• RPG | St. Trinian's


    We are the best, so screw the rest
    We do as we damn well please
    Until the end, St Trinians
    Defenders of anarchy.



    St. Trinian's is een anarchistische school voor onhandelbare tienerjongens en meiden.Elk horen ze niet thuis op een gewone school vanwege hun klederdracht, interesses en andere. Ondanks dat het geen doorsnee school is heeft de school ook getypeerde groepjes, onderverdeeld in de Posh Totty, Chavs, Trustafarians, Emos, Geeks en de First Years.

    De Posh Totty, beter bekend als de populaire jongens en meisjes van de school. Ze zijn standvastig, krijgen wat ze willen en zijn beeldschoon en sexy, wat ze zelf ook weten.

    De Chavs, de 'normale' groep. Ze doen waar ze zin in hebben en niemand houd hen tegen. Ze zijn ook een beetje de ruige bende.

    De Trustafarian, gekenmerkt door dreadlocks en sigaretten. Ze stralen de 'the devil-may-care' attitude uit.

    De Emos, de coole, jonge gothics die steeds kijken alsof de wereldproblemen op hun schouders liggen. Je kan ze makkelijk herkennen aan hun donkere kleding. Ze zijn ook iets sadistisch

    De Geeks, zij zijn meestal wat tuttiger en ouderwetser gekleed. Hen kan je meestal vinden in de bibliotheek. Ze zijn daarmee ook de slimsten van de school.

    En tot slot de First Years, de jongsten van de school. Onhandelbaar, wild en ruig. Geven niks om het leven en worden maar al te graag vuil. -tot 14 jaar-

    Bij de Nieuwelingen horen ook de gewone meisjes & jongens, meisjes & jongens die van deftige scholen naar deze worden gestuurd zonder echt een reden en daar helemaal verandert worden door een make-over en in een groep geplaatst worden.


    Het uniform van de meisjes bestaat uit een donkerblauwe of zwarte rok, jurk of andere, een witte blouse en een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Ook een wit-blauw gestreept das in vereist. De schoenen bestaat uit zwarte lakschoenen met of zonder hak.
    Het uniform van de jongens bestaat uit een donkerblauwe of zwarte (jeans)broek, een witte blouse, een donkerblauwe of zwarte blazer, jas of andere. Een wit-blauw gestreept das is vereist en zwarte lak- of sportschoenen.

    Soundtrack.
    Filmpje

    Kamerindeling :
    2 zolders: indeling zolder: zie onderaan
    Schoolregels : Geen.
    Schoolhoofd : Camilla Dagey Fritton – 5TYLE5
    Head girl : Annemarie Sophie Cambridge |Posh Totty| - Annabeth
    Head boy : Noah Aiden Parker |Trustafariaan| - 5TYLE5

    Posh Totty's
    Cordelia Willow Summerfields - LostMagic
    Annemarie Sophie Cambridge - Annabeth
    Tyler Julian Jones - 5TYLE5
    Ray Clark - Dashed
    Chavs
    Rosalie Eleanor Sugg -SupahBaby
    Alexia Samorena - Dashed
    Demian Samorena - Dashed
    Fréderick Jack Layton - Annabeth
    De Trustafarian
    Noah Aiden Parker. - 5TYLE5
    Nikolas Komarovski - ChaoticTania
    Delilah Lillith Rosemary Renner - Annabeth
    Emo's
    Acery Sorrow Bryn Farelley - SorrowPayne
    Helle Bryn O´Bryan - Theep
    Geeks
    Ethan William Peterson - 5TYLE5
    First Years
    Nieuwelingen
    Annabelle Lealla Fritton - LostMagic -> is niet echt nieuweling maar gewoon nog onbesloten
    Cheryss Nynk Cappon - SorrowPayne
    Ryan Adam Worth - LostMagic
    Daniel Ianto Howell - Sylvesti
    Nathan Alex MacGreggor - MadEyeMoody

    In te vullen :
    Volledige naam :
    Bijnaam :
    Leeftijd:
    Groep :
    Geslacht :
    Uniform :
    -afbeelding en/of beschrijving. Let op ! Dit is bij iedereen anders, het toont het karakter van je personage aan-
    Innerlijk :
    Uiterlijk :
    Geschiedenis :
    -vertel waarom je personage onhandelbaar is, mag ook in de RPG te zien krijgen-

    Regels :
    Niet schelden OCC
    OCC tussen haakjes of andere
    Niet iemand anders personage besturen
    16+ is toegelaten
    Geen oneliners, minimum 2 lijntjes.

