• Lost voice – One Direction (RPG rollentopic)

    Het gaat goed met One Direction. Ze geven uitverkochte concerten en hebben vele fans. Ook hun nieuwe uitgelekte nummer was meteen een hit. Het lijkt niet meer slecht te kunnen gaan, maar niets is minder waar…
    Het management zit met de handen in het haar, want alle vijf de jongens zijn hun stem kwijt. Niet letterlijk, ze kunnen nog wel praten, maar het zingen wil gewoon niet meer lukken. ‘Te veel stres’ heeft de dokter gezegd.
    Aangezien er niet veel aan te doen valt, worden de jongens maar weggestuurd naar een klein dorpje op het platteland, waar de meeste mensen nog nooit gehoord hebben van One Direction. Want waar kan je beter rust vinden dan op een plek waar stres niet zo goed als niet bestaat?
    De jongens vinden het echter niet allemaal zo geweldig. Zingen wil niet meer lukken en nu moeten ze ook nog eens alle luxe missen! Zullen ze hun draai kunnen vinden in dit boeren niemandsland, of worden ze letterlijk gestoord van de rust? En zullen ze hun stem terug vinden?

    De jongens slapen in een grote boerderij. Om het makkelijk te houden, zal mijn personage de dochter van de boer zijn waar ze overnachten.

    De jongens (VOL):
    -Louis William Tomlinson - CxStylinson
    -Niall James Horan - SateGoddess
    -Liam James Payne - Nyan
    -Zain Javadd “Zayn” Malik - NOI
    -Harry Edward Styles itsJADE


    Meisjes (VOL):
    - Annabelle Sophia Loverose – Rider
    - Marianna (Mary) Liberty Carter - Curlies
    - Agate Mia Jones - AgentP
    - Rose Lileas Somerled - TheSeasons
    - Brianna Jo Adams - xClove


    Overige dorpsbewoners(Bijvoorbeeld zusjes/broertjes van meisjes, boeren, enz.):
    - Bloemen verkoper- Alexander Dumont - Nyan
    - Zusje Brianna Jo Adams - Ninna May Adams - Overexposed
    - Zusje Annabelle Sophia Loverose - Aoife Katy Loverose - BlueHope
    - Zusje Marianne (Mary) Liberty Carter - Dewi Romy Carter - AgentP


    Regels:
    -Minimaal 3 regels
    -Alleen eigen karakter besturen
    -16+ mag, maar maak het niet al te erg
    -OOC tussen haakjes
    -Reserveringen vervallen na 24 uur
    -Minimaal eens in de drie dagen posten (heb je een rede waarom dit niet kan? Meld dat dan aan mij)
    -Ik maak de topics, tenzij ik er iemand anders voor aanwijs
    -Originele goed ingevulde personages (Ik check ze eerst!)
    -Houd het gezellig en vriendelijk

    Wanneer je je niet aan de regels houdt, krijg je een waarschuwing. Blijf je het ondanks de waarschuwing doen, dan word je uit de RPG gezet.


    Story met rollen en info
    Rollentopic


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik.
    'Heeft de rest van jou vriendinnen hier dan wel een vriendje?' Wat raar dat Rose dat juist diegene was die er nog geen had, van iedereen die ik tot nu toe had gezien, vond ik haar ver uit de knapste. Ik knikte, waarna ik nog een hapje nam. 'Komt door jou,' grinnikte ik. 'Nah, ben ik te lui voor...' Mompelde ik, waarna ik Rose met een grijns aankeek.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik haalde even nuchte mijn schouder op waarna ik even naar mijn cakeje keek en toen terug keek naar Zayn. "Nou, niet allemaal." ik zuchtte zachtjes, toen de thuis situatie verslechterde heb ik eigenlijk bijna geen contact meer met ze gehad. "Weet je, eigenlijk ben ik gewoon een loner." mompelde ik waarna ik nog een hap nam. 'Komt door jou,' ik lachte zachtjes. "Voor de helft dan, wat jij hebt ook mee geholpen" zei ik met een glimlach waarna ik grinnikte om zijn grijns. "Geetf niet."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Hoezo?' Vragend haalde ik mijn wenkbrauwen even op. 'Je hoeft het niet te vertellen, als je niet wilt...' Dat zou eigelijk best logisch zijn, wie ging zijn probleem vertellen aan iemand die -die net pas kende? Niemand, natuurlijk. 'Jij hebt het meeste gedaan, hoor.' Ik glimlachte naar haar. 'Mooi zo.'


