• Ik heb 9/10 weken geleden gaatjes alten schieten in mijn oren, doodgewone gaatjes.
    Alleen mijn linkeroor is niks mis mee, voel ik niet, doet geen pijn etc. etc. maar
    mijn rechteroor doet sinds een paar dagen ineens heel veel pijn. Mijn oorlel
    is wat dikkig en als ik mijn oorbel in moet doen doet het ontzettend pijn.
    Eerst deed het al pijn omdat het de oorbellen zijn die ingeschoten werden en
    die hebben een wat dikker instekertje en dan moest ik best wel even doorduwen,
    maar toch, nu doet het ergens halverwege pijn als ik mijn oorbellen in probeer
    te doen en het is eeeecht niet fijn. Ik heb al dat spul er op gedaan wat ik er
    toen bijkreeg, tegen ontstekingen enzo, maar het gaat niet prikken, dus
    ik heb het idee dat mijn huid niet stuk is.. :S En als ik tegen mijn oorlel
    duw aan de zijkant doet het ook pijn.

    Poeh, iemand enig idee wat het kan zijn en wat ik moet doen? Mijn moeder
    zegt oorbel eruit laten, maar ik weet het zo net nog niet.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Heb je al aan je oorlel gevoeld? Soms lijkt er een soort van balletje in je oorlel te zitten. Dat heb ik ook wel eens gehad en mijn moeder ook. Als dat het is, gaat het waarschijnlijk over een paar dagen weg.


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    Heb je al aan je oorlel gevoeld? Soms lijkt er een soort van balletje in je oorlel te zitten. Dat heb ik ook wel eens gehad en mijn moeder ook. Als dat het is, gaat het waarschijnlijk over een paar dagen weg.


    Een erwt bedoel je? :P Doet dat ook pijn dan? Want man, het brand als een
    gek als ik een oorbel in probeer te doen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Misschien naar een piercer gaan om advies te vragen?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Misschien naar een piercer gaan om advies te vragen?


    Ja, daar dacht ik ook al aan, maar ik dacht; misschien heeft iemand ook
    zoiets meegemaakt of weet ie er meer van :Y) Dat zou me weer een ritje
    naar de juwelier schelen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    (...)

    Ja, daar dacht ik ook al aan, maar ik dacht; misschien heeft iemand ook
    zoiets meegemaakt of weet ie er meer van :Y) Dat zou me weer een ritje
    naar de juwelier schelen.

    Hmhm, ik snap je punt, maar een piercer/juwelier kan je met dat soort dingen beter vertrouwen dan het internet.
    No offence, though.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Nee, maar je moet dat spul er niet op don, dat is waarschijnlijk Sterilon en dat is heel slecht. Je kan het veel beter 2x per dag weke in zout (met jodium of zeezout) en wassen met betadine.


    Your make-up is terrible

    O.O dat had ik ook altijd. Gewoon veel van dat alcohol-spulletje gebruiken dat je (als het goed is) erbij kreeg. Helpt echt, ik heb er nu geen last meer van :Y)


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Assassin schreef:
    Nee, maar je moet dat spul er niet op don, dat is waarschijnlijk Sterilon en dat is heel slecht. Je kan het veel beter 2x per dag weke in zout (met jodium of zeezout) en wassen met betadine.


    Hoezo zou het slecht zijn? En het is biotycare, iets Duits.
    In zeezout lijkt me stukken minder goed en minder prettig.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ohja, inderdaad. Gekookt/heet water met zout werkt goed tegen ontstekingen en dergelijke. (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demustachana schreef:
    Ohja, inderdaad. Gekookt/heet water met zout werkt goed tegen ontstekingen en dergelijke. (:


    this en bij mijn piercing kon het soms ook wel helpen om water te koken en daar een zakje kamillethee in te doen en die er daarna op te houden.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik was mijn spoel altijd met zout water, omdat sterilon te hardnekkig is.


    26 - 02 - '16

    Het doet vooral voorop pijn, hmm, heb nu oorbel al een dag uit. Dat kan wel denk ik, want heb ze al 10 weken.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik zou ze er gewoon een paar dagen uitlaten en dan zal de ontsteking vanzelf wel weggaan.
    En eens goed uitwassen met gewoon water kan nooit kwaad :)
    Aangezien je ze toch echt al een tijdje hebt zal het op een paar dagen wel niet meer toegroeien hoor :)
    Hopelijk is het snel beter, want dat is echt pijnlijk, zeker als je er dan op wilt slapen.
    Ik had vorige week nog een ontsteking, maar die is na eens goed uitwassen vanzelf verdwenen.
    Succes ermee!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    Heb je altijd echt zilveren oorbellen in? Ik krijg namelijk ook ontstekingen als ik te lang geen zilveren oorbellen in doe. Misschien helpt het!


    The best feeling in the world is when you look at him, and he’s already staring.

    Ooeh, het is gelukt een oorbel in te krijgen, dus het gaatje is in ieder geval niet dicht.
    Ik zal het eens proberen te wassen met water, al doe ik oorbellen onder de douche uit
    en was ik ze dan als het ware ook al.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.