• Heey! Ik vind het leuk om met story's mee te schrijven. Dus als je een story hebt en een co-acteur nodig hebt, laat dan ff een reactie achter! Ik doe geen 16+(geen sex bedoel ik daarmee) of 1D. XXXX

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Wolfeyes follow you

    je bent al n co-acteur van me, maar ik heb verder duzz niks, je kunt ook zelf een story aanmaken, of wil je alleen co-acteur zijn?:8


    -

    Dan kan je toch net zo goed zelf een story aanmaken, of ligt dat nou aan mij?


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Dan kan je toch net zo goed zelf een story aanmaken, of ligt dat nou aan mij?



    Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het gewon leuk om co-acteur te zijn, op de een of andere manier. Dan hebik ook een duidelijke verhaallijn al, die zelf maken ben ik nooit goed in, verhalen verzinnen ooknie:P


    Wolfeyes follow you

    LyMoon schreef:
    (...)


    Ik snap wat je bedoeld, maar ik vind het gewon leuk om co-acteur te zijn, op de een of andere manier. Dan hebik ook een duidelijke verhaallijn al, die zelf maken ben ik nooit goed in, verhalen verzinnen ooknie:P

    Aha. Misschien een RPG-topic dan? c:


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    ohhww zo, lolzz. Nou oke als ik nog een verhaal weet laat ik je het wel weten. dagg


    -

    Gloomy schreef:
    ohhww zo, lolzz. Nou oke als ik nog een verhaal weet laat ik je het wel weten. dagg

    Okay.. Het is co-auteur, btw.


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    lolzz weet ik, maar co-acteur klinkt toch veel vetter:D?


    -

    ...


    It’s cold today, dress warmly on your way to heaven. You worked hard.

    Genetics schreef:
    (...)
    Okay.. Het is co-auteur, btw.


    Dat was mij nog niet opgevallen. Het is dat ik geen co-auteur nodig heb anders had ik je(LyMoon) zeker gevraagd.

    [ bericht aangepast op 17 nov 2012 - 17:27 ]


    Physics is awesome

    Oke Eyes, waarschuw me maar als je er wel 1 nodig hebt:)


    Wolfeyes follow you

    LyMoon schreef:
    Oke Eyes, waarschuw me maar als je er wel 1 nodig hebt:)


    Zal ik zeker doen. Maar ik ben wel benieuwd wat je schrijfstijl is.


    Physics is awesome

    Moet je maar bij mijn story's kijken:)


    Wolfeyes follow you