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Alvast een nieuw topic


    Happy Birthday my Potter!

    Rose Lileas Somerled

    'Je hoeft het niet te vertellen, als je niet wilt...' ik grinnikte zachtjes waarna ik hem aankeek. "Je komt het nog wel te weten...Denk ik." Ik had nog nóóit aan iemand verteld wat er gaande was, en eigenlijk was ik vanplan omdat zo te houden. Maar ergens voelde Zayn vertrouwd aan, en had ik het gevoel dat ik het wel bij hem kwijt zou kunnen. Ik lachte zachtjes terwijl ik nog een hapje nam. "Maar alsnog, het is ook jou cakeje." ik glimlachte waarna ik opstond en het papiertje in de prullenbak gooiden.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    'Het is oke, als jij je er niet goed bij voelt, dan hoef je het niet te vertellen.' Lief glimlachte ik naar haar. Ik was stiekem wel heel benieuwd er naar, maar dat zou hetzelfde zijn dat ik haar dan moest vertellen van Perrie en mij, en ik wist eigenlijk niet of ze dat wel zo leuk zou vinden... Ik knikte. 'Dat weet ik, maar jij hebt er meer aangedaan, hoor.' Ik nam mijn laatste hap, en maakte van het papiertje een propje, en gooide het zo richting Rose.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik grinnikte zachtjes terwijl ik nog net Zayn zijn propje kon opvangen en deze ook in de prullenbak gooiden, waarna ik met een kleine plfo weer terug belanden op de bank. Ik keek hem even aan en glimlachte klein. "Weetje...Ik moet het gewoon aan iemand kwijt. Want niemand weet wat er aan de hand is, en ik weet niet wat het is...Maar ik heb het gevoel dat ik het bij je kwijt kan..." ik beet even zachtjes in mijn onderlip terwijl ik weer wegkeek, en in een kleermakers zit ging zitten terwijl ik naast hem was komen zitten.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik glimlachte naar haar. 'Dat vind ik fijn om te horen. Ik zal geduldig naar je luisteren.' En uiteindelijk vertellen dat ik een relatie heb... Als zij het ook ging vertellen, dan moest ik het ook, vond ik. Rose beet op haar onderlip, terwijl ze naar de andere kant van de schuur keek, ze was weer voor me komen zitten. Afwachtend keek ik haar aan, totdat ze zou starten met praten.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Ik glimlachte even klein terwijl ik hem even aankeek. "Dankje, dat waardeer ik." ik sloeg een zucht waarna ik even een hand door mijn haar haalden en even over mijn slapen wreef. Kom op Rose, je kan het wel. Ik nam even diep adem waarna ik hem weer aankeek, maar voordat ik begon te praten keek ik even rond om te kijken of er daadwerkelijk niemand anders was. En toen dat zo was, wist ik dat het moment daar was. "Ik ehm...Laat ik maar zo beginnen, we waren thuis altijd met z'n vieren, mijn moeder, vader, broertje en ik. En vaak zagen mensen ons als een ideaal gezin, een hard werkende vader en moeder én een jongen en een meisje. Maar nu, is dat niet meer zo. Vlak nadat mijn vader is overleden bij het auto ongeluk is...Is mijn moeder, mijn moeder ligt op sterven, al zeker voor meer dan een half jaar doet ze niets andes dan in bed liggen vechtend tegen de pijn die in haar lichaam omgaat. De dokters zeggen dat ze ongeneeselijk is, en de medicatie kunnen we toch niet betalen. De reden waarom ik al mijn vrienden ben verloren, is omdat ik dit geheim houd, en nooit tijd voor ze had. Alles hangt thuis af van mij, vandaar dat ik ook alleen in de bakkerij sta. Vandaar dat die hoop zo belangrijk voor me is, want de verantwoordelijkheid die ik meedraag is zwaar." Afwezig keek ik ergens naar een plek van de bank terwijl een zuchtje mijn mond verliet en een enkele traan over mijn wang rolden. "Dat was alles..