• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Zayn Malik
    'Jij? The Flirt King?' zei ik lacherig. 'Ik krijg de meisjes, dan mag jij hun moeders hebben.' zei ik lachend.
    Ik wist dat als ik nu niet snel dekking ging zoeken, ik klappen zou krijgen dus ik dook snel naar de andere kant van de bank om me te beschermen tegen de klappen van onze Flirt King.
    Hij had wel gelijk hoor, hij was altijd degene die de mooiste en de meeste meisjes kreeg, of dates regelde voor ons. Dat was altijd al zo geweest, ook toen we nog in One Direction zaten.
    Maar toen het op een gegeven moment eenmaal in de media kwam dat Harry een relatie had met Caroline Flack, was het voor de fans ook klaar en werd hij bekroond tot de jongen die op oude vrouwen valt. Hij haatte het als we hem daarmee plaagde, maar toch kon ik me niet inhouden.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Zullen we even niet teveel off-topic gaan want dan is het topic wel heel snel vol..]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.


    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    Ik lachte zachtjes. Hij was echt schattig. En ik moest me beginnen focussen op iets anders. Nee, serieus, ik wou hem martelen, maar dan moest hij me eerst boos maken. "Ah, gewoon, als de politie je vindt, of nou ja, als jij naar je baas stapt dan kan je een verklaring afleggen, iets wat niet gezond is voor mij en mijn vriendinnen". Ik haalde mijn schouders op en haalde de mesjes van mijn polsen. Het waren er 2. Ik legde ze netjes op de tafel naast me en trok mijn shirt omhoog. Mijn blote, lichtgetinte huid van mijn buik kwam tevoorschijn en ook daar haalde ik het mes af, samen met die in mijn broeksrand. Met een soepele beweging nam ik ook het mes van mijn rug en legde dat op de tafel. "Weet je, het is eigenlijk heel makkelijk, ik wil dit niet meer doen, maar ik moet wel als woede-uiting, als je nu zwijgt en geen opmerkingen maakt als daarnet maak ik je los en krijg je iets te eten of drinken, als je durft weg te lopen of iemand durft te bellen ben je dood" legde ik rustig uit terwijl ik een rondje om hem heen liep, "Simpel, of niet ?" vroeg ik, toen ik hem terug aankeek. Ik deed mijn lange, bruine haren in een messy bun en likte over mijn lippen heen.

    Charabella Aidenn Borges

    'Sorry, Joanne' fluisterde ik schuldig. Ik zag twee jongens lopen en tikte Joanne aan. 'Dat zijn die twee van die foto' siste ik naar haar en met een flikflak sprong ik naar het dat van het gebouw, waar ik omhoog klom en ik mijn tasers alvast pakte. Na een paar seconden sprong ik van het dak en legde een taser in elke nek van de jongens. Snel pakte ik ze aan hun kragen vast en ik sleepte ze mee. 'Kom, ik neem ze mee naar ons appartement' siste ik naar Joanne en ik rende naar het appartement. Gelijk trapte ik de deur open en ging naar een lege kamer. Ik bond ze aan elkaar vast en plakte hun monden dicht met ducktape. Ook deed ik een blinddoek om hun ogen. 'Zo!' lachte ik. Maar opeens zag ik dat het niet die twee waren. 'Oh' zei ik zachtjes. Ik besloot ze maar dood te schokken en het appartement uit te gooien.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:27 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Harry en Zayn zijn nog steeds in Zayn zijn huis.]


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Harry Edward Styles.

    "Jij? The Flirt King?" Ik krijg de meisjes, dan mag jij hun moeders hebben." hoorde ik Zayn lachend zeggen, waarna ik me naar hem toedraaide en mijn wenkbrauwen optrok.
    Ik gaf Zayn een woedende blik en schudde mijn krullen uit mijn gezicht. "Herhaal dat Malik, en je zal voor de rest van je leven geen meisje meer kunnen zien." siste ik, waarna ik een pruillipje trok en weer voor me uit staarde.
    Oh... Ik kon hier zo niet tegen! Het liefst had ik hem nu een klap verkocht, maar ik hield me in. Ik beet op mijn lip en proefde uiteindelijk de ijzeren smaak van bloed. Ik moest op iets bijten, anders zat Zayn niet meer op die bank, hoor...
    "Trouwens, de moeder van die zwartharige zag er beter uit als die chick zelf, hoor..." mompelde ik luchtig.
    Wat? Het was zo... Dat meisje leek wel een opgevulde barbiepop! Haar moeder leek tenminste nog echt...

    (Sorry. ;$)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:21 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [WIST IK WEL. Ik ben ook niet purrrfect :<]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    [Zo]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.

