• 'Taylor Swift en Harry Styles daten'
    zaterdag 17 november 2012 | 17:36
    Er gaan al een tijdje geruchten dat Taylor Swift en Harry Styles het wel heel goed met elkaar kunnen vinden. Volgens X Factor-presentator Mario Lopez is hier nu geen twijfel meer over mogelijk. Hij bevestigde vrijdagavond in zijn eigen radioshow dat de twee aan het daten zijn.

    Hij vertelt dat de countryzangeres donderdag repeteerde voor een gastoptreden bij X Factor in Los Angeles, toen de One Direction-zanger ineens achter de schermen verscheen. Op Mario's vraag wat hij kwam doen, zou Harry naar Taylor hebben gewezen. Even later zag de 39-jarige presentator het stel hand in hand weglopen. "Ze gaan officieel met elkaar om, zoveel is wel duidelijk", aldus Mario in zijn radioshow, die Us Online op internet heeft gezet.

    OK! Magazine denkt overigens dat Taylor nog gewoon een relatie heeft met Conor Kennedy. Het stel ging naar verluidt vorige maand uit elkaar, maar het tijdschrift meldde donderdag dat dit een leugentje was om de paparazzi om de tuin te leiden.

    Bron

    Ook op nu.nl staat een artikel.
    Ik ben fan van beide maar weet niet of ik het nou zo'n geweldig koppel vind... Jullie?


    Miep

    ZeroGravity schreef:
    Ghehe, dan heeft ze straks weer een dramatische break-up om een nummer over te schrijven. :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Dubbel.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 14:25 ]


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    ohfucklarry schreef:
    Toen ik het hoorde schoot ik echt keihard in de lach, meest geweldige roddel, haha.


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Madonna schreef:
    Ik las een tijdje geleden - weet niet meer waar - een artikel dat ze in het geheim een relatie gehad zouden hebben, maar dat dat over ging toen Harry met een ander meisje zoende. Nou snap ik het niet meer...
    Hoe dan ook, het zou leuk voor ze zijn, maar ik vraag me af hoe lang ze het volhouden. Beiden zijn nou niet bepaalt van de lange relaties, geloof ik.


    •*• Lululu •*•

    IrishCharm schreef:
    I'm sorry I don't believe this shit. ^^ Ik zie Taylor Swift echt niet samen gaan met Harry. :p


    Jij zei precies wat ik dacht. Sorry, ik heb niks tegen Taylor maar ik vind haar niet bij Harry passen en Harry niet bij haar passen. Daarnaast geloof ik het pas als Taylor of Harry het zelf bevestigd.


    Physics is awesome

    ZeusBeard schreef:
    Hij vindt iemand anders leuk


    En hoe weet je dat? (niet aanvallend bedoeld, ben gewoon nieuwsgierig)


    Physics is awesome

    Ik vind ze allebei leuk, maar samen weet ik het niet zo haha


    Vatican Cameos

    Die waren toch al eens samen? En toen dumpte Harry haar...


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    230710 schreef:
    Die waren toch al eens samen? En toen dumpte Harry haar...


    Volgens mij was dat ook maar een roddel, het is volgens mij niet bevestigd door Harry of Taylor.


    Physics is awesome

    Nou ehm ze had wel zijn vliegtuig-ketinkje om nadat ze in londen was geweest en harry niet meer.
    Ook al kan het gephotoshopt zijn, voor alsnog ;)

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 15:50 ]

    OrdinaryGirl schreef:
    Nou ehm ze had wel zijn vliegtuig-ketinkje om nadat ze in londen was geweest en harry niet meer.
    Ook al kan het gephotoshopt zijn, voor alsnog ;)



    Maar hoe veel van die kettingen zouden er van die zijn? Wat als ze gewoon dezelfde hebben gekocht?


    Food.

    Dat kan inderdaad, maar harry had hem na londen niet meer om en taylor daarna juist wel precies dezelfde. Dus dat was een beetje raar ^^
    That's all i know (ook omdat het 1 van zijn lievelings kettingen is)

    OrdinaryGirl schreef:
    Nou ehm ze had wel zijn vliegtuig-ketinkje om nadat ze in londen was geweest en harry niet meer.
    Ook al kan het gephotoshopt zijn, voor alsnog ;)


    Wel, misschien ligt dit aan mijl ogen maar ik zie best wel veel verschil tussen de twee.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    OrdinaryGirl schreef:
    Nou ehm ze had wel zijn vliegtuig-ketinkje om nadat ze in londen was geweest en harry niet meer.
    Ook al kan het gephotoshopt zijn, voor alsnog ;)



    1. Er zijn meerdere van die kettingen
    2. De ketting van Harry is korter dan die van Taylor dus hij moet een dikke nek hebben of het is een andere ketting
    3. Het kan hetzelfde hangertje zijn maar niet dezelfde ketting, denk ik

    ]Dus ik geloof niet dat ze dezelfde ketting om hebben en ik blijf erbij dat ik het pas geloof als een van de twee of als ze het allebei bevestigen.

    [ bericht aangepast op 18 nov 2012 - 16:39 ]


    Physics is awesome

    Ja ik zeg ook niet dat het waar is, zeg alleen dat het vreemd is dat ze beide ongeveer dezelfde ketting hebben.