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Ik beet op mijn lip, waarna ik iets dichter naar Rose toe schruifde. Ik wist niet zeker of ik mijn arm wel om haar heen moest slaan, maar waarneer er een traan over haar wang rolde gaf dat toch wel de doorslag. Ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar zachtjes tegen me aan. 'Ssssh, niet huilen, ooit komt alles goed, dat weet ik zeker. Ik vind het echt heel erg naar voor je, zeker dat je vriendinnen je dan in de steek lieten, maar, voor de tijd dat ik hier ben ga ik je helpen, goed? Dus niet alleen deze week...' Zachtjes drukte ik een kusje op haar wang. Nu moest ik het haar ook zometeen zeggen, maar ik wist niet of het daar het meest goede moment voor zou zijn.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Na die ene traan wist ik dat ik ze niet meer tegen kon houden, en nog niet eens binnen een paar seconden stroomden ze al hevig over mijn wangen. Ik begroeg mijn hoofd in Zayn zijn arm terwijl ik zachtjes snikten. Zachtjes schudde ik mijn hoofd waarna ik hem weer aankeek en even de uiteglopen mascara van mijn wangen wreef. "Ik wil je niet tot last zijn." zei ik zachtjes. En ik wou hem daadwerkelijk ook niet tot last zijn, want ik wou niet dat hij verzeld raakte in mijn problemen. "Ik waardeer het echt" voegde ik er nog zachtjes aantoe.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Zachtjes begon ze te snikken, en de tranen liepen over haar wangen. 'Sssh,' fluisterde ik waarna ik haar in een knuffel trok. Rose keek me aan en veegde mascara van haar wangen af. 'Ik wil je niet tot last zijn.' Zei ze zachtjes. 'Dat ben je niet, echt niet. Geloof me. Ik bied iets niet aan als ik het zelf niet wil, het is goed.' Ik glilmachte naar haar. Ik zuchtte zachtjes. Ik moest het haar toch een keer vertellen, anders kon er nog het een en ander gebeuren. 'Ik, erm, moet je ook wat vertellen...' Mompelde ik zachtjes.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Rose Lileas Somerled

    Een kleine glimlach verscheen op mijn gezicht. Daar had hij wel gelijk in, want waarom zou je iets aanbieden als je het niet zou menen? Ik zuchtte zachtjes en sloeg mijn armen om zijn middel. "Dan wil ik graag dat je helpt." Ik liet hem weer los en veegde even in mijn ogen, waarschijnlijk zat mijn mascara nu overal op mijn gezicht maar dat kon me niets schelen. Ik kantelde mijn hoofd naar rechts en keek hem aan. "Wat dan?"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Zayn Malik.
    Rose zuchtte zachtjes, waarna ze haar armen om mijn middel sloeg. Die zou ze er zometeen gelijk weer vanaf halen als ik het had gezegd... Ik glimlachte naar haar. Na een paar seconde liet ze me toch weer los, ik zuchtte heel zachtjes. 'Dit ga je niet zo heel leuk vinden, en het spijt me, want ik had het je eerder moeten vertellen, maar ja, ik kon het niet zo goed, denk ik... Ik heb een vriendin,' mompelde ik zachtjes, zo zachtjes dat ze me amper hoorde.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Vol ^^


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Happy Birthday my Potter!