• 'Taylor Swift en Harry Styles daten'
    zaterdag 17 november 2012 | 17:36
    Er gaan al een tijdje geruchten dat Taylor Swift en Harry Styles het wel heel goed met elkaar kunnen vinden. Volgens X Factor-presentator Mario Lopez is hier nu geen twijfel meer over mogelijk. Hij bevestigde vrijdagavond in zijn eigen radioshow dat de twee aan het daten zijn.

    Hij vertelt dat de countryzangeres donderdag repeteerde voor een gastoptreden bij X Factor in Los Angeles, toen de One Direction-zanger ineens achter de schermen verscheen. Op Mario's vraag wat hij kwam doen, zou Harry naar Taylor hebben gewezen. Even later zag de 39-jarige presentator het stel hand in hand weglopen. "Ze gaan officieel met elkaar om, zoveel is wel duidelijk", aldus Mario in zijn radioshow, die Us Online op internet heeft gezet.

    OK! Magazine denkt overigens dat Taylor nog gewoon een relatie heeft met Conor Kennedy. Het stel ging naar verluidt vorige maand uit elkaar, maar het tijdschrift meldde donderdag dat dit een leugentje was om de paparazzi om de tuin te leiden.

    Bron

    Ook op nu.nl staat een artikel.
    Ik ben fan van beide maar weet niet of ik het nou zo'n geweldig koppel vind... Jullie?


    Miep

    Nah ik vind ze niet echt bij elkaar passen eerlijkgezegd :$ taylor was dus ook bij MSG voor het optreden vanavond...
    x

    Huppetee, weer een publiciteitsstunt van Taylor Swift :/
    En deze keer ook van Harry blijkbaar
    Nou ja, ik geloof er niks van. Vast weer iets voor aandacht


    "Son when you grow up, will you be the savior of the broken, the beaten and the damned?"

    Het maakt mij niet uit met wie hij gaat, alsie maar happy is.
    Begrijp me nu niet verkeerd, ik ben een echte Directioner, maar ik vind het gewoon zielig hoe erg die jongens in de gaten worden gehouden. Mogen ze alsjeblieft zelf weten wat ze doen en wie ze daten zonder dat daar allemaal commentaar op geleverd wordt in tijdschriften, sites, kranten en tv-shows.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Ze hebben beide gezegd dat ze gewoon vrienden zijn.


    Physics is awesome

    Ze wil zelfs al een huis kopen in Primrose Hill (de wijk waar Harry ook woont). Alles om de relatie te laten slagen. Het schijnt dat Taylor tot over haar over is, maar Harry heeft liever een open relatie. Haha, dit wordt sowieso niks. Ik vind Taylor ook een aandachtsgeile doos trouwens. Met af en toe leuke muziek, dat wel. (Sorry voor de Taylor fans!)


    SHABOOYA

    DeathWolf schreef:
    Alweer een of andere roddel.
    Wat moet je tegenwoordig wél geloven.. =.=
    Ik snap niks meer van die Taylor, laatst heb ik ergens nog gelezen dat het niet uit met Conor. Dus ik dacht; dan gaat ze vreemd, zielig voor Conor.
    Maar daarna las ik weer, dat het wel uit is door de te verre afstand. Hun twee wonen in Amerika en Harry in Engeland.
    Die afstand is nog verder.
    Ik wed, dat er niks gaat komen van die roddel. Ik snap er in ieder geval niks maar van.
    In de Hitkrant van twee weken terug stond dat Taylor met Ed Sheeran zou zijn ;__;
    ....
    *stilte*


    Dit Hitkrant is dan ook wel de allerslechtse bron ever... Daar kan je echt niet op gaan vertrouwen haha.

    [ bericht aangepast op 4 dec 2012 - 15:07 ]


    SHABOOYA

    Harry en Taylor zijn dus gespot terwijl ze handjes vasthouden (x) . Nu denkt iedereen dat ze daten, maar wtf? Hoevaak hebben ze elkaar gezien? Hooguit vijf keer! Je kunt een relatie als ze die hebben toch niet opbouwen via sms, bellen, skype enz... Ook gaan ze binnenkort touren. Taylor's schema ken ik niet, maar Harry zal over twee/drie maanden ongeveer acht maanden touren en rond diezelfde tijd zal Taylor dat ook doen. Ook wonen ze allebei aan de andere kant van de wereld aangezien Taylor GEEN huis gaat kopen in Londen. heeft ze gezegd op de Australische radio.

    Misschien is dit dom en een rare theorie maar het lijkt op een publiciteitsstunt en dat zou niet verwonderlijk zijn want Taylor heeft dat al vaker gedaan, als ik de geruchten mag geloven dan...
    1. Harry houdt zijn relaties altijd privé en hij heeft ook meerder malen gezegd dat hij zoiets voor zichzelf wil houden. Ik vind het dus eigenlijk niks voor hem om handen vast te houden met paparazzi erbij.
    2. Het management is hier ook gebaat bij aangezien zij maar al te graag de Larry Stylinson geruchten willen stoppen.
    3. Ze zullen elkaar echt nooit zien dus zullen ze ook niet vaak het toneelstukje hoeven op te voeren.

    Als ze willen daten, is goed. Ookal mag ik Taylor niet zo, maar het zijn mijn zaken niet dus als hun het willen is het oké maar kom op! Ben realistisch... Hoe zou dit stand moeten houden...?

    Volgens mij daten ze, why not. Ik zie geen tegenbewijs.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Rissl schreef:
    Ze wil zelfs al een huis kopen in Primrose Hill (de wijk waar Harry ook woont). Alles om de relatie te laten slagen. Het schijnt dat Taylor tot over haar over is, maar Harry heeft liever een open relatie. Haha, dit wordt sowieso niks. Ik vind Taylor ook een aandachtsgeile doos trouwens. Met af en toe leuke muziek, dat wel. (Sorry voor de Taylor fans!)
    Ze komt meer in de media met 't een en ander gelul dan dat ze optredens geeft. Ja, ze kan goed zingen en heeft 'n knappe kop, maar ik vind dat ze qua 'liefdesleven' er over gaat en inderdaad een aandachtsgeile hoer is.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Ik vind het raar, maar ben wel blij voor beide xD en over die kettingen, valt het jullie niet op dat de punt van de vlieger in de tegenovergestelde kant wijst? En het kan niet omgedraaid zijn want dan klopt het onderste dingetje niet meer xD

    Shaerose schreef:
    (...)Ze komt meer in de media met 't een en ander gelul dan dat ze optredens geeft. Ja, ze kan goed zingen en heeft 'n knappe kop, maar ik vind dat ze qua 'liefdesleven' er over gaat en inderdaad een aandachtsgeile hoer is.


    THAT'S what I'm talking about, amen!


    SHABOOYA

    "OOOH zie mij Harry Styles daten, ik ben zo lief en onschuldig en oeps, ik ga ook maar even een huisje in Londen kopen. Omdat het kan!"

    Doos, los van het hele wel of niet daten van Harry, gewoon een doos.


    SHABOOYA

    Maakt het iets uit wat wij ervan vinden? Laat ze lekker doen wat ze zelf willen. (:


    Lees je mijn story al? http://www.quizlet.nl/chapters/941059/krunckletowns-mysterie/

    Laat ze lekker, jezus.
    Welk recht hebben wij om ons ermee te bemoeien?


    life is awesome



    En nee, ik zeg hier niet mee dat Taylor Swift een slet is, maar ik vond hem wel goed gevonden (:


    Tell me about it, stud.