• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Nogmaals, wonen de meisjes samen? Dan kan ik even mijn post aanpassen ;d]


    [Jup , doe maar van wel (: ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Joanne Mikayla Brights
    ''Meiden , ik heb het perfecte doelwit.'' glimlachte ik. Ik legde de papieren op de eettafel. ''Dit zijn allemaal agenten van de Britse geheime dienst. Mijn vader wilde ze in eerste instantie vermoorden. Maar hij is er nu niet meer. Maar wij wel.'' Ik grijnsde en bekeek de foto's en namen. ''Deze agenten. En misschien ook nog deze , als bonus.'' Ik wees naar de vijf foto's van jonge mannen. ''Ze worden herkent als One Direction. Ook bij de geheime dienst.'' legde ik uit. ''Maar eerst dit onze doelwit.'' Mijn vinger legde ik om een paar oudere mannen en als het hoofd van de geheime dienst. Louise Mackenzie.

    [Ik weet niet wie er in het huis zijn dus ja :3]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson.

    Ik zag dat het meisje zich omdraaide. "Ben ik er toch nog eentje vergeten."
    Mijn ogen werden zo groot als schoteltjes. Dit meisje had deze puinzooi veroorzaakt?! Ik had wel in de gaten gehad dat ze nogal verdacht was, maar toch... Toen ze glimlachte en haar tasers tevoorschijn haalde had ik héél even de neiging om te gaan schreeuwen, maar ik hield me in. Verdomme Louis, je bent een geheim agent ja! Je kunt dit best aan!
    "Misschien moet ik dan maar voor een langzame, pijnlijke dood gaan." hoorde ik het meisje weer zeggen, terwijl ze lachte. "Sorry, maar ik doe niet aan relaties. Anders zou ik je zo mee naar huis willen nemen."
    Ik wilde zeggen dat ik voor geen goud met haar mee zou gaan en haar toch al eerder zou vermoorden, maar nog voordat ik kon reageren voelde ik een aantal schokken door me heen gaan en viel ik op de grond. Ja, wie kon ik ook alweer aan? Goed zo Louis...
    Na nog een stuk of vijf schokken werd mijn zicht wazig, en even later werd alles zwart.

    (Zo, Lou ligt daar nu lekker... Wie komt hem redden? :3)


    Reading a good book is like taking a journey.


    [Welja, ik heb Rhoda en niets te doen, dusss misschien kan ik er een verhaal aan breien ofzo ? ;p]

    Harry Edward Styles.

    "Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik heb ook al lang niks meer van Louis, Niall of Liam gehoord, hoor." zuchtte Zayn, waarvoor hij eerst treurig knikte.
    Ik haalde mijn schouders op. Ik sprak nog wel eens met Louis, maar die was niet echt meer met me bezig zoals vroeger... Niall en Liam sprak ik eigenlijk nooit. Niet dat ik ze niet meer mocht, maar je zag nu wel met wie ik de sterkste banden had. Het verbaasde me eigenlijk een klein beetje dat ik meer bij Zayn rondhing als bij Louis, veel meer zelfs.
    "Maar goed. Geen leuke meisjes in de stad?" vroeg Zayn grijnzend, wat me uit mijn gedachten liet opschrikken.
    Ik gaf hem een stomp tegen zijn schouder en schudde grinnikend mijn hoofd. "Niks! Totaal niks... Misschien die blonde wel, of was ze nou bruinharig?"
    Ja, sorry... Kon ik er wat aan doen dat ik vele meisjes was tegengekomen?! "Volgens mij was ze blond, ja. Totdat bleek dat ze een vriendje had... Toen had ik wel eventjes een moment van schaamte." mompelde ik, bijtend op mijn lip.
    Ik kon niet tegen mijn verlies, dus ook niet bij een meisje. En het is natuurlijk altijd schaamtevol als je voor paal wordt gezet in een stad vol met mensen...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lifeisajoke schreef:

    [Welja, ik heb Rhoda en niets te doen, dusss misschien kan ik er een verhaal aan breien ofzo ? ;p]


    (Neem Louis mee om te martelen of zo... Ik ben best sadistisch bezig op dit moment. :3)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Lifeisajoke schreef:

    [Welja, ik heb Rhoda en niets te doen, dusss misschien kan ik er een verhaal aan breien ofzo ? ;p]


    (JO heeft net het plan uitgelegd.. Misschien commentaar erop? :3 )


