• 'Taylor Swift en Harry Styles daten'
    zaterdag 17 november 2012 | 17:36
    Er gaan al een tijdje geruchten dat Taylor Swift en Harry Styles het wel heel goed met elkaar kunnen vinden. Volgens X Factor-presentator Mario Lopez is hier nu geen twijfel meer over mogelijk. Hij bevestigde vrijdagavond in zijn eigen radioshow dat de twee aan het daten zijn.

    Hij vertelt dat de countryzangeres donderdag repeteerde voor een gastoptreden bij X Factor in Los Angeles, toen de One Direction-zanger ineens achter de schermen verscheen. Op Mario's vraag wat hij kwam doen, zou Harry naar Taylor hebben gewezen. Even later zag de 39-jarige presentator het stel hand in hand weglopen. "Ze gaan officieel met elkaar om, zoveel is wel duidelijk", aldus Mario in zijn radioshow, die Us Online op internet heeft gezet.

    OK! Magazine denkt overigens dat Taylor nog gewoon een relatie heeft met Conor Kennedy. Het stel ging naar verluidt vorige maand uit elkaar, maar het tijdschrift meldde donderdag dat dit een leugentje was om de paparazzi om de tuin te leiden.

    Bron

    Ook op nu.nl staat een artikel.
    Ik ben fan van beide maar weet niet of ik het nou zo'n geweldig koppel vind... Jullie?


    Miep

    OrdinaryGirl schreef:
    Ja ik zeg ook niet dat het waar is, zeg alleen dat het vreemd is dat ze beide ongeveer dezelfde ketting hebben.



    Wanneer is die foto van Taylor gemaakt? Want als die foto is van voordat ze elkaar hadden ontmoet dan hebben ze niet dezelfde ketting.


    Food.

    Please no.


    Pretty is just a pretty word.

    Eyes schreef:
    (...)

    Volgens mij was dat ook maar een roddel, het is volgens mij niet bevestigd door Harry of Taylor.


    Het stond onlangs in de krant hier. c;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    (...)

    Het stond onlangs in de krant hier. c;


    Welke krant, dan? :S


    Physics is awesome

    Eyes schreef:
    (...)

    Welke krant, dan? :S


    Het Laatste Nieuws. Er stond ene heel artikel over 1D en over elk lid een apart onderdeeltje. Bij Harry stond er dat ie al eens iets gehad heeft met Taylor.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    http://www.telegraaf.nl/prive/21094452/__Harry_wil_open_relatie__.html ik vond dit, volgens mij is het wel zo..


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Clonmel schreef:
    http://www.telegraaf.nl/prive/21094452/__Harry_wil_open_relatie__.html ik vond dit, volgens mij is het wel zo..


    Oftewel Taylor wil wel erg graag een relatie met Harry.


    Physics is awesome

    Taylor deserves a better guy.


    26 - 02 - '16

    Aislinn schreef:
    Trololol, denk niet dat dat lang uit gaat houden, Hazza kennende.

    Ik bestempel het nog steeds als roddels tot Harry, Taylor of iemand van het management of iets dergelijks het bevestigt.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ketchum schreef:
    (...)
    Ik bestempel het nog steeds als roddels tot Harry, Taylor of iemand van het management of iets dergelijks het bevestigt.


    Inderdaad. We kunnen nou wel gaan doen alsof het waar is en gaan zeggen dat ze niet bij elkaar passen maar we weten het nog geen eens zeker.


    Physics is awesome

    En als ze iets hebben, maakt het mij niet zo veel uit. Als ze elkaar maar gelukkig maken, ben ik tevreden. (A)


    "Look, I Didn't Want to be a Half-Blood."

    Alweer een of andere roddel.
    Wat moet je tegenwoordig wél geloven.. =.=
    Ik snap niks meer van die Taylor, laatst heb ik ergens nog gelezen dat het niet uit met Conor. Dus ik dacht; dan gaat ze vreemd, zielig voor Conor.
    Maar daarna las ik weer, dat het wel uit is door de te verre afstand. Hun twee wonen in Amerika en Harry in Engeland.
    Die afstand is nog verder.
    Ik wed, dat er niks gaat komen van die roddel. Ik snap er in ieder geval niks maar van.
    In de Hitkrant van twee weken terug stond dat Taylor met Ed Sheeran zou zijn ;__;
    ....
    *stilte*


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    Ik geloof het niet echt maar ik hoop voor Harry's bestwil dat ze niet daten. Ik vind haar liedjes goed hoor maar damn she's a bitch... Ik vind het echt oneerlijk van haar dat ze alle relatie problemen in haar liedjes zet en ook nog zegt over wie het gaat enzo. Dat zou iets tussen haar en die gene meten zijn en niet tussen haar en de hele wereld.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    DeathWolf schreef:
    Alweer een of andere roddel.
    Wat moet je tegenwoordig wél geloven.. =.=
    Ik snap niks meer van die Taylor, laatst heb ik ergens nog gelezen dat het niet uit met Conor. Dus ik dacht; dan gaat ze vreemd, zielig voor Conor.
    Maar daarna las ik weer, dat het wel uit is door de te verre afstand. Hun twee wonen in Amerika en Harry in Engeland.
    Die afstand is nog verder.
    Ik wed, dat er niks gaat komen van die roddel. Ik snap er in ieder geval niks maar van.
    In de Hitkrant van twee weken terug stond dat Taylor met Ed Sheeran zou zijn ;__;
    ....
    *stilte*


    Jaa dat laatste is waar dat heb ik ook gelezen!


    If you are not Niall Horan, i don't like you

    Directioners; NO
    Swifties; NO
    Both; NO


    Ik geloof er niks van, nou eigenlijk wil ik het niet geloven. Ik zie ze eerlijk gezegd nou niet hand in hand samen door de straten lopen.. Ik wil niet over dingen liggen te piekeren waarvan nog niet eens bevestigd is dat het waar is. Maar stel dat ze allebei toegeven dat ze iets met elkaar hebben, ben ik bang dat ik Harry moet gaan steunen. Dat komt dan wel. Als ik zie dat ze echt gelukkig samen zijn, ben ik ook gelukkig. Maar voor nu blijf ik de geruchten negeren en geloof het pas als Harry het toegeeft!!


    you were given this life because you are strong enough to live it