• 'Taylor Swift en Harry Styles daten'
    zaterdag 17 november 2012 | 17:36
    Er gaan al een tijdje geruchten dat Taylor Swift en Harry Styles het wel heel goed met elkaar kunnen vinden. Volgens X Factor-presentator Mario Lopez is hier nu geen twijfel meer over mogelijk. Hij bevestigde vrijdagavond in zijn eigen radioshow dat de twee aan het daten zijn.

    Hij vertelt dat de countryzangeres donderdag repeteerde voor een gastoptreden bij X Factor in Los Angeles, toen de One Direction-zanger ineens achter de schermen verscheen. Op Mario's vraag wat hij kwam doen, zou Harry naar Taylor hebben gewezen. Even later zag de 39-jarige presentator het stel hand in hand weglopen. "Ze gaan officieel met elkaar om, zoveel is wel duidelijk", aldus Mario in zijn radioshow, die Us Online op internet heeft gezet.

    OK! Magazine denkt overigens dat Taylor nog gewoon een relatie heeft met Conor Kennedy. Het stel ging naar verluidt vorige maand uit elkaar, maar het tijdschrift meldde donderdag dat dit een leugentje was om de paparazzi om de tuin te leiden.

    Bron

    Ook op nu.nl staat een artikel.
    Ik ben fan van beide maar weet niet of ik het nou zo'n geweldig koppel vind... Jullie?


    Miep

    Hij schijnt al een keer haar hart te hebben gebroken... ik weet natuurlijk niet of dat waar is maar zo wel dan weet ik niet hoe slim dit is...


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Ik las een tijdje geleden - weet niet meer waar - een artikel dat ze in het geheim een relatie gehad zouden hebben, maar dat dat over ging toen Harry met een ander meisje zoende. Nou snap ik het niet meer...
    Hoe dan ook, het zou leuk voor ze zijn, maar ik vraag me af hoe lang ze het volhouden. Beiden zijn nou niet bepaalt van de lange relaties, geloof ik.


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Trololol, denk niet dat dat lang uit gaat houden, Hazza kennende.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mooi, zijn we even van de the break up songs af :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Aislinn schreef:
    Trololol, denk niet dat dat lang uit gaat houden, Hazza kennende.


    hahahahaha (:


    Miep

    I'm sorry I don't believe this shit. ^^ Ik zie Taylor Swift echt niet samen gaan met Harry. :p


    Take me to wonderland

    Toen ik het hoorde schoot ik echt keihard in de lach, meest geweldige roddel, haha.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Heeft Simon Cowell dit niet ontkend bij één of ander interview? Althans dat is wat ik gelezen heb. En ik vind het ook raar, want Sugarscape zei dat het hij bij de Xfactor USA was, terwijl ik dacht dat ze toen al terug waren in Londen. Behoorlijk verwarrend allemaal..


    And if you leave me now, you'll take away the very heart of me.

    Owke ik zie Taylor en Harry dus echt niet als een stel, en ik ben fan van beiden :Y)


    Discipline is the bridge between goals and accomplishment.

    ohfucklarry schreef:
    Toen ik het hoorde schoot ik echt keihard in de lach, meest geweldige roddel, haha.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hij vindt iemand anders leuk


    What by Zeus' beard is going on????

    Mweh, ik geloof het niet. Er wordt wel meer gezegd over Harry. :')


    life is awesome

    Dit vind ik heel onwaarschijnlijk,


    Ex astris, sciencia

    Ghehe, dan heeft ze straks weer een dramatische break-up om een nummer over te schrijven. :')


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    ZeroGravity schreef:
    Ghehe, dan heeft ze straks weer een dramatische break-up om een nummer over te schrijven. :')


    “You know you're in love when you can't fall asleep because reality is finally better than your dreams.”