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    Ik had besloten om verder te lopen. Hoe meer mensen ik samen zag, vrolijk samen als koppeltje dan werd ik pas moordlustig. Ik mistte vroeger. Ik wou geliefd worden zoals iedereen, maar tja, dat mocht niemand weten. Toen ik langs een cafeetje liep waar ik vaak zat zag ik een jongen bewusteloos liggen. Volgens mij was Bella hier langsgeweest, maar als iemand hem zo vond, kon hij een verklaring afleggen, best gevaarlijk dus. Ik knielde bij hem neer en beet op mijn lip. Mijn donkere ogen bekeken zijn gelaat. Hij was echt schattig. Jup ,stop er maar mee. Ik sloeg met mijn vlakke hand in zijn gezicht en wachtte tot hij wakker werd.
    "Laat me je niet nog eens slaan" fluisterde ik bij zijn oor.

    Curlies schreef:
    (...)

    (JO heeft net het plan uitgelegd.. Misschien commentaar erop? :3 )


    [Ik ben het huis uit, dus dat is niet mogelijk ;p Ik heb trouwens al een reactie gedaan, sorry]

    [Omg , dit begint echt grappig te worden^^]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Louis William Tomlinson.

    Wist je dat het best grappig is als je niks meekrijgt van je omgeving en alleen maar vliegende eenhoorns ziet? Ja, dat was wat ik zag toen ik flauwviel... Totdat een klap me weer terug in de werkelijkheid bracht. Boem, weg eenhoorns...
    "Laat me je niet nog eens slaan..." fluisterde iemand bij mijn oor, een meisje als ik het goed had.
    Ik schrok vrijwel direct, bang dat het dat meisje was van net. Ik kon moeilijk stemmen uit elkaar houden op dit moment, ik was nogal duizelig van de klap en mijn lichaam deed verschrikkelijk veel pijn.
    "W-Wat? Niet slaan..." mompelde ik zacht, waarna ik met mijn handen de grond betastte. Ik wilde wel weten waar ik nou precies lag. Niet dat ik dadelijk omrolde en in het glas terecht kwam.
    Ik beet op mijn lip en probeerde mezelf overeind te duwen terwijl ik mijn mobiel uit mijn broekzak wilde halen, wat vrijwel onmogelijk was. De pijn was ondragelijk en ik kon mezelf niet eens overeind duwen en tegelijkertijd mijn mobiel zoeken...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Charabella Aidenn Borges

    Gapend gooide ik de deur open. 'BEN TUI-HUIS!' gilde ik voordat ze me konden vermoorden. Mijn revolver legde ik in een kastje waarvan alleen ik wist dat ie bestond en mijn tasers konden niet uit mijn riem. 'Morgen moet ik er eentje afmaken, er kwamen helaas meisjes aan. En voordat jullie gaan zeuren: Vrouwen moeten de wereld overnemen' gaapte ik en ik liet mezelf op de grond vallen. Daarna sta ik snel op en kijk naar Joanne. 'Uhh, die ene jongen daar kon ik net niet vermoorden. Ik had het over hem' verduidelijkte ik haar. 'Oh wacht. Geheieme dienst?' herhaalde ik. In mijn hoofd vloekte ik erop los.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Iemand op Jo antwoorden? Ik verveel me nogal -_-]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    [Tada]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."


    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    Hij schrok wakker en tastte over de grond. Jup, tasers, grappig effect hebben die dingetjes. "W-Wat ? Niet slaan ..." mompelde hij zacht waardoor waarschijnlijk alleen ik het kon horen. Niet dat hier nog iemand anders was die het kon horen, want ze waren allemaal dood. "Aah, ik kan je niets beloven" zei ik grijnzend. Oh, dit was zo leuk. Hier genoot ik nu van, machteloze jongens pesten. Niets was leuker. Ik zag dat hij probeerde recht te komen en zijn mobiel uit zijn zak wou halen. Ja, dat was de eerste ingeving van de meeste mensen. Ik likte over mijn lippen, "Ik zou die mobiel van je maar gerust laten of je gaat er spijt van krijgen" fluisterde ik dreigend bij zijn oor. Ik stond op en trok hem recht, wat best moeilijk ging.
    "Oké, kom op, doe normaal, een sterke jongen als jij moet dat kunnen" siste ik bij zijn oor. Ik had het mesje dat precies in mijn hand pastte tegen zijn shirt gezet zodat hij wist dat hij geen domme dingen moest doen.
    "Herinner je het meisje van daarnet ? Ja ? Wel, je hebt pech, ik ben haar vriendin".