• Omdat ik de laatste tijd best wel veel topics over dit onderwerp zie lol.
    Dus, voor al je vragen en ervaringen over seks.


    Dominant
    Oromis
    Qiayau

    Submissive
    Chat
    Assassin
    Rechazame
    Villique

    Maagd

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 17:46 ]


    Your make-up is terrible

    Wauw, hoe heb ik dit topic al die tijd niet kunnen zien? :')
    Ik zal dit topic in de gaten houden voor mensen met vragen. ^^


    You are beautiful, you are love.

    Oromis schreef:
    Wat zijn vrouwelijke lichamen vervelend zeg. Bloeden aan alle kanten, doen pijn na de seks en zo voort. Wat ben ik toch blij dat ik een man ben :x


    Inderdaad, ik haat de pijntjes soms echt heel erg. Ik wil gewoon kunnen genieten, maar het lichaam laat dat helaas niet altijd toe. --


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik haat de pijntjes soms echt heel erg. Ik wil gewoon kunnen genieten, maar het lichaam laat dat helaas niet altijd toe. --

    Ik heb nooit ergens last daarna, dat had ik enkel bij de 1e keer. (cat)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik heb nooit ergens last daarna, dat had ik enkel bij de 1e keer. (cat)


    Ik had het eerst nooit echt heel heftig, maar de laatste tijd krijg ik er wat meer last van.. Dus, wat is je geheim? ;p


    You are beautiful, you are love.

    Warpaint schreef:
    (...)

    Ik had het eerst nooit echt heel heftig, maar de laatste tijd krijg ik er wat meer last van.. Dus, wat is je geheim? ;p

    Uuuhm geen idee haha :'D


    -

    Warpaint schreef:
    (...)

    Inderdaad, ik haat de pijntjes soms echt heel erg. Ik wil gewoon kunnen genieten, maar het lichaam laat dat helaas niet altijd toe. --

    Ghehehe. Mannenlichaam all the way *O*


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    mismi schreef:
    (...)die van mij dus ook haha. Alleen een bezemsteel is wat smaller dan een penis en dus paste de condoom niet haha xD.


    Op de middelbare gingen de jongens de condooms als ballon gebruiken en blaasde deze op xD.


    Dat was ook zo leuk, toen ik in de vierde zat toen kregen de tweedejaars jongens allemaal een condoom. Renden ze dus achter de tweedejaars meisjes aan met hun condoom. Wat ben ik blij dat de leraren niet op het idee zijn gekomen om dat in mijn klas te doen.


    Physics is awesome

    Chat schreef:
    Ik ben dan denk ik vooral onderdanig. :'D


    uhm.. je hebt niet helemaal gelijk haha :') het is allebei! :D (flower)(flower)(flower)

    zet mij maar bij allebei. this verschillend :D

    [ bericht aangepast op 19 nov 2012 - 23:06 ]

    Warpaint schreef:
    (...)

    Ik had het eerst nooit echt heel heftig, maar de laatste tijd krijg ik er wat meer last van.. Dus, wat is je geheim? ;p


    Ik wil het ook wel weten :D
    Want na een lange avond/nacht ben ik de volgende dag zo stijfjes :(
    Maarja, mooie herinneringen dan maar bij elke stap die je zet ;)


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    ik vind dit een heel goed topic!

    ik weet nog dat we voorlichting kregen in de 2e met ook een film en der begon zn jongen te huilen dat vond ik echt zo raar ook. nooit geweten trouwens waarom hij huilde.


    we all deserve to die

    develin schreef:
    ik vind dit een heel goed topic!

    ik weet nog dat we voorlichting kregen in de 2e met ook een film en der begon zn jongen te huilen dat vond ik echt zo raar ook. nooit geweten trouwens waarom hij huilde.


    Dat is vreemd, een oude klasgenoot van mij vroeg in de biologie les waar maandverband nou voor was. Toen had zo graag een facepalm gedaan. Ik bedoel, dat je het niet wet oké maar je kan het dan toch wel bedenken. Er zitten verdorie aanwijzingen in het woord zelf.

    Maar ik heb weer een vraag. Ook in heel veel verhalen is het beneden bij meisjes en vrouwen kaal, vaak omdat de mannen dat fijn vinden maar ik vraag mezelf dan echt af of mannen dat echt willen? Ik weet dat er weinig jongens op Q zitten dus dames als jullie enig idee hebben, laat het mij weten.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is vreemd, een oude klasgenoot van mij vroeg in de biologie les waar maandverband nou voor was. Toen had zo graag een facepalm gedaan. Ik bedoel, dat je het niet wet oké maar je kan het dan toch wel bedenken. Er zitten verdorie aanwijzingen in het woord zelf.

    Maar ik heb weer een vraag. Ook in heel veel verhalen is het beneden bij meisjes en vrouwen kaal, vaak omdat de mannen dat fijn vinden maar ik vraag mezelf dan echt af of mannen dat echt willen? Ik weet dat er weinig jongens op Q zitten dus dames als jullie enig idee hebben, laat het mij weten.

    Beneden kaal is ideaal :Y) Goed, dat rijmpje bedacht ik net, maar het klopt in mijn geval wel. Ik vind het het fijnst als het daar beneden helemaal kaal is. Kan natuurlijk per persoon verschillen, maar ik heb daar beneden liever geen haren. Het is vervelend, het prikt en daardoor stoort het.

    [ bericht aangepast op 20 nov 2012 - 0:51 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    ik snap wel dat jullie mannen dat vervelend vinden. vind het zelf namenlijk soms ook irritand de stoppels op jullie wangen ;)


    we all deserve to die

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is vreemd, een oude klasgenoot van mij vroeg in de biologie les waar maandverband nou voor was. Toen had zo graag een facepalm gedaan. Ik bedoel, dat je het niet wet oké maar je kan het dan toch wel bedenken. Er zitten verdorie aanwijzingen in het woord zelf.

    Maar ik heb weer een vraag. Ook in heel veel verhalen is het beneden bij meisjes en vrouwen kaal, vaak omdat de mannen dat fijn vinden maar ik vraag mezelf dan echt af of mannen dat echt willen? Ik weet dat er weinig jongens op Q zitten dus dames als jullie enig idee hebben, laat het mij weten.


    mij maakt het opzich niet zo heel veel uit. als de vrouw het fijn vindt hoe ze het wil xD

    alleen heb je bij een bepaalde handeling soms nogal last van dat haar.

    ja, ik ben een jongen xD

    Eyes schreef:
    (...)

    Dat is vreemd, een oude klasgenoot van mij vroeg in de biologie les waar maandverband nou voor was. Toen had zo graag een facepalm gedaan. Ik bedoel, dat je het niet wet oké maar je kan het dan toch wel bedenken. Er zitten verdorie aanwijzingen in het woord zelf.

    Maar ik heb weer een vraag. Ook in heel veel verhalen is het beneden bij meisjes en vrouwen kaal, vaak omdat de mannen dat fijn vinden maar ik vraag mezelf dan echt af of mannen dat echt willen? Ik weet dat er weinig jongens op Q zitten dus dames als jullie enig idee hebben, laat het mij weten.
    Geen. Haar.
    Duidelijk? :Y)


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf