• De wereldberoemde boyband One Direction heeft hun zang carrière afgekapt en volgen hun droom. Speciale agenten bij de Britse Geheime Dienst. Niemand weet er iets van , behalve Simon Cowell. Die vertrouwde ze wel. Waarom ze eigenlijk bij de geheime dienst te zijn gaan werken , weet niemand. Echt niemand. Alleen onder de jongens. Maar als er dan een beruchte zaak is van een serie moorden op geheime agenten. One Direction gaan hierop af. Maar als het opeens een stel meiden zijn van rond de zeventien? Ze lijken onschuldig , maar ze zijn compleet het tegenovergestelde.

Rollen :

De jongens a.k.a One Direction bij de geheime dienst.
    Niall James Horan - Agent 003 -- Memoria
    Harry Edward Styles - Agent 005 -- CxStylinson
    Zayn Javvad Malik - Agent 006 -- Depay
    Louis William Tomlinson - Agent 002 CxStylinson
    Liam James Payne - Agent 008 --- SateGodess

Meisjes :
    - Joanne Mikayla Brights Curlies
    - Gereserveerd voor xClove
    - Rhoda Elisabetta Estella Ramirez. Lifeisajoke
    - Gereserveerd voor DreamWishes
    - Charabella Aidenn Borges Eenhoornpoep

Andere agenten :
    Q/Quartermaster - Cately ‘Cat’ Shannen McCloud Rider
    M - Louise Mackenzie Curlies
    -
    -
    -
    Regels voor bij de RPG :
    - 16+ mag , maar houd het netjes
    - geweld , grof taalgebruik toegestaan.
    - Minstens om de dag posten.
    - Wie een nieuwe topic wilt openen , opent hem maar geeft credit aan mij.
    - begint pas als alle benodigde rollen zijn ingevuld.

© Gebaseerd op de James Bond series
    ©Curlies

[ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 19:29 ]

"It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

Ik had mijn mes getrokken, klaar om aan te vallen. "Camille hier !" riep opeens een stem door het huis. Ik verschoot niet, maar liet een opgeluchte zucht.Ten eerste, als je mensen vermoordde, dan verschoot je niet meer van een stem. Ik liep achter het hoekje vandaan en trok haar in een knuffel. "Thank God, ik ging je net vermoorden" zei ik lachend in haar oor. Ik drukte een kus op haar wang, omdat ik zoiets altijd deed, en liet haar los. "Dus, is er nog iets te eten hierzo ? Die dude was zo makkelijk dat ik er honger van heb gekregen" zuchtte ik vermoeid, waarna ik mijn weg vervolgde naar de keuken en alvast een paar kastjes opende.
    "Weet je wat ik me afvraag ?" begon ik, half roepend, zodat ze me zeker hoorde, "Waarom de geheime dienst of eender welke politie nog niet achter ons aanzit, we hebben al zoveel mensen vermoord, het moet wel opvallen".

"We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

Joanne Mikayla Brights
    Ik voelde met mijn vingers en zocht naar dat papiertje. Dat papiertje met die lijst van agenten die mijn vader had achtergelaten. Ik zuchtte en liet mezelf op de grond vallen. Even liet ik mijn vingers over mijn revolver glijden , mijn beste vriend. Ik grinnikte even en ging verder met zoeken. Eigenlijk mocht ik hier nog geen eens komen. Dit was het oude huis van mijn moeder , haar 'vriendje' woonde nu samen met haar. Maar zij weten er niks van , dat ik hier rondliep. Ik slaakte en kleine gil van geluk toen ik 'Het Papiertje' had gevonden. De deur ging opeens open en ik ging snel in een ninja-beweging de raam uitspringen. Het was haast onmogelijk , maar voor mij nooit. Het was ondertussen al nacht en ik liep in mijn eentje terug naar ons appartement. Ik deed de deur open. ''Wacht! Ik ben het Jo'' schreeuwde ik voordat iemand mij nog wilde vermoorden.

I don't want you to die, I want you to suffer.

