• heyyyyy, quizleters!

    ik heb al veel mailvrienden, facebookvrienden, quizlet vrienden en natuurlijk echte vrienden XD.
    maar het leek mij leuk om een penvriendin/vriend te hebben.
    iemand met wie je brieven uitwisselt, en dan bedoel ik ook echt brieven van papier die je in een envelop doet met een postzegel:P

    dusss, is er iemand die met mij zou willen schrijven?

    ik ben 16 jaar, houd van tekenen, schrijven, lezen....qua muziek van echt zo'n beetje alles, en ik ben een grote fan van alles wat met anime en manga te maken heeft.

    het maakt me opzich weinig uit of je mijn intreses deelt, het is sowieso al leuk om te schrijven :D

    dus, iemand intresse?


    me: 5% reality, 95% dreams

    ik denk niet dat ik mijn adres mag geven van mijn ouders, sorry


    Hell is empty..al the devils are here

    aquafresh schreef:
    ik denk niet dat ik mijn adres mag geven van mijn ouders, sorry


    hier had ik al op gerekend, maar wilde het toch proberen;)


    me: 5% reality, 95% dreams

    Mij lijkt dit super leuk! Ik heb altijd al een penvriend(in) gewild. Ik zal mezelf even voorstellen. Hallo, ik ben Christopher (dat is niet mijn echte naam maar de naam die ik gebruik op internet) en ik ben 17 jaar oud. Ik houd ook van tekenen en schrijven. Ook houd ik erg van cosplayen, muziek luisteren en filosofie enzo. Ik heb nogal een bijzondere en erg uitgesproken visie over het leven. Zo heb ik bijvoorbeeld iets tegen alle vormen van haat en geweld. Ik ben dus iemand die hele lange preken kan geven, of in dit geval lange brieven kan schrijven.

    Ik hoop dat je interesse hebt!


    I look inside myself and see my heart is black.

    I'd love to ! Ik wou het altijd al, maar ik kan niet echt iemand vinden ofzo hahaha. Dus, als je wil, wil je dan ff een pb sturen met je adres ofzo? Want, nouja, je bent opzich geen pedo ofzo toch? Wel betrouwbaar? haha


    Vatican Cameos

    Ik ben Kimberly, ik ben 16 jaar oud, ik hou ook van lezen, schrijven, alle soorten muziek wel zo'n beetje, ik hou heel erg van katten, Harry potter, Disney films en als belangrijkste anime!! (Daar hou ik echt van).
    Dus als je wilt schrijven moet je het maar even zeggen.
    Alleen niet letten dan op mijn handschrift >.<


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”