• Ik heb 9/10 weken geleden gaatjes alten schieten in mijn oren, doodgewone gaatjes.
    Alleen mijn linkeroor is niks mis mee, voel ik niet, doet geen pijn etc. etc. maar
    mijn rechteroor doet sinds een paar dagen ineens heel veel pijn. Mijn oorlel
    is wat dikkig en als ik mijn oorbel in moet doen doet het ontzettend pijn.
    Eerst deed het al pijn omdat het de oorbellen zijn die ingeschoten werden en
    die hebben een wat dikker instekertje en dan moest ik best wel even doorduwen,
    maar toch, nu doet het ergens halverwege pijn als ik mijn oorbellen in probeer
    te doen en het is eeeecht niet fijn. Ik heb al dat spul er op gedaan wat ik er
    toen bijkreeg, tegen ontstekingen enzo, maar het gaat niet prikken, dus
    ik heb het idee dat mijn huid niet stuk is.. :S En als ik tegen mijn oorlel
    duw aan de zijkant doet het ook pijn.

    Poeh, iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik moet doen? Mijn moeder
    zegt oorbel eruit laten, maar ik weet het zo net nog niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dat had ik ook eerst, toen heb ik mijn oorbel op een gegeven moment maar een paar keek in de maand gedragen, en daarna ieder weekend. Langzaam was ik dat op gaan bouwen, en nu heb ik er totaal geen last meer van.


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Sterilon werkt bij mij meestal prima. Vorige week ging mijn piercing boven in mijn oor ook licht ontsteken. Twee dagen lang vier keer per dag heb ik er sterilon op gesmeerd, na twee dagen was het over en heb ik er totaal geen last meer van. Ik zou het even aankijken en anders toch even langs de shop gaan waar je het hebt laten doen voor advies.


    Bad decisions make good stories.

    Ik doe er altijd ontsmettings middel op, zowel op mijn oor als aan het staafje (Gewoon even wat ontsmettings middel op een watje en over je staafje wrijven)
    Ik heb 3 gaatjes, gewone oorbellen, er juist boven en dan nog eentje helemaal bovenaan. Ik heb bij ze allemaal dat zo gedaan en dat ging weg na een tijdje.
    Misschien ze een dagje of twee niet aan doen, maar wel blijven ontsmetten. Als het dan nog niet beterd, zou ik langs gaan bij diegene die ze gezet heeft.
    Alvast Succes ^^

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 18:30 ]


    'Yeah, that’s right! You better run! She’s our friend and she’s crazy!' - Stranger Things