• Daarnet belde m'n tante en ik moest opnemen omdat ik de enige ben die op de benendeverdieping is op het moment.
    Maar ik heb echt altijd moeite met telefoneren en dan vooral de andere persoon goed verstaan is echt moeilijk voor mij. Ik weet niet goed hoe het komt, maar ik telefoneer daarom dus niet graag, ik stuur veel liever sms'jes.
    Mijn tante zei daarnet 'Oké' en ik dacht van ja oké, 't is in orde dus ik zeg 'Oké, bye bye'
    En ik dénk dat ze zei 'Alright.' (ze praat nogal vaak met Engelse woorden door haar Nederlandse uitleg) en ik leg af. Maar nu twijfel ik of ze nu niet zei 'jouw haar' en erachter wou ze misschien nog iets zeggen, want we waren bezig over de kapper. En ik kleur mijn haar altijd op een aparte manier, daarom dus.
    Maar nu weet ik het dus niet en schaam ik me best wel een beetje als ze dus echt nog iets wou zeggen ik gewoon inhaakte... :x


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Ik vind bellen juist grappig haha.(krul)


    Smiling but close to tears.

    Heb ik ook vaak hoor;)
    Maar als je tante toch zoiets had van 'euh, oké?' had ze vast nog wel een keer gebeld. (;


    La credenza è una medicina contro il timore

    Eigenlijk geen last van. Heb er geen problemen mee mensen te bellen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Heb ik wel eens, maar niet zo vaak.
    Ik heb wel met een jongen in m'n klas, en ik versta hem nóoit! Dan zegt hij wat, en ik denk 'wat zei je' en dan moet een van m'n vriendinnen lachen, of iets en dan weet ik nóoit wat hij gezegt heeft.
    Dat is ook wel vervelend...

    Maarja, gelukkig hoef ik niet met hem te telefoneren, dat zou pas écht een ramp zijn...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    Daarom laat ik andere mensen ook altijd als eerst ophangen. ^^


    *insert philosophical cringe expression here*

    Crossroads schreef:
    Heb ik ook vaak hoor;)
    Maar als je tante toch zoiets had van 'euh, oké?' had ze vast nog wel een keer gebeld. (;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Hhaa, Grappg ^^
    Maar ze had wsc wel terug gebeld als ze nog iets wouzeggen ;d

    Volksfeind schreef:
    Eigenlijk geen last van. Heb er geen problemen mee mensen te bellen.


    maar het moet wel irritant zijn voor jou. Je tante zal het wel niet erg vinden, denk ik. Ze zal waarschijnlijk wel verbaasd zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    heb k ook '-,- best wel idioot iig xD


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Ik heb daar ook last van zeker aan de kant van mijn slechte oor.
    Zeker met mijn oma die moet alles 20 keer herhale ik zeg gewoon
    Ja en Aaaah en dat wist ik ni of Ma nee,dat meent ge ni


    Eight astronauts strapped to the back of a bomb. My bomb. Welcome to the Icarus Two.

    Caithlyn schreef:
    Daarom laat ik andere mensen ook altijd als eerst ophangen. ^^


    All this dampness is damp.