• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - MadEyeMoody
    Nathan Alexander Scagotti - MadEyeMoody
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - MadEyeMoody
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - MadEyeMoody
    Damon Salvator - MadEyeMoody
    Nick Garcia - MadEyeMoody
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - MadEyeMoody
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - MadEyeMoody
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - MadEyeMoody
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:

    [ bericht aangepast op 1 dec 2012 - 17:39 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake vindt al gauw mijn rits en trekt mijn jurkje uit. Ik kijk naar hem, hij is weer zo voorzichtig met me. En dat waardeer ik. Oke, de afgelopen keer dat we de liefde bedreven was het iets minder liefde en iets meer lust van mijn kant... Maar dat kwam door die massage. Not my fault! Dus dit keer wil ik het rustiger doen. Of met meer liefde in ieder geval. Ik ben nu in alleen nog maar ondergoed gehuld. Zwart kant. Ik kus Jake maar al te graag terug. Zijn lippen zijn weer terug op die van mij. Ik bijt zachtjes met een lachje op zijn lip. En dan begin ik de knoopjes van zijn hemd open te maken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik ga met mijn handen over de welvingen van haar lichaam. Ze starten aan haar bovenbenen, gaan naar haar heupen, en daarvan naar haar borsten even en gaan weer naar beneden. Ik help haar dan met een hand met de knoopjes terwijl mijn andere nog steeds hetzelfde doet.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Nick
    'Vindt je het leuk om me te laten schamen?' Vraagt ze, 'Nee, niet echt' andwoord ik en luister naar de tweede vraag die ze stelt 'Hangt er vanaf wat jij vind.'


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Jake's handen gaan over mijn lichaam en ik geniet van de aanrakingen. Zijn handen zijn altijd goddelijk, elke keer denk ik dat weer. Hij helpt met de knoopjes en ik trek zijn hemd uit. Mijn handen gaan verkennend over zijn boven lichaam alsof het de eerste keer weer is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik ga rechtstaan en druk mijn lippen weer op de hare als ik haar optil aan haar kont. Ik draag haar naar boven, naar de slaapkamer zonder de kus te verbreken en laat ons vallen op het bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Waarom moet het van mij afhangen?' Vraag ik dan. 'Ik weet niet hoe jij ertegenover staat... En ik heb nog nooit een vriendje gehad.' Mijn blik is neergeslagen en ik vervloek mijn rode wangen. Waarom verraden ze zo veel?


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Jake verbreekt de kus en ik kijk naar hem. Hij tilt me op en zijn handen liggen op mijn kont. Ik kus hem zo goed en kwaad als ik kan. We zijn in de slaapkamer en dan voel ik het bed onder me en Jake boven me. Bijna altijd ben ik de meest uitgeklede, als eerste tenminste. Dus om het weer recht te trekken maak ik Jake's broek open. En ik draai ons dan om zodat Jake onder ligt en trek zijn broek uit. Ik zit op hem en buig voorover om hem weer te kussen. 'Sorry schat, ik ben niet beleefd,' prevel ik met een lachje tegen zijn lippen aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Waarom zegt ze dat steeds? O ja... Vergeten. 'Hm dat was ik vergeten.' prevel ik nu tegen haar lippen aan en laat mijn handen naar haar rug afglijden. Ik pruts haar bh sluiting over en gooi die ergens in de kamer. Ik draai de rollen weer om en druk lieve kusjes op haar borsten.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Hij zegt dat hij dat vergeten was en ik lach tegen zijn lippen. 'Dan weet je het nu dus wel weer,' glimlach ik en bijt weer zachtjes op zijn lip. Dan voel ik hoe mijn bh uit gedaan wordt en ik lig weer onder ineens. Ik voel Jake's lippen op mijn borsten en ik huiver. Een kreun verlaat mijn lippen en ik kijk naar Jake. Het zijn lieve kusjes en ik ga met mijn handen door zijn haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler.
    Ik voel haar handen in mijn haar en kijk haar even aan. Ik ga weer naar boven en druk kusjes in haar hals. Ik knijp even plagerig in haar kont en trek haar dicht tegen me aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn kusjes gaan weer omhoog en ik kreun zachtjes als hij me in mijn hals kust. Ik slaak een klein kreetje als hij in mijn kont knijpt. Het is opwindend. En dan bedoel ik niet perse dat kneepje maar dat hij aan mijn kont zit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    Hayden Fitch
    'Waarom moet het van mij afhangen?' Vraag ik dan. 'Ik weet niet hoe jij ertegenover staat... En ik heb nog nooit een vriendje gehad.' Mijn blik is neergeslagen en ik vervloek mijn rode wangen. Waarom verraden ze zo veel?


    Nick
    'Omdat ik niet weet wat je denkt' Andwoord ik 'En als dat een vraag was heb ik geen idee wat ik er op moet andwoorden' Voeg ik er aan toe doelend op het tweede wat ze zecht.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake S.
    Ik grinnik zachtjes als ze een gilletje slaakt en masseer zachtjes haar kont met mijn beide handen. Ik kus haar vurig weer en voel haar volledige lichaam tegen het mijne aandrukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Hayden Fitch
    'Ik weet net zo min wat jij denkt,' zeg ik dan ertegenin. 'Je hoeft niet te antwoorden.' Ik heb mijn blik afgewend. Ik weet niet wat ik nu moet zeggen. 'Ik vind je leuk Nick, heel leuk. Maar ik weet niet of dat ook zo andersom is. Zoals ik je zag dansen met Leslie. En wat je verteld hebt.' Ik haal mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik hoor hem zachtjes grinniken en kijk hem aan. Hij masseert dan zachtjes mijn kont en ik kreun weer. Ik voel me meer opgewonden worden. Hij kust me weer vurig en ik ga helemaal op in de kus en lig stil onder hem. Zo intens ervaar ik de zoen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.