• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Chat schreef:
    (...)

    Ik ben een beelddenker, daarom vond ik het even grappig :Y)


    Ik ga nog geen eens vragen wat voor beeld je had bij wat ik had geschreven.


    Physics is awesome

    Dit is veel te interessant om niet te volgen. Beschouw mij maar als aanhangsel van dit topic die stiekem alles volgt en nog te onzeker is om een mening te vormen. *O*


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    Dit is veel te interessant om niet te volgen. Beschouw mij maar als aanhangsel van dit topic die stiekem alles volgt en nog te onzeker is om een mening te vormen. *O*


    Dat doe ik stiekem ook :3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    I report proudly: My topics.


    †

    Arachno schreef:
    I report proudly: My topics.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eyes schreef:
    (...)

    Als ze nou eens in plaats van de derde van de middelbare school in groep 8 of in de eerste klas van de middelbare school seksuele voorlichting zouden geven. Ik denk persoonlijk dat, dat meer helpt dan seks verbieden tot je zestiende want dan gaan mensen het juist doen.


    Ik kreeg het 2 jaar geleden ook toen ik 10 was


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik kreeg het in groep zeven... toen was ik 10 à 11 jaar oud. :'D
    Yeah, ik weet het nog als de dag van gisteren. Het was heel... awkward.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Beckett schreef:
    (...)

    Ik kreeg het 2 jaar geleden ook toen ik 10 was

    10 vind ik een beetje te vroeg. 12 lijkt mij een betere leeftijd, dan snap je het beter.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Demustachana schreef:
    Ik kreeg het in groep zeven... toen was ik 10 à 11 jaar oud. :'D
    Yeah, ik weet het nog als de dag van gisteren. Het was heel... awkward.

    Ik in groep 8. Toen ging de leraar over zijn seksleven vertellen. Uuuuh, nee bedankt.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb het nooit gehad. Ook geen idee hoe ik dan ineens alles kwam te weten :Y)


    -

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik in groep 8. Toen ging de leraar over zijn seksleven vertellen. Uuuuh, nee bedankt.

    HAHA, die van ons ging over zijn seksleven vertellen én hij deed voor hoe je een condoom om moest doen, bij de steel van een bezem. Like whatthefuck? :').


    The odds are néver in our favor.

    Oromis schreef:
    (...)
    Ik in groep 8. Toen ging de leraar over zijn seksleven vertellen. Uuuuh, nee bedankt.
    ja bij mij dus ook in groep 8 xD en zijn vriendin kwam ook regelmatig op school.. dan had je echt zoiets van: oke, ik weet te veel haha xD


    edit:
    Kyoshi schreef:
    (...)
    HAHA, die van ons ging over zijn seksleven vertellen én hij deed voor hoe je een condoom om moest doen, bij de steel van een bezem. Like whatthefuck? :').
    die van mij dus ook haha. Alleen een bezemsteel is wat smaller dan een penis en dus paste de condoom niet haha xD.


    Op de middelbare gingen de jongens de condooms als ballon gebruiken en blaasde deze op xD.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:12 ]

    mismi schreef:
    (...)ik zou het niet weten xD still a virgin xD

    Well uh.. actually, maakt het niet zo heel veel uit, althans vanuit mijn manier van denken. Je hoeft niet per se al seks hebben gehad om te denken waar je zo ongeveer zit, als je al in een van de twee catagorieen valt :].


    No growth of the heart is ever a waste

    ja, ik heb ookal een antwoord gegeven.. op een van de vorige pagina's haha xD


    edit:

    mismi schreef:
    naja, ookal ben ik nog maagd, maar ik denk dat ik best onderdanig zou zijn, zeker in het begin. Misschien dat als je wat langer een relatie hebt en er ook echt ovre praat enzo en je op gemak voelt blabla, dat ik misschien wel meer zou durven de leiding te nemen en dat je een keer de rollen kan omdraaien, maargoed, ik zou het niet weten xD.

    maargoed, ik denk dat je het pas echt zeker weet als je het echt gedaan hebt =), maar dit denk ik dus dat ik ben =), voornamelijk onderdanig.

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 21:16 ]

    Genius schreef:
    Ik heb het nooit gehad. Ook geen idee hoe ik dan ineens alles kwam te weten :Y)
    Idem. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?