• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg - SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb Fré.]


    help

    LostMagic schreef:
    Annabelle Fritton
    'Oke bye Fré.' zeg ik en ga op mijn nieuwe bed weer liggen. Ik haal mijn gsm uit mijn tas en kijk of ik nieuwe berichten heb. Nee dus. Ik besluit wat naar Kelly te sms'n, Zij was headgirl vorig jaar en ook een goede vriendin van me.
    Na een tijdje gepraat te hebben hang ik op en haal een ander uniform uit mijn tas. Ik kleed me om en kijk even in een spiegel. Oke deze is wel leuk.
    [Lekker Puh !!!]


    JE BENT ZO GEMEEN.

    EN VEEL TE LAAT.

    Ik ga wel coolere dingen verzinnen, geloof me maar. MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.


    help

    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    "Misschien, misschien ook niet."
    "Daar ben ik veel mee," zei Del met een opgetrokken wenkbrauw. Ze likte aan haar geïmprofiseerde frisco die begon te smelten, ook al stond ze nog steeds in de vriezer.
    "Hoe was je vakantie eigenlijk?" vroeg ze, gewoon even terloops.


    [Heeft Lene pianoles?]


    help

    [nee huiswerk, we mogen normaal maar na 7 uur op de pc maar shtttt ik ben mijn huiswerk aan het maken xd]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Kee. (: ]


    help

    SorrowPayne schreef:
    (...)

    Cheryss Nynk Cappon
    Ik pak zijn hand en duw mezelf omhoog. 'Ik bedenk me nu pas dat ik eigenlijk je naam niet eens weet.' Ik gaap en sla snel mijn hand voor mijn mond. 'Pardon,' grinnik ik. 'Ik ben Cheryss Cappon by the way. En jouw naam is?' vraag ik de jongen.

    [I'm so fucking bored]


    Daniel Ianto Howell
    Ik laat haar hand weer los als ik sta maar schud hem dan weer wat awkwardly als ze haar naam zegt. "Dan" Ik ben veels te moe voor mijn hele naam. Ik rek me even uit en knipper even goed met mijn ogen. Ik slenter langzaam richting de zolders. Geen idee meer op welke mijn spullen lagen. Ik wist alleen dat ik heel erg graag op een bed wilde neervallen.

    [Iemand zin in problemen?]


    Bowties were never Cooler

    {Nathan? :3}


    Don't be like the rest of them, darling

    |Lene heeft pianoles de woensdag avond. |
    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    "Nee moet je géén zorgen maken! En ik ga ook niet gewoon in mijn bed gaan liggen of een maagtablet nemen. Denk je dat dat helpt of zo?!" viel Marie uit tegen Noah. Daar werd hij kwaad. Marie wilde ook geen hulp aanvaarden. Koppig kind! Net toen Noah zo rustig mogelijk wilde reageren ging Marie al schreeuwend verder,"Je hebt je nooit eerder zorgen gemaakt! Niemand heeft zich ooit eerder zorgen gemaakt. Helemaal niémand! Er is ook niemand die het kàn begrijpen!"
    Marie draaide zich om en liep weg. Noah keek haar enkel niet wetend hoe te reageren na en overwoog of hij haar achterna zou gaan of niet, maar toen hij een harde bons hoorde, het geluid alsof iemand viel, en toen nog een klap, was alle twijfel verdwenen en liet hij het braaksel even voor wat het was.
    Hij rende richting de trappen en zag daar Marie op de trap zitten.
    Langzaam liep Noah de trap op richting Marie en ging naast haar zitten, maar wel aan de andere kant van de trap voor het geval dat ze nog met iets wilde gooien.
    "Kun je het me dan op z'n minst uitleggen?" vroeg Noah zachtjes en langzaam.


    kindness is never a burden.

    [Oké, Lene. (:]

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    Marie hoorde rennende voetstappen en wilde overeind komen om zich op te sluiten in haar kamer of zo, maar Noah kwam al naast haar zitten.
    "Kun je het me dan op z'n minst uitleggen?" vroeg Noah zachtjes.
    Marie wilde het niet uitleggen. Het enige wat ze wilde was een knuffel en een kussen om haar gezicht in te proppen.
    "Ik..." stamelde ze zachtjes. Het was amper hoorbaar. Zou het beter zijn om het te vertellen? Of zou Noah haar dan gewoon als één of andere dramaqueen zien? "Ik... H- heb boulimie," zei ze. Heel stil en twijfelachtig. Het was niet eens een fluistering die over haar lippen kwam en ze wendde haar blik af.


    help

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    Marie leek even te aarzelen of ze hem het zou vertellen of niet, wat Noah haar absoluut niet kwalijk kon nemen. Ze zei zachtjes wat maar dat kon Noah niet begrijpen. Het volgende echter wel.
    "Ik... H- heb boulimie," zei ze. Het klonk heel erg stil, als een fluistering. Dát... was niet wat Noah verwachtte. En al zeker niet van Marie. Ze leek een meisje die altijd kreeg wat ze wilde en nooit problemen had. Maar Noah liet niks merken van zijn verbazing. In plaats daarvan zette hij zijn elleboog op zijn knie en zette op de palm van zijn hand zijn kin.
    "Hoe lang al?" vroeg Noah zachtjes. Praten helpt, zeggen velen. Maar Noah zou het echt begrijpen wanneer Marie die vraag zou weigeren te antwoorden.


    kindness is never a burden.