    St Trinians de film
    Rollentopic
    - We beginnen met iedereen die op school toekomt, eerste schooldag! De slaapkamers zijn op de 2 grote zolders. De ene is voor de meisjes en de andere voor de jongens.

    -Ok, jongens en meisjes zitten per groep samen in een grote kamer op de zolders. De first years, Chavs, Posh Totty's op de ene zolder en de Nieuwelingen, De Trustafarian, Emo's en geeks op de andere zolder.

    [ bericht aangepast op 7 dec 2012 - 16:12 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Daniel Ianot Howell
    Ik keek verdwaast op toen ze zo mijn gedachtte raadde. "What the..." Ik nam haar persoon nog een keer goed in me op. Dit was echt heel erg freaky. Ik startte skype dus maar weer op, alleen om Phil weer ofline te zien staan en nog moeier te worden van de tijd op de klok. Als ik niet oppaste zou ik zo gewoon hier in mijn jeans, shirt, jasje en llamamuts in slaap vallen. Ik was echt een nachtbraker.


    Bowties were never Cooler

    Sylvesti schreef:
    Daniel Ianot Howell
    Ik keek verdwaast op toen ze zo mijn gedachtte raadde. "What the..." Ik nam haar persoon nog een keer goed in me op. Dit was echt heel erg freaky. Ik startte skype dus maar weer op, alleen om Phil weer ofline te zien staan en nog moeier te worden van de tijd op de klok. Als ik niet oppaste zou ik zo gewoon hier in mijn jeans, shirt, jasje en llamamuts in slaap vallen. Ik was echt een nachtbraker.


    Cheryss Nynk Cappon
    'Moe?' grinnik ik. 'Als je wilt kan je hier gewoon slapen hoor. Nieuwelingen zijn toch niet zo belangrijk hier.' Ik kijk naar zijn lamamuts en trek die van zijn hoofd. 'Nu heb je geen hoofdverwarming meer,' grijns ik en zet hem bij mezelf op mijn kop. 'En, nog steeds moe?' vraag ik uitdagend en trek de muts tot net boven mijn ogen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ray Clark
    'Misschien, misschien ook niet.' Ik zette de lepel in de bak en nam een grote hap en deed even mijn ogen dicht.
    Ik had inderdaad wel bijna iemand vermoord, maar dat was onder druk van iemand uit onze groep en als ik het niet zou doen dan zou ik zelf het slachtoffer worden. Uiteindelijk heeft iemand het van me over genomen. Maarja, ik had wel ergere dingen meegemaakt daar.


    [Ik reageer zometeen met Marie. (: It's gonna be dramatic. xd Ik ga doen dat ze boulimie heeft gehad. :/]

    Delilah Lillith Rosemary Renner || Trustfarian
    "Misschien, misschien ook niet."
    "Daar ben ik veel mee," zei Del met een opgetrokken wenkbrauw. Ze likte aan haar geïmprofiseerde frisco die begon te smelten, ook al stond ze nog steeds in de vriezer.
    "Hoe was je vakantie eigenlijk?" vroeg ze, gewoon even terloops.


    help

    |Kaya. I luv drama. (:
    Ik ga trouwens mijn rollen voor Olympic Side zo snel mogelijk invullen maar als je op niemand anders meer zou wachten dan ik mag je alvast beginnen.|

    [ bericht aangepast op 3 dec 2012 - 20:56 ]


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    |Kaya. I luv drama. (: |


    Mhihi. ^^

    :3


    help

    5TYLE5 schreef:
    Noah Aiden Parker | Trustafarian | Headboy
    "Is dat als scheldwoord bedoeld of zo?" vroeg Marie uitdagen. Noah grijnsde,"Enkel als je het zo opvat." was zijn wederantwoord.
    Hij nam nog een laatste trek van zijn sigaret en trapte die toen uit met de zool van zijn boots. De rook blies hij recht in Maries gezicht en grijnsde toen weer.




    LIZE DO NOT LOOK AT THIS. IT IS FOR YOUR OWN GOOD.

    Het is niet eens goed geschreven. xd Mja, ik heb nog nooit de gedachten van iemand met anorexia of boulimie beschreven, dus ik kan me niet echt inleven...

