• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.


    Rollen :

    De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

    Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

    Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.


    © Gebaseerd op de James Bond series
    © Curlies

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Joanne Mikayla Brights
    "Je hebt wat?!" Riep ik. "Charabella.." Zuchtte ik. "Je kan zulke mensen niet 'bijna vermoorden' Ze zijn van de geheime dienst!" Schreeuwde ik erop los. "Heb je die anderen ook gezien? Zo ja , waar." Ik keek haar streng aan. Deze plan mocht niet mislukken.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Charabella Aidenn Borges

    'S-sorry!' zei ik schuldig. Ik slikte en ging op de vloer zitten. 'De anderen heb ik niet gezien. En ik wil geen meisjes vermoorden! Anders hadden ze hem gezien en moest ik hun ook vermoorden. Trouwens, ik wed dat Rhoda er nu is. Hij gaat toch wel dood. En anders zetten we toch iemand in om hem op te sporen? Met nog een paar van de schokken is ie dood, en ik had ze op laag staan!' mompelde ik. Mijn staart haalde ik over tot een knot en ik slikte.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Louis William Tomlinson.

    "Aah, ik kan je niets beloven." zei het meisje grijnzend, voor zover ik het kon zien.
    Ik wist het gewoon! Zij was overduidelijk ook zo'n gestoord probleemgeval... Sinds wanneer waren meiden zo ruw? Ik wist dat Harry wel kickte op moordmeiden, maar zelf vond ik er totaal niks aan...
    "Ik zou die mobiel van je maar gerust laten of je gaat er spijt van krijgen." fluisterde ze dreigend bij mijn oor, waardoor ik vrijwel direct mijn handen weer bij mijn zakken weghaalde.
    Louis... Hoe zwak ben je?! Je bent verdomme een agent! Sla haar gewoon, bind haar vast en zegevier... Als ik nou eens een wapen had ging het wel ietsjes makkelijker.
    Toen ze me overeind trok greep ik me automatisch steviger aan haar vast, aangezien ik amper op mijn benen kon staan. Waarom overkwam mij dit nou weer?!
    "Oké, kom op, doe normaal, een sterke jongen als jij moet dat kunnen." siste ze weer. Toen ik een mes tegen mijn shirt aanvoelde brandde er een lichtje in mijn hoofd. Als ik nou eens heel toevallig weer onhandig deed zou ik dat ding kunnen afpakken. Niet dat ik iets aan een mesje had, want ik kon niet gooien ermee... En het leek me niet makkelijk om zo'n geval te doden met zo'n minuscuul ding.
    "Herinner je het meisje van daarnet? Ja? Wel, je hebt pech. Ik ben haar vriendin." hoorde ik haar zeggen.
    "Nee echt?! Daar was ik nog niet eens achter gekomen!" mompelde ik geïrriteerd, waarna ik even nadenkend op mijn onderlip zoog.
    Oké, misschien ging dit mijn stomste actie ooit worden, maar het viel te proberen...
    "Ik wil niet zeuren of zo... Maar je weet toch wel dat je last hebt van je periode, toch?" vroeg ik nonchalant. Nee, daar had ik niet naar gekeken... Maar misschien liet ze me los om zichzelf te controleren...


    Reading a good book is like taking a journey.

    [Sukkel XD]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Eenhoornpoep schreef:
    [Sukkel XD]


    (Ik weet het. :3 Maar ik vond het typisch Louis om zichzelf zo uit een situatie proberen te redden...)


    Reading a good book is like taking a journey.

    CxStylinson schreef:
    Harry Edward Styles.

    "Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik heb ook al lang niks meer van Louis, Niall of Liam gehoord, hoor." zuchtte Zayn, waarvoor hij eerst treurig knikte.
    Ik haalde mijn schouders op. Ik sprak nog wel eens met Louis, maar die was niet echt meer met me bezig zoals vroeger... Niall en Liam sprak ik eigenlijk nooit. Niet dat ik ze niet meer mocht, maar je zag nu wel met wie ik de sterkste banden had. Het verbaasde me eigenlijk een klein beetje dat ik meer bij Zayn rondhing als bij Louis, veel meer zelfs.
    "Maar goed. Geen leuke meisjes in de stad?" vroeg Zayn grijnzend, wat me uit mijn gedachten liet opschrikken.
    Ik gaf hem een stomp tegen zijn schouder en schudde grinnikend mijn hoofd. "Niks! Totaal niks... Misschien die blonde wel, of was ze nou bruinharig?"
    Ja, sorry... Kon ik er wat aan doen dat ik vele meisjes was tegengekomen?! "Volgens mij was ze blond, ja. Totdat bleek dat ze een vriendje had... Toen had ik wel eventjes een moment van schaamte." mompelde ik, bijtend op mijn lip.
    Ik kon niet tegen mijn verlies, dus ook niet bij een meisje. En het is natuurlijk altijd schaamtevol als je voor paal wordt gezet in een stad vol met mensen...