    "Ah, gewoon, als de politie je vindt, of nou ja, als jij naar je baas stapt dan kan je een verklaring afleggen, iets wat niet gezond is voor mij en mijn vriendinnen." zei ze, waarna ik lichtjes mijn wenkbrauwen optrok.
    Toen ze een hele voorraad mesjes tevoorschijn toverde schrok ik toch wel een beetje. Nee... Ik had al genoeg aan die snee op mijn buik.
    "Weet je, het is eigenlijk heel makkelijk, ik wil dit niet meer doen, maar ik moet wel als woede-uiting, als je nu zwijgt en geen opmerkingen maakt als daarnet maak ik je los en krijg je iets te eten of drinken, als je durft weg te lopen of iemand durft te bellen ben je dood." legde ze uit, waardoor ik even een arrogant gezicht trok. Wat dacht zij wel niet? Dat ik om te kopen was of zo? Ik riskeerde liever mijn leven als dat ik voedsel ging eten wat zij mij aanbood. Trouwens, de eerste les die ik had geleerd op mijn training was dat je nooit voedsel of water moest aannemen van je kidnapper. Dadelijk was het nog giftig...
    "Simpel, of niet?" vroeg Rhoda, nadat ze een rondje om me heen had gelopen en me weer aankeek, terwijl ze over haar lippen likte.
    Ik knikte braaf, wetend dat ze me zou losmaken als ik meewerkte. Ik zou niet weglopen, nee. Wegrennen was beter...


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights
    Ik schudde lachend mijn hoofd. "Ze leken er wel op" grinnikte ik. Ik pakte mijn laptop en hackte in de database van de geheime dienst. Toen bedacht ik me iets en rende naar het park. Ze konden mijn locatie detecteren. "Harry E. Styles. Zayn J. Malik. Niall J. Horan. Liam J. Payne. Louis W. Tomlinson." Somde ik op. Ze waren maar negentien of ouder. Ze woonden allemaal in London. Perfect. En MI6 is ook in London. Ik pakte een pen en somde alles op , van MI6 tot alle namen van de agenten. Ze zagen er niet slecht uit , zeker die ene Harry. Maar dat was de oude ik. Nu ben ik veranderd.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Zayn Malik
    Hij gaf me een woedende blik en schudde zijn krullen uit zijn gezicht. "Herhaal dat Malik, en je zal voor de rest van je leven geen meisje meer kunnen zien." siste hij waarna hij een pruillipje trok en weer voor zich uit staarde.
    "Trouwens, de moeder van die zwartharige zag er beter uit als die chick zelf, hoor..." zei hij alsof het niks was en ik durfde weer normaal naast hem te gaan zitten.
    'Maak je niet zo druk Styles, het was maar een grapje.' zeg ik een beetje geschrokken van zijn reactie.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Louis Mackenzie
    Ik keek gespannen naar het grote bord voor me. Agent 002 was in een onbekend terrein. "Agent 002 meld je." Zei ik in zijn oortje. Hij moest die wel bij zich hebben. Dat was een plicht.


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    Ik vernauwde mijn ogen en schudde mijn hoofd. "Ik vertrouw jou niet" besliste ik uiteindelijk. Ik kende die typetjes, ze maakten serieus misbruik van hun schattige uiterlijk. Ik liep naar de kast waar ik wat eten uithaalde en ging aan tafel zitten. Het waren eigenlijk gewoon koekjes, chocolade. Ik begon rustig te eten en stond toen weer op om wat water te halen waar ik van dronk. Ik blikte opzij en hield mijn hoofd een stukje schuin. Uiteindelijk draaide ik me om in mijn stoel zodat ik helemaal naar hem gedraaid zat en liet mijn ellebogen op mijn knieën steunen, waarna ik mijn hoofd op mijn handen legde.
    "Honger of niet ?" vroeg ik onschuldig. Weet je, het was een soort van zijn laatste kans. Ik had daarnet besloten om hem nog niet los te maken, omdat hij een geheime agent was, die verzonnen altijd wel iets om weg te komen. Als hij nu geen eten wou, moest hij ook niet verwachten dat ik het hem nog eens ging aanbieden in de loop van de dag. Ik zette me terug recht en speelde wat met een mes met mijn vingers. Ik bleef hem aankijken met mijn hoofd een tikkeltje schuin. Volgens mij zouden wij nog goede agenten zijn. We waren lenig, konden goed omweg met tasers of messen of revolvers en we wisten hoe we iemand moesten ontvoeren. Wat had een agent nog meer nodig ? Yeah, de persoon moest er zin in hebben. Misschien dat ik het nog zou doen, maar dan moest iemand me wel mooi komen overhalen. Misschien Louis, of 1 van zijn vriendjes. Ja, we waren ook goed in opzoekwerk, we waren zoals de FBI. Haha.

    Harry Edward Styles.

    Ik had gemerkt dat Zayn wel degelijk was geschrokken van mijn reactie, perfect. Misschien begreep hij nu dat ik het spuugzat was dat iedereen me hiermee plaagde. Caroline was gewoon een bevlieging geweest... Ik bleef toch ook niet door hameren over Perrie. Ik had Perrie trouwens nooit echt gemogen, maar dat had ik Zayn nooit verteld. Ik wilde geen ruzie...
    "Maak je niet zo druk Styles, het was maar een grapje." zei Zayn, nadat hij weer naast me was gaan zitten.
    Ik knikte stijfjes. "Hilarisch."


    Reading a good book is like taking a journey.

    (wow, ik ga even naar musical repetitie en dan gebeurd er opeens vet veel o.o wat heb ik gemist en waar kan ik inspringen met Q)


    Happy Birthday my Potter!