    Annemarie Sophie Cambridge || Posh Totty || Headgirl
    "Enkel als je het zo opvat," was zijn antwoord. Hij nam nog een laatste trek van zijn sigaret en wanneer hij de rook in haar gezicht blies, wist Marie dat ze nooit zoveel van die brunch had mogen eten.
    De routine waar ze haar maag de voorbije zomer toe had gezet, treedde weer in werking en ze schopte haar schoenen uit om naar de wc te kunnen lopen.
    Het was niet alleen voor haar woedeuitbarstingen dat ze naar een psychiater had moeten gaan. In de zomer, wanneer ze volledige toegang tot al het eten van haar huis had gehad, was ze zich uit verveling beginnen vol proppen met eten. Toen ze op de weegschaal ging staan, kreeg ze bijna een hartaanval.
    Ze wìst dat het niet goed was, maar waarom had ze het dan toch gedaan? Wanneer haar ouders niet thuis waren, ging ze boven de wc-pot gaan hangen nadat ze een volledige zak Lays had opgegeten en nog andere brol. Het ging bijna vanzelf, maar toch was het geforceerd.
    Marie werd niet supermager door de boulimie. Het viel er in ieder geval niet aan te zien. Marie was enorm kritisch geweest op haar lichaam, haar gewicht en haar uiterlijk. De gedachte zweefde weer naar boven over die ene dag dat ze zò kwaad was geweest op zichzelf.
    Het meisje werd er triestig van, depressief. Bijna zo depressief dat ze anti-depressiva moest slikken. De zomermaanden waren altijd het hardst voor haar, omdat er dan niemand toezicht hield op wat ze at. Haar ouders waren ook bijna nooit thuis. Haar vader zat die zomer met een rechtzaak waar het niet goed voor stond en haar moeder ging zich liever gaan verzuipen in bier dan iets met haar dochter te doen.
    En kleren dat Marie had. Twee kamers vol en met een radeloze blik kijken naar wat ze moest aandoen. Haar eten op haar bord verdelen, maar dan toch nog alles naar binnen proppen om dan boven het toilet te gaan hangen.
    Spiegels kapot, scherven in haar vuisten en zelfs in haar wang. Nachtenlang - letterlijk - schreeuwend. Met kussen of zonder kussen. Het had haar bìjna tot een zelfmoordpoging gedreven.
    Een traan rolde over Marie's wang wanneer ze kokhalzend naar de grond staarde. De wc had ze niet meer gehaald, en ze had nog net ervoor kunnen zorgen dat het niet op haar voeten belandde.
    Misschien dacht Noah nu dat ze een trut was die niet eens tegen een beetje tabakrook kon. Hij dacht waarschijnlijk sowieso al dat ze een bitch was. Het kon haar helemaal niets schelen op dat moment.
    Te bang was ze om achter zich te kijken, naast zich te kijken, het gezicht van wie dan ook in haar blikveld te krijgen om een reactie te peilen. Ze schaamde zich, maar tegelijkertijd vond ze ook dat het haar niets kon schelen wat anderen ervan dachten. Snikkend, en niet wetend wat te doen, bleef ze naar de grond staren. Zwakjes en trillend vroeg ze zich af of ze eigenlijk ooit van iemand medelijden kon verwachten.


    help

    [*hartattack*]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    [*hartattack*]


    TOLD YOU. TOLD YOU NOT TO LOOK AT IT.

    Ik ben het veel te gewoon om lange stukjes te schrijven. xd


    help

    [Leneeee, ik moet zometeen wel gaan slapen.]


    help

    (ik reageer morgen, ben net terug maar mag niet meer op computer, ipad ofzo --' x)


    On wednesdays we wear black

    [oke (doeg)]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [LIZE. ROEP LENE EENS.

    Ik ga binnen zes minuutjes slapen. xd]


    help

    Annabeth schreef:
    [LIZE. ROEP LENE EENS.

    Ik ga binnen zes minuutjes slapen. xd]


    BOE!


    kindness is never a burden.

    5TYLE5 schreef:
    (...)

    BOE!


    [POST YOU GIRL. IK MOET BINNEN DRIE MINUTEN WEG.]


    help

    Daniel Ianto Howell
    Ik knikte op haar vraag. Ik was zeker moe, maar nogsteeds niet moe genoeg om me zowel zeer geirriteerd als privacygeschaat te voelen toen ze mijn muts van mijn hoofd trok. "Die is van mij!" riep ik voor ik hem van haar hoofd trok en weer op mijn hoofd zette. "Je kan echt veel tegen en over me zeggen en veel met me doen zonder dat ik boos wordt, maar mijn llamamuts blijf je vanaf." Ik dook bijna direct ineen toen ik klaar was. Wat had ik nu weer gedaan? Zo was ik nooit. Wat zou er nu gebeuren? Hopelijk bleef ik heel.


    Bowties were never Cooler