• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Charabella Aidenn Borges

    Zuchtend liep ik Joanne achterna en keek naar haar laptop. 'Ookal wil ik ze vermoorden, die Liam en Niall zijn schattig. Ze lijken net twee puppy's' lachte ik. Mijn vinger gleed naar Louis. 'Rhoda zal hem vast wel aan het martelen zijn. Wat zou jij doen als jij hem te pakken had?' Bleef ik doorvragen. 'Ik zou hem vermoorden. Vrouwen zijn veel beter. Het is jammer dat ik hetero ben. Zei ik dat nou hardop?' Slikte ik. Oeps. Genant.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:50 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.

    "Ik vertrouw jou niet." zei Rhoda uiteindelijk, waarna ik even een getreurd gezicht opzette. Ze had weliswaar gelijk, maar dat betekende niet dat ze me niet gewoon los mocht maken... Hallo?! Ik wilde gewoon terug naar huis!
    Ik keek toe hoe Rhoda at en rolde met mijn ogen. Ik mocht dan niet de beste agent zijn, maar ik was niet zo dom dat ik erin zou trappen. Ik stierf liever van de honger als dat ik haar zo makkelijk liet winnen. Ik was halsstarrig.
    "Honger of niet?" vroeg ze, waarna ik mijn hoofd schudde.
    "Nee. Eet jij nou maar, dat is goed voor je." zei ik, waarna ik een stem hoorde en even opschrok. "Agent 002 meld je."
    Ik zuchtte diep. Hoe kon ik me nou melden als het nogal opviel als ik hier vast hing?! En het hielp ook niet echt dat Rhoda me de hele tijd aan bleef kijken.
    "Ben je van plan me te gaan vermoorden?" vroeg ik zo duidelijk mogelijk, hopend dat M me zou horen. Ik rammelde zo onopvallend met mijn polsen zodat het ijzer geluid maakte terwijl het weer tegen mijn polsen aankwam. Alsjeblieft Louise... Red me hier nou uit!


    Reading a good book is like taking a journey.

    Rider schreef:
    (wow, ik ga even naar musical repetitie en dan gebeurd er opeens vet veel o.o wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen met Q)


    (Harry en Zayn zijn samen in Zayn's huis aan het praten.
    Louis wordt gemarteld door Rhoda.
    M probeert contact te maken met Louis.
    Joanne en Charabella zijn samen op pad, op zoek naar de jongens om ze te vangen.
    Misschien kun je inspringen door M te gaan helpen?)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:52 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights
    Ik keek haar lachend aan. "Jij moet het maar zeggen. Harry is leuker." Grinnikte ik. "Soms mis ik mijn oude leven. Maar ik vind het nu wel interessanter. Zeker niemand achter ons aan zit" lachte ik. Niemand had ons in de gaten met al die moorden. "Als ik hem had , zou ik hem eerst laten sparen. Alles in één is beter." Grijnsde ik. We moesten hun vermoorden , hoe dan ook.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Zit M gewoon op haar kantoor?)


    Happy Birthday my Potter!

    Louise Mackenzie
    Ik zucht en wrijf aan mijn hoofd. "Louis. Kan je gewoon een keer uit de problemen blijven?" Mompelde ik. "En je wordt je gemartelt door een meisje? Kom op , je bent een geheim agent." Zeg ik. Hij was toch niet zo dom..."Q , geef Louis coördinaten." Mompelde ik.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:03 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Jup)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    (Oké, misschien is het logischer als ze Q oproept, aangezien ze de baas is? Gewoon een idee hoor)


    Happy Birthday my Potter!

    Zayn Malik
    'Curly.' zei ik toen ik hem plagend door zijn bos haar aaide. 'Het spijt me, ik wil geen ruzie.' zei ik zachtjes.
    Ik wist echt niet dat ik hem zo zou kwetsen met mijn opmerking. Aan de ene kant had ik het wel kunnen verwachten, ik zou het ook niet leuk vinden als hij ineens grapjes zou maken over Perrie, maar aan de andere kant dacht ik dat hij er wel tegen kon, en dat hij wel gewend was.
    Louis, Liam en Niall hadden er zo vaak grapjes over gemaakt.

    [Ahw, niemand van de meisjes vind Zayn knap. Poor him.]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:00 ]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    (Beetje aangepast. Hoop dat je er iets mee kan (: )


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Harry Edward Styles.