    [SHELDON IN ICARLY.

    Awesum. Ik post zo.]


    help

    Annabeth schreef:
    [SHELDON IN ICARLY.

    Awesum. Ik post zo.]


    |He's awesome. (: |


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    Marie leek even te aarzelen of ze hem het zou vertellen of niet, wat Noah haar absoluut niet kwalijk kon nemen. Ze zei zachtjes wat maar dat kon Noah niet begrijpen. Het volgende echter wel.
    "Ik... H- heb boulimie," zei ze. Het klonk heel erg stil, als een fluistering. Dát... was niet wat Noah verwachtte. En al zeker niet van Marie. Ze leek een meisje die altijd kreeg wat ze wilde en nooit problemen had. Maar Noah liet niks merken van zijn verbazing. In plaats daarvan zette hij zijn elleboog op zijn knie en zette op de palm van zijn hand zijn kin.
    "Hoe lang al?" vroeg Noah zachtjes. Praten helpt, zeggen velen. Maar Noah zou het echt begrijpen wanneer Marie die vraag zou weigeren te antwoorden.


    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl

    Noah plaatste zijn elleboog op zijn knie en zette zijn kin op zijn hand.
    "Hoe lang al?" vroeg hij zachtjes. Marie had echt geen zin om erover te praten, maar ze had het gevoel dat ze hem niet zomaar moest negeren.
    "Het begon twee jaar geleden in de zomer, maar ik had het redelijk in de hand..." mompelde ze. "Het jaar ging voorbij en het leek over te gaan, maar deze zomer werd het erger..." vervolgde ze stilletjes. "Ik wil dat het ophoudt!" zei ze plotseling een heel stuk luider. "Die gedachten maken me gek en het is verschrikkelijk om elke dag naar mijn kleerkast te staren en me af te vragen wat ik aan ga doen. Ik ben oververmoeid en het kost me kilo's make-up om mezelf niet op een zombie te laten lijken."


    help

    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    Noah zag aan Maries gezicht dat ze er liever niet over zou praten, maar antwoordde toch. "Het begon twee jaar geleden in de zomer, maar ik had het redelijk in de hand... Het jaar ging voorbij en het leek over te gaan, maar deze zomer werd het erger..." zei ze stilletjes. "Ik wil dat het ophoudt!" Noah schrok van het plotselinge volume in haar stem. "Die gedachten maken me gek en het is verschrikkelijk om elke dag naar mijn kleerkast te staren en me af te vragen wat ik aan ga doen. Ik ben oververmoeid en het kost me kilo's make-up om mezelf niet op een zombie te laten lijken."
    Noah knikte kleintjes en opende even zijn mond om wat te zeggen maar sloot die dan weer. Wat moest hij zeggen? Hun gesprekken leken meestal eerder op bekvechten en nu verklaarde Marie net aan Noah dat ze boulimie heeft. Daarmee woog hij zijn woorden zo zorgvuldig mogelijk af.
    "Annemarie," begon hij traag en op een rustige toon,"Je hebt prachtig zoals je bent. Zónder al die make-up, zónder elke dag je haar in een perfecte coupe te leggen, zónder een uur voor je kast te staan zonder te weten wat aan te trekken." Hij nam even een adempauze. "Je kiest zelf hoe je wil zijn. Jíj." Noah wees om zijn woorden kracht bij te zetten naar Maries hart. "Je lichaam, je geest, je innerlijke gedachten. Dat is allemaal van jou en niemand hoeft zich daar óóit zorgen over te maken. Jij houd de touwtjes in handen." Hij hield alweer een pauze voor een momentje en vervolgde toen,"En eten helpt nooit."
    Net zoals drugs en drank en sigaretten. Maar dat zei hij niet hardop, eerder tegen zichzelf.


    kindness is never a burden.

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    Noah zweeg, alsof hij niet wist wat te zeggen.
    "Annemarie," begon hij traag. Niemand, echt niémand sprak haar ooit aan met haar volledige naam. Ze wist dat er één of ander filosofisch weet zij veel wat aan zat te komen. Ze had geen peptalk nodig of zo, want ze wist dat Noah alleen uit medelijden sprak, maar toch liet ze hem uitspraken.
    "Je hebt prachtig zoals je bent. Zónder al die make-up, zónder elke dag je haar in een perfecte coupe te leggen, zónder een uur voor je kast te staan zonder te weten wat aan te trekken." Hij nam even een adempauze. "Je kiest zelf hoe je wil zijn. Jíj." Hij wees naar haar hart, wat niet echt nodig was. "Je lichaam, je geest, je innerlijke gedachten. Dat is allemaal van jou en niemand hoeft zich daar ooit zorgen over te maken. Jij houdt de touwtjes in handen." Hij hield weer een adempauze. "En eten helpt nooit."
    "Hoe kan je weten dat niemand zich er zorgen over hoeft te maken? Daar gaat het niet om. Het maakt me gewoon gek en dat wil ik uiten door... door ruzie te zoeken," zei ze. Ze deed een poging om de streep mascara onder haar ogen weg te wrijven, maar ze wreef het waarschijnlijk alleen open.


    help