    Zayn Malik
    ''Niks! Totaal niks... Misschien die blonde wel, of was ze nou bruinharig? Volgens mij was ze blond, ja. Totdat bleek dat ze een vriendje had... Toen had ik wel eventjes een moment van schaamte." zei hij en ik kon het niet laten om in lachen uit te barsten.
    'Dat meen je niet Haz! Je kan toch niet met bezette meisjes flirten.' zei ik lachend en ik stompte hem terug tegen zijn arm.
    'Ach, we gaan binnenkort weer een keer uit, en dan zullen we wel zien wat we tegen komen.' zei ik grijnzend terwijl ik plagend met mijn wenkbrauwen wiebelde.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    [Da's waar]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Joanne Mikayla Brights
    Ik zuchtte en rolde met mijn ogen. "Dan moet ze hem maar met rust laten. Ik wil ze allemaal samen vermoorden." Ik kneep mijn ogen tot spleetjes. "En Louise Mackenzie natuurlijk ook." Ik laat mezelf naast Bella vallen en kijk haar aan. "Zorg nu er maar voor dat Rhoda niks doet." Ik sta weer op. "Samen."


    I don't want you to die, I want you to suffer.


    Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

    "Nee echt ?! Daar was ik nog niet eens achter gekomen !" riep hij geïrriteerd, duidelijk sarcastisch. Ik trok mijn wenkbrauwen op, "Nog brutaal ook" vloekte ik binnensmonds. "Ik wil niet zeuren of zo ... Maar je weet toch dat je last hebt van je periode, toch ?" vroeg hij, op een nonchalante toon. Moest ik niet zijn wie ik nu was zou ik met hem gelachen hebben en waarschijnlijk geprobeerd hem aan de haak te slaan, want hij was echt knap en schattig, maar hé, ik was de oude Rhoda niet meer. Ik beet hard op mijn lip, trok zijn shirt een stukje omhoog en zette er een snee in, "Nee, fijn dat je dat even opklaart, now walk" siste ik weer waarna ik hem een duwtje gaf. Ik vervolgde mijn weg rustig tussen de vele steegjes, tot ik bij een soort van verborgen deur kwam. Ik deed de deur open en leidde hem naar binnen. Met dat bedoelde ik dat ik hem gewoon naar binnen duwde omdat hij zo slap was, onhandig gewoon. Ik stak zijn handen vast in de handboeien die omhoog hingen aan het plafond door middel van ketens. Nu kon hij geen kant meer op. Ik ging voor hem staan en boorde mijn donkerbruine ogen in die van hem.
    "Aangenaam, Rhoda" zei ik glimlachje. Jup, hij wist mijn naam, pech voor mij.

    [Ik zie het al voor me: Charabella die voor Harry staat, eerst heel onschuldig en vliegt ze mee op een eenhoorn met hem. Als ze getrouwt zijn kinderen krijgen en na twee jaar Harry vermoorden, de eenhoorn laten doodschokken en de kinderen tot robots ombouwen. Moest er even uit]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Charabella Aidenn Borges

    'BEN JE GEK?! DAN MOETEN WE OPSCHIETEN!' gilde ik en ik rende hysterisch naar het kastje, pakte mijn revolver, zette mijn tasers opnieuw de goede kant op in mijn riem en trok Joanne mee. Toen ik op straat stond, begon ik naar Rhoda te schreeuwen. 'RHODA!!' gilde ik. Af en toe kwam er een man langs, die ik doodschoot alsof het niks was. Ik bonkte op alle deuren die ik tegenkwam in de steegjes. Bij eentje bleef ik staan en zag dat er een hond uitkwam. 'OHMIJNGOD, EEN RAT!' gilde ik en ik schoot hem ook dood. 'Oh, het was een poedel' zei ik zachtjes. 'Rust zacht, poedel' mompelde ik. Op sommige momenten was ik typisch Charabella. Ik ging verder met de deuren en ik bleef voor een staan.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Harry Edward Styles.

    Toen Zayn in lachen uitbarstte wierp ik hem een donkere blik toe. Het was niet grappig...
    "Dat meen je niet Haz! Je kan toch niet met bezette meisjes flirten." zei hij lachend, waarna hij me terug stompte tegen mijn arm.
    Ik haalde mijn schouders op. "Wist ik het... Hij liep ineens een of andere kledingzaak uit en begon tegen me te tieren..." mompelde ik, waarna ik voelde dat het bloed weer naar mijn wangen was gestroomd.
    "Ach, we gaan binnenkort weer een keer uit, en dan zullen we wel zien wat we tegen komen." zei Zayn grijnzend, waarna hij met zijn wenkbrauwen wiebelde.
    Ik grijnsde breed en knikte hevig. "Daar heb je een punt! Als je maar weet dat ik voorrang heb. Ik ben niet voor niks the Flirt King." zei ik tevreden.

    Louis William Tomlinson.