Harry Edward Styles.

Zoals ik al had verwacht opende Zayn de deur vrijwel meteen, waarna ik zwakjes glimlachte.
    "Kom binnen. Ik verveel me al de hele dag, dus ik ben blij dat je er bent." zei Zayn, waarna hij me naar binnen liet.
    Ik zuchtte en knikte, waardoor mijn krullen vrolijk op en neer sprongen. "Ik heb hetzelfde probleem. En de meisjes in de stad reageerden niet zo lekker op me..." mompelde ik.
    Het was waar. De ene giechelde als een gek en de ander bleek een vriendje te hebben waar ik bijna een fikse ruzie mee had gekregen... Kon ik er wat aan doen dat hij ineens uit een of andere kledingzaak kwam gelopen?
    Ik ging rustig op de bank zitten en ging een beetje onderuit hangen. Bij de jongens voelde ik me kiplekker en op mijn gemak, dus ik deed hier ook gewoon waar ik zin in had.
    "Jij hebt ook niet toevallig iets gehoord van Q?"

Reading a good book is like taking a journey.

Eenhoornpoep schreef:

(Oké. :3 Louis will come immediately, he would love to get hurted.)

[Wonen ze allemaal samen? o-o

En ik kan niet beloven dat Charabella haar tasers niet gebruikt]

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:49 ]

Zayn Malik
    Harry zuchtte en knikte. 'Ik heb hetzelfde probleem. En de meisjes in de stad reageerden niet zo lekker op me..' mompelde hij erachteraan. Oh jee, Harry was weer op vrouwenjacht geweest. Volgens mij deed hij dat nog liever dan met een missie bezig zijn.
    Hij ging op de bank zitten en hing een beetje onderuit. Het maakte me niks uit, de jongens waren hier vaker dan mijn eigen familie, dus ik was het wel gewend van ze.
    'Jij hebt ook niet toevallig iets gehoord van Q?' vroeg hij en ik schudde mijn hoofd toen ik naar de keuken liep om drinken te pakken.
    'Helemaal niks, en ik ben wel weer toe aan wat nieuws want de verveling slaat hard toe.' zuchtte ik toen ik de glazen met drinken op tafel zette en ook neerplofte op de bank.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

Louis William Tomlinson.

Met kleine pasjes liep ik naar de bar toe. Ik had wel zin om eventjes wat te drinken voordat ik naar huis zou gaan. Geloof je het zelf? Ik had gewoon de behoefte aan een klein feestje...
    Bijna huppelend stapte ik de disco binnen, verbaasd dat ik het zo stil was terwijl de deuren gewoon wagenwijd open waren. Ik streek even mijn T-shirt met een cartoon erop glad en keek even goedkeurend naar mijn rode broek, waarna ik de zaal inliep.
    Eenmaal daar zakte mijn mond open van verbazing. Oké... Wat was hier gebeurd?! Ik zag een aantal lijken liggen en daar vlakbij een meisje die ik niet herkende.
    "Ik denk dat het feestje hier gedaan is..." mompelde ik zacht, waarna ik langzaam achteruit stapte en ondertussen naar mijn mobiel zocht.

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:07 ]

[Iemand zin om Rhoda tegen te komen ? ;3 Ze gaat straks terug naar buiten, haha.]

Harry Edward Styles.

Zayn schudde zijn hoofd op mijn vraag en liep vervolgens naar de keuken. Ik zuchtte gefrustreerd... Ik moest echt iets nieuws te doen hebben! Het begon echt saai te worden zo... Als het zo doorging begon ik me dadelijk nog af te vragen waarom we ook alweer gestopt waren met de band.
    Toen Zayn terugkwam zette hij twee glazen met drinken op de tafel neer, waarop ik eventjes grijnsde. "Dank je."
    Zayn vervolgde nog geen vijf seconden later zijn verhaal weer. "Helemaal niks, en ik ben wel weer toe aan wat nieuws, want de verveling slaat hard toe." zei hij.
    Ik knikte instemmend. "Ja, ik begrijp je volkomen. Maar het enige wat we kunnen doen is wachten dat we worden opgeroepen of heel toevallig worden gebeld door een van de jongens, maar die kans lijkt me minimaal."

[Is in een bar maar dat is een detail]

Charabella Aidenn Borges

Ik liep naar de jongen die ik zag en mijn hand gleed naar mijn tasers. 'Ben ik er toch nog eentje vergeten' verliet mijn mond. Ik werd afgeleid door zijn schattigheid. Ik schatte hem rond de 20 en hoestte. Charabella, het is een man, verdomme! Met een glimlachje haalde ik mijn tasers tevoorschijn. 'Misschien moet ik dan maar voor een langzame pijnlijke dood gaan' lachte ik. 'Sorry, maar ik doe niet aan relatie's. Anders zou ik je zo mee naar huis willen nemen' vormden mijn lippen. Ik legde de tasers tegen zijn dijen en zette ze aan. Glimlachend keek ik naar hem en ik knielde. Hij was bewusteloos. Toen ik net weer de tasers op hem wilde drukken, werd ik afgeleid door stemmen van meisjes. 'Dan maar hem een andere keer afmaken' mompelde ik en ik rende snel weg.

[ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 20:05 ]

Rhoda Elisabetta Estella Ramirez.

Ik sloeg de deur achter me dicht en likte even over mijn lippen. Het werd echt zo saai. Ik liet mijn vingers naar de bandjes aan mijn arm gaan en speelde er wat mee. Ondertussen stapte ik door de vele straatjes en steegjes. Messen kon ik bij deze outfit moeilijk verstoppen, maar er zaten er genoeg op mijn rug en buik. Ook mijn broeksrand was een goede plaats. Ik legde mijn haren over mijn rechterschouder en ging op een bankje zitten in het park. Het was grappig dat mensen niets doorhadden van wie hier zat. Ik was, samen met de anderen, volgens mij 1 van de meest gezochte moordenaars hier. Maar dat kon ik niet weten, want ik wist niets van de politie.

Camilla Safyrah Zodian
    'Oh, die van mij waren ook te simpel. Maar de achtervolging was leuk, dat geef ik toe.' De duistere blik in mijn blauw-paarsige ogen kreeg ik er niet uit, dus daar deed ik al geen moeite meer voor. Dat wist de rest ook wel. 'Oh god, wat wil ik graag met mijn mes over zo'n raam krassen van van die knapperds. Lijkt me zo leuk. En dan zo aanbellen, en dan van: Oh nee, er zit een engerd met een mes achter me aan, help me!' dat laatste doe ik met een imitatie barbiepop-stem, wat redelijk slaagde. Ik moest even mijn koelbloedigheid kwijt, dus ik gooide mijn mes hard naar de andere kant van de kamer, die precies in een groef in de muur bleef steken. Ik lachtte harteloos. 'Die was hartstikke dood geweest.'

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Nogmaals, wonen de meisjes samen? Dan kan ik even mijn post aanpassen ;d]

Zayn Malik
    "Ja, ik begrijp je volkomen. Maar het enige wat we kunnen doen is wachten dat we worden opgeroepen of heel toevallig worden gebeld door een van de jongens, maar die kans lijkt me minimaal." zei hij en ik knikte treurig.
    'Ik ben bang dat je gelijk hebt. Ik heb ook al lang niks meer van Louis, Niall of Liam gehoord hoor.' zuchtte ik. Sinds dat we gestopt waren met de band was alles zo veranderd. Harry was een van de enige die ik nog regelmatig zag, en die nog weleens bij mij over de vloer kwam. Van de andere jongens had ik al een tijdje weinig gehoord, en zag ik ze eigenlijk alleen nog maar op belangrijke missies waar me met zijn allen bij moesten zijn.
    'Maar goed. Geen leuke meisjes in de stad?' vroeg ik grijnzend toen ik een slok nam van mijn drinken.

Sometimes your plans don't work out because God has better ones.