    "Curly. Het spijt me, ik wil geen ruzie." zei Zayn zachtjes, terwijl hij me plagend over mijn krullen aaide.
    Ik glimlachte geforceerd en beet daarna op mijn lip. "Het is al goed..."
    Dit was niet het moment om ruzie te gaan maken. Zayn was nog de enige van de jongens die ik regelmatig sprak en ik wilde hem ook niet kwijt... Ik miste de jongens wel, hoor. Gelukkig was Zayn er nog voor me.
    "Sorry. Ik zal in het vervolg proberen om normaal te reageren."

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:28 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Cately ‘Cat’ Shannen McCloud - Q

    Verveeld staarde ik naar het computerscherm waar ik af en toe wat aanpassingen aan klikte. Ik was nog maar net bezig hier als de nieuwe Q en ik verveelde mij nu al. Misschien kwam het gewoon door het feit dat zelfs de slimste mensen hier niet goed genoeg konden schaken om nog een beetje tegenstand te bieden, maar waarschijnlijk was de rede dat het hele beroep nog niet echt een uitdaging had geboden.
    Ik neuriede een beetje mee met de muziek, toen die plots uitging. Geïrriteerd keek ik op. Wie had dat ding nou weer uit-
    'Q, geef Louis coördinaten,' werd er gemompeld. Zo handig dat dat ding reageerde op 'Q' en ik dus alleen iets te horen kreeg, wanneer het voor mij bedoeld was. Maar ja, ik had het dan ook zelf ontworpen.
    Ik rolde mijn stoel naar één van de andere schermen en stuurde de coördinaten met een simpele klik door naar M. Daarna stond ik op en liep richting haar kantoor. Ik was eigenlijk wel benieuwd naar wat de aardig nieuwe agent had uitgespookt dat zijn coördinaten nodig waren.
    Zachtjes klopte ik aan en liep daarna het kantoor binnen. 'Kan ik verder nog iets betekenen, M?'


    Happy Birthday my Potter!


    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    Ik trok mijn wenkbrauwen op, "Of ik je ga vermoorden ?" vroeg ik ironisch, "Waarschijnlijk wel, zeker als je zo onsubtiel bent dan dat je nu doet, wij zijn niet dom, we weten zo goed als alles van jullie". Hij was me goed aan het boos maken, als hij dood wou, kon hij verdergaan. Ik liep naar hem toe met het mes in mijn handen, "Moet ik je anders helpen, even laten weten dat je in de problemen zit ?" bood ik hem hulp aan. Waar was ik mee bezig ? Ik stond op het punt een diepe snee in zijn andere zij te zetten maar ik liet het mes vallen. Gefrustreerd zakte ik neer op de grond waarna ik mijn gezicht in mijn handen verborg. Een zachte schreeuw verliet mijn lippen. "Als ik je vrijlaat, dan ga je zeggen wat je hebt meegemaakt is het niet ? Dan ga ik worden opgepakt omdat jij en je vrienden me gaan vinden, heb ik gelijk ?" vroeg ik, toen ik weer opkeek. Ja, ik wou hem vrijlaten. Ik was mijn leven zo beu geworden. En, om eerlijk te zijn, ik had ook steeds meer moeite met het vermoorden van mannen. Alleen mannen waarvan ik wist dat ze iets verkeerd hadden gedaan lukten me, maar Louis kon ik niet vermoorden. Had je hem al eens gezien ? Hij was helemaal mijn type, als ik sprak over hoe ik vroeger was. Maar zoals ik al wist, was ik nog altijd het meisje van vroeger.
    "Roep maar, zorg dat ze je hoort" mompelde ik.

    Charabella Aidenn Borges

    'Ik heb zin in een ijsje' zei ik opeens. Vrolijk huppelde ik een supermarkt binnen die tot 's avonds laat open was en pakte een raketijsje uit de doos in de vriezer. Zoals altijd zonder te betalen huppelde ik de supermakt weer uit, likte aan het ijsje en keek nieuwsgierig mee naar Joanne. 'Wat nou als we iemand inhuren die hun zoekt, we diegene uiteindelijk ook doodschieten en dan die lekkerdingen ook doodschieten?' Vroeg ik terwijl mijn vinger rondjes draaide om mijn tasers.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 22:13 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louise Mackenzie
    Ik zuchtte toen ik naar zijn coördinaten keek. "Louis , je kan ontsnappen via de trap rechts van je. Daarna naar boven en ren dan door naar het station. Neem een metro naar MI6" beval ik hem. Ik draaide me om naar Q en glimlachte. "Je kan Louis even bevelen geven. Ik moet wat halen." Ik liep even weg en pakte uit een grote kast een koffertje. De revolver van agent 007. Zijn oude. Ik liep weer terug naar het kantoor en keek toe hoe ze bevelen gaf.


    I don't want you to die, I want you to suffer.