    "Nog brutaal ook..." hoorde ik haar binnensmonds zeggen.
    Ik probeerde mijn schouders op te halen. Zo was ik gewoon. Ik had altijd wel mijn woordje klaar... Als ze nou een stuk aardiger was geweest hadden we net zo goed een glas cola kunnen drinken samen, maar nee... Het ging nooit eens zoals ik het wilde.
    Ik voelde hoe ze mijn shirt omhoog trok en een snee in mijn vel zette, waardoor ik hard op mijn lip beet en een zachte kreun liet horen. Ik was blij dat ik niet had geschreeuwd zeg...
    "Nee, fijn dat je dat even opklaart, now walk." siste ze, waarna ze me een duwtje gaf.
    Ik jammerde zachtjes in mezelf en liep voor haar uit. Ik liet me gewoon martelen door een meisje... Hoe zielig was ik nou niet? Toen we uiteindelijk voor een deur stonden vroeg ik me af of nou echt niemand had gezien dat ik hier werd meegesleurd door een meisje dat niet goed snik was en me nu ophing aan het plafond.
    Ja, lekker dan... Ik durfde niks te zeggen, dus zweeg ik maar. Al hing ik niet heel comfortabel... Het ijzer drukte tegen mijn polsen en mijn armen deden pijn van het hangen. Nu al...
    "Aangenaam, Rhoda." zei het meisje glimlachend. Hoe kon ze nu nog glimlachen?!
    "Hoi." zei ik, rollend met mijn ogen. "Of het aangenaam is moet nog blijken, al betwijfel ik het...'
    Ik klapte mijn mond weer dicht, wetend dat ik weer eens een te grote mond had opgezet. Ik moest daar echt eens mee gaan stoppen.
    "Dus... Waarom hang ik hier?" vroeg ik snel.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Eenhoornpoep schreef:
    Charabella Aidenn Borges

    'Oh, het was een poedel' zei ik zachtjes. 'Rust zacht, poedel' mompelde ik. Op sommige momenten was ik typisch Charabella. Ik ging verder met de deuren en ik bleef voor een staan.


    (Omg! I'm dying! xD)

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:10 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Joanne Mikayla Brights
    "Charabella! Dit gaat niet werken." Mompelde ik. Ik had mijn sjaal wat hoger gedaan zodat je mij niet zo goed kon herkennen. Opeens kwam er een of andere politieagent. God , hebben wij weer. Ik schoot even snel in zijn hoofd en draaide me om naar Charabella. "Kom gewoon. We moeten even op Rhoda vertrouwen." Mompelde ik terwijl ik wegliep. Ik had een beetje teveel aan mijn hoofd. Ik moest en zal den plan maken voor die geheime dienst.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    CxStylinson schreef:
    Harry Edward Styles.

    Toen Zayn in lachen uitbarstte wierp ik hem een donkere blik toe. Het was niet grappig...
    "Dat meen je niet Haz! Je kan toch niet met bezette meisjes flirten." zei hij lachend, waarna hij me terug stompte tegen mijn arm.
    Ik haalde mijn schouders op. "Wist ik het... Hij liep ineens een of andere kledingzaak uit en begon tegen me te tieren..." mompelde ik, waarna ik voelde dat het bloed weer naar mijn wangen was gestroomd.
    "Ach, we gaan binnenkort weer een keer uit, en dan zullen we wel zien wat we tegen komen." zei Zayn grijnzend, waarna hij met zijn wenkbrauwen wiebelde.
    Ik grijnsde breed en knikte hevig. "Daar heb je een punt! Als je maar weet dat ik voorrang heb. Ik ben niet voor niks the Flirt King." zei ik tevreden.

    Louis William Tomlinson.

    "Nog brutaal ook..." hoorde ik haar binnensmonds zeggen.
    Ik probeerde mijn schouders op te halen. Zo was ik gewoon. Ik had altijd wel mijn woordje klaar... Als ze nou een stuk aardiger was geweest hadden we net zo goed een glas cola kunnen drinken samen, maar nee... Het ging nooit eens zoals ik het wilde.
    Ik voelde hoe ze mijn shirt omhoog trok en een snee in mijn vel zette, waardoor ik hard op mijn lip beet en een zachte kreun liet horen. Ik was blij dat ik niet had geschreeuwd zeg...
    "Nee, fijn dat je dat even opklaart, now walk." siste ze, waarna ze me een duwtje gaf.
    Ik jammerde zachtjes in mezelf en liep voor haar uit. Ik liet me gewoon martelen door een meisje... Hoe zielig was ik nou niet? Toen we uiteindelijk voor een deur stonden vroeg ik me af of nou echt niemand had gezien dat ik hier werd meegesleurd door een meisje dat niet goed snik was en me nu ophing aan het plafond.
    Ja, lekker dan... Ik durfde niks te zeggen, dus zweeg ik maar. Al hing ik niet heel comfortabel... Het ijzer drukte tegen mijn polsen en mijn armen deden pijn van het hangen. Nu al...
    "Aangenaam, Rhoda." zei het meisje glimlachend. Hoe kon ze nu nog glimlachen?!
    "Hoi." zei ik, rollend met mijn ogen. "Of het aangenaam is moet nog blijken, al betwijfel ik het...'
    Ik klapte mijn mond weer dicht, wetend dat ik weer eens een te grote mond had opgezet. Ik moest daar echt eens mee gaan stoppen.
    "Dus... Waarom hang ik hier?" vroeg ik snel.


    [HAHAHAHAHA]

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 21:11 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."