• (Novum) - De clip van Gangnam Style is de meest bekeken video op Youtube aller tijden. Het filmpje van de Zuid-Koreaanse rapper PSY is zaterdag Justin Biebers video Baby voorbijgegaan. Gangnam Style is door meer dan 805 miljoen mensen bekeken, tegenover 803 miljoen voor Baby.

    De Gangnam Style-clip is sinds deze zomer te zien op Youtube. Biebers video verscheen begin 2010 en vestigde die zomer het record, schrijft het Amerikaanse tijdschrift Billboard. Het meisjesdiool ging op zijn beurt Lady Gaga's Bad Romance voorbij.




    Mijn reactie was eerst zo van: :8:|:O:PxD(yeah) hhahhah omdat 1 jmmr dat Jb verslagen is en 2 ik vind Gangnam Style echt leuk!! dus ja hij verdiend de eerste plek :)

    Frodo schreef:
    (...)
    SeCuteBieber: (huil)


    I rest my case.

    O, zo. x) Ik dacht dat je het alleen had over de reactie op Levine. Sorry. ><


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    BADUM TSS.


    Tijd voor koffie.

    Slither schreef:
    Heb een hekel aan beide. :Y) (Maar gangnam style is altijd beter)


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Omfgggg, waar0m heeFt biEber heT niEe geWonneuh???? (huil)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Slither schreef:
    Heb een hekel aan beide. :Y) (Maar gangnam stijl is altijd beter)


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”

    Madonna schreef:
    Twee onverdiende records, wat mij betreft.


    comfort in c h a o s

    Wat je muziek noemt joh.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Opera schreef:
    (...)

    Nee. Hij al helemaal niet.
    Ik vind dat bijna geen enkele band dit verdiend. Tegenwoordig wordt er nog nauwelijks échte muziek gemaakt.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    SICKENING schreef:
    Wat je muziek noemt joh.


    Iedereen heeft een eigen smaak. Ik vind zijn muziek leuk and i'm proud, je kan zeggen wat je wilt maar ik blijf zijn muziek leuk vinden!.
    Ik zeg ook niets over andermans muzieksmaak. -.-

    ..Ach, gangnamstyle verdient het vele male meer dan JB.
    Hoewel er genoeg betere nummers zijn, maar goed.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Madonna schreef:
    Twee onverdiende records, wat mij betreft.


    + ik vind het jammer dat het soort muziek wat ik luister waarschijnlijk nooit, maar dan ook nooit zo populair zal worden.

    [ bericht aangepast op 21 dec 2012 - 17:20 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Wel, Ik haat beide ook, Justin Bieber kan niet zingen en niemand verstaat wat Psy zegt. Ik vind het ook best belachelijk.


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik vind Gangnam style eigenlijk wel leuk haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Beckett schreef:
    Wel, Ik haat beide ook, Justin Bieber kan niet zingen en niemand verstaat wat Psy zegt. Ik vind het ook best belachelijk.


    Hij kan wel zingen, anders werd hij niet ontdenkt en beroemd. -.-

    SeCuteBieber schreef:
    (...)

    Hij kan wel zingen, anders werd hij niet ontdenkt en beroemd. -.-


    Er zijn heel veel beroemde zangers/zangeressen die niet kunnen zingen.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel