• Hi Q'tjes,

    Ik ga een nieuwe story beginnen genaamd:

    Fail, featuring Justin Bieber

    ''I'll take care of you.''
    ''I'm a sneaky journalist who kidnapped you and put you under pressure. I'm a bitch who lied to you, a mean girl who did that all to hear a smooth story comming out of your mouth. I'm a failer.''
    ''Oh, that's just a little detail.''


    Gaat over een meisje die Justin moet interviewen om haar baan te behouden, lukt niet, meisje wordt gek, zo gek dat ze hem ontvoerd. Including love. (:

    Eh, ik wil niet teveel over de story verklappen,
    maar ik zoek dus een cover óf iemand die zo lief is om een youtube filmpje voor me te maken (het liefst kort maar krachtig, en ook niet teveel erin verklappen.)
    Op de cover hoeft niet de titel de staan of zo, ik zoek gewoon een mooi plaatje die bij m'n story past, weet iemand iets?
    Een filmpje (trailer) zou dus ook wel leuk zijn.

    Ook heb ik een banner nodig (daar graag wel de titel op vermeld) en ik zoek dus ook iemand die dat voor mij wil doen. (:

    En (alsof ik nog niet genoeg gevraagd heb...) ik zoek iemand die een soundtrack weet voor mijn story? Als je niet genoeg informatie over mijn story hebt daarvoor kan je natuurlijk even contact met me opzoeken.

    Ik weet dat het allemaal veel gevraagd is, maar ik heb het gewoon zo hard nodig!

    Ik hoop echt dat er mensen zijn die dat voor mij willen doen.

    (krul)

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 10:10 ]


    You are the only boy worth drawing stupid hearts all over my notebook <3

    kun je me morgen een pb sturen met ietsjes meer info (heel klein beetje maar), zou erg helpen?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 1:18 ]


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.