• (Novum) - De clip van Gangnam Style is de meest bekeken video op Youtube aller tijden. Het filmpje van de Zuid-Koreaanse rapper PSY is zaterdag Justin Biebers video Baby voorbijgegaan. Gangnam Style is door meer dan 805 miljoen mensen bekeken, tegenover 803 miljoen voor Baby.

    De Gangnam Style-clip is sinds deze zomer te zien op Youtube. Biebers video verscheen begin 2010 en vestigde die zomer het record, schrijft het Amerikaanse tijdschrift Billboard. Het meisjesdiool ging op zijn beurt Lady Gaga's Bad Romance voorbij.




    Mijn reactie was eerst zo van: :8:|:O:PxD(yeah) hhahhah omdat 1 jmmr dat Jb verslagen is en 2 ik vind Gangnam Style echt leuk!! dus ja hij verdiend de eerste plek :)

    Warpaint schreef:
    Heb een hekel aan beide. :Y) (Maar gangnam stijl is altijd beter)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Bieber verdient 't, maar 't verbaasd me niet dat PSY heeft gewonnen. Iedereen wil die belachelijke clip zien.


    To infinity and beyond •

    Bieber verdient het niet, vind ik. Gangnam Style is leuk om een paar keer naar te luisteren, maar daar blijft het dan ook bij.

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 18:37 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Levine schreef:
    Bieber verdient 't, maar 't verbaasd me niet dat PSY heeft gewonnen. Iedereen wil die belachelijke clip zien.


    Jaaaa Bieber vediend dit zeker. Hij heeft er hard voor gewerkt :')

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Jaaaa Bieber vediend dit zeker. Hij heeft er hard voor gewerkt :')


    Je moet niet heel de tijd mensen tegenspreken. Dit is hun mening.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dit is best wel grappig :P


    Life is hard and then we die

    Frodo schreef:
    (...)

    Je moet niet heel de tijd mensen tegenspreken. Dit is hun mening.


    Sorry :$ Ik liet me even gaan denk ik..

    [ bericht aangepast op 26 nov 2012 - 19:50 ]

    Volgens mijn moeder is die clip van Psy zo vaak bekeken omdat iedereen dat dansje na wil doen maar dat nog niet kan na een keer kijken van het filmpje en kijken ze het dus meerdere keren.


    Physics is awesome

    Frodo schreef:
    (...)

    Je moet niet heel de tijd mensen tegenspreken. Dit is hun mening.

    En Bes, jij moet mensen niet vertellen dat ze iets niet moeten doen. :Y) Oh wacht. :W

    Nee, even serieus; ze was het eens met iemand die zei dat ze het JB gunde. Volgens mij is dat prima, toch, of zeg ik nu iets raars?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)
    En Bes, jij moet mensen niet vertellen dat ze iets niet moeten doen. :Y) Oh wacht. :W

    Nee, even serieus; ze was het eens met iemand die zei dat ze het JB gunde. Volgens mij is dat prima, toch, of zeg ik nu iets raars?


    Nee je zegt niet iets raars xD het klopt wat je zegt :)

    CallYouOut schreef:
    (...)
    This,

    Gangnam Style was leuk toen mijn zus het naar me toe stuurde en erg nog maar minder dan 100.000 vieuws had. Toen werd het te populair...


    Stomme hipsters! Iets is gelijk niet leuk als het bekend is XD


    quidquid excusatio prandium pro

    Een paar keer horen is oke, maar ondertussen vind ik het wel genoeg geweest.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wiarda schreef:
    (...)
    En Bes, jij moet mensen niet vertellen dat ze iets niet moeten doen. :Y) Oh wacht. :W

    Nee, even serieus; ze was het eens met iemand die zei dat ze het JB gunde. Volgens mij is dat prima, toch, of zeg ik nu iets raars?


    Madonna schreef:
    Twee onverdiende records, wat mij betreft.


    SeCuteBieber: Bieber verdiend dit wel ?

    Madonna schreef: Nee, die verdiend het net zo min als Gangnam Style. En zoals Chat al zei: tegenwoordig wordt er nog nauwelijks échte muziek gemaakt.

    SeCuteBieber: (huil)


    I rest my case.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    jaimyhoi schreef:
    Een jongen uit mijn klas heeft het vorige week voor elkaar gekregen een hersenschudding te krijgen door Gangnam Style na te dansen. Hij stapte per ongeluk op een flesje en knalde met zijn hoofd op de grond, therefore, I don't like any of them.

    Omdat hij dom deed vind je een nummer niet leuk? Wauw. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Frodo schreef:
    (...)
    SeCuteBieber: (huil)


    I rest my case.


    Hahahah Omgg wel een goeie xD LMFAO