen en keek haar glimlachend aan.
    Zelfs met een kater was ze geweldig en gewoonweg prachtig.

    Braxlin
    Ik draaide mijn hand om, zodat ik mijn vingers met de zijne kon verstrengelen en knikte naar hem.
    Ik at langzaam het broodje op en dronk toen wat van een glasje fruitsap.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    “To live will be an awfully big adventure.”