• Hoi

    Waarschijnlijk kennen de belgen wel de MNM(radiozender) wedstrijd ''Strafste school''?
    Voor de onwetende Belgen en Nederlanders, hier alles in een notendop:

    MNM organiseert elk jaar de Strafste school, een wedstrijd waarin scholen moeten bewijzen dat ze een geweldige school zijn. Onze school deed mee en tijdens het jurybezoek moesten we alle activiteiten van dit schooljaar supersnel doen. Het was echt super awesome! We dachten echt dat we gingen winnen, maar één of andere suffe school uit Mechelen is gewonnen. De jury had gewoon geen smaak!:Y)

    Maar het was echt tof, dit is wat er oa is gedaan:
    Flashmob
    Clownsact
    Dans en turnspektakel
    Pancackerace
    In de vijver zat een duiker
    Camping(Ik badmintonde, in het filmpje zie je me in mijn rood/wit/blauwe zwembroek en blauwe gilet)
    Straf straflokaal
    Wetenschapsproefjes in Harry Potter stijl waar onze eigen columniste Ylimielisyys // Evelien aan meewerkte
