• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Audacity schreef:
    Ik heb een hekel aan lichaamsbeharing, dus ik haal 't daar beneden toch wel weg (scheren, bikinilijn soms met epilady. Ik raad het zwaar af om ontharingscreme te gebruiken als je een gevoelige huid hebt, damn). Ik vind niet dat een jongen zich op gezichtsbeharing na zou moeten scheren, tenzij hij heel veel borst of rughaar of iets heeft. Maar ik zou er echt slecht tegen kunnen als een jongen mij steeds zou aanspreken op wat ik wel en niet scheer, dat bepaal ik zelf wel.


    Dat doet Mitchell dus constant en dat is best annoying. Als ik in de winter mijn benen 5 weken niet wil scheren, dan doe ik dat lekker niet.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 13:49 ]


    Your make-up is terrible

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat doe ik alleen met mijn oksels en benen omdat ik het zelf fijner vind. Maar daar beneden? Waarom zou ik iedere week zoveel moeite doen als ik toch geen vriend heb en iedere leuke jongen die ik zie dat toch niet snel te zien krijgt?


    Daar heb je wel een punt.
    Ik durfde het ook wel eens een tijdje niet te doen toen ik single was hoor. Beetje uit luiheid.
    Maar uiteindelijk als je het vaak doet neemt het niet zoveel tijd meer in.


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Oromis schreef:
    Nog een voordeel dat jongens hebben. Scheren is makkelijk *O*
    Tenminste voor mij dan, er zullen vast wel jongens zijn die erin faalen.


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh, dus jullie scheren je dus ook niet voor jezelf omdat je het zelf niet lekker vind? Wil je dat daar beneden alles behaard is?
    Klinkt een beetje raar in mijn oren.
    Het blijft toch voornamelijk voor jullie. Gladde benen vind ik namelijk zelf heel fijn, maar daar zit best nog werk achter, dus in de winter doe ik het minder vaak omdat ik toch een lange broek draag en als ik dan mijn benen scheer is het voornamelijk voor mijn vriend en niet echt voor mijzelf, ook al is het gevoel fijner. Dus ergens is het ook wel voor jullie dat wij ons scheren.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Oromis schreef:
    (...)
    Oh, dus jullie scheren je dus ook niet voor jezelf omdat je het zelf niet lekker vind? Wil je dat daar beneden alles behaard is?
    Klinkt een beetje raar in mijn oren.

    Ik bedoelde het niet geheel serieus he ;).
    Meer dat ik iets als beenhaar lekker laat groeien als mijn vriend twee weken weg is en ik niet hoef te sporten. Lui


    I am an idiot, I move.

    Alakay schreef:
    (...)
    Ik bedoelde het niet geheel serieus he ;).
    Meer dat ik iets als beenhaar lekker laat groeien als mijn vriend twee weken weg is en ik niet hoef te sporten. Lui

    Moet je ook lekker doen. Ik vind het alleen zelf niet zo fijn als ik tegen Nikki aanlig en al die haren in mijn benen prikken :x


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Dat is anders dan als je een vriend hebt. :Y) Maar toen ik nog vrijgezel was scheerde ik het daar beneden ook altijd, ik vind het vies lijken als er haar zit. Maakt niet uit of een jongen het nou kwam te zien of niet.


    Natuurlijk is het anders als ik een vriend heb. Maar die heb ik nu niet en ik voel mij juist ongemakkelijk als het daar beneden kaal is.


    Physics is awesome

    Ik ben blij dat mijn vriend geen problemen heeft met beenhaar (ik scheer het zelden, want het zijn blonde haartjes en ik zie ze amper) of haar beneden.


    You are beautiful, you are love.

    Ik vind beenhaar bij meisjes toch niet zo geweldig..


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Oromis schreef:
    (...)
    Moet je ook lekker doen. Ik vind het alleen zelf niet zo fijn als ik tegen Nikki aanlig en al die haren in mijn benen prikken :x

    Jij hebt toch ook beenhaar ofniet. Dat prikt haar ook dan. :Y)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Jij hebt toch ook beenhaar ofniet. Dat prikt haar ook dan. :Y)

    Jij zou toch moeten weten dat een geschoren plek altijd prikt tegen iemand anders huid. Ik scheer mijn benen niet dus daar heeft ze geen last van. En natuurlijk kan ze het dan laten groeien, maar dat is dan zo.. niet vrouwelijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Oromis schreef:
    (...)
    Jij zou toch moeten weten dat een geschoren plek altijd prikt tegen iemand anders huid. Ik scheer mijn benen niet dus daar heeft ze geen last van. En natuurlijk kan ze het dan laten groeien, maar dat is dan zo.. niet vrouwelijk.
    That's racist! Haha


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    (...)That's racist! Haha

    Nee, niet racistisch. Ik beledig haar niet op haar ras. Het is seksistisch. :Y)
    Maar goed, dat mag ik toch vinden. Zij vind okselhaar niks, ik vind beenhaar niks.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 15:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jij scheert je okselhaar eens in de vijf weken, ik mijn benen :Y)


    Your make-up is terrible

    Oromis schreef:
    (...)
    Nee, niet racistisch. Ik beledig haar niet op haar ras. Het is seksistisch. :Y)
    Maar goed, dat mag ik toch vinden. Zij vind okselhaar niks, ik vind beenhaar niks.
    Weet ik wel en ik begrijp je ook wel, maar ergens is het niet logisch dat wij alles moeten scheren en bij veel mannen al hun haar heilig is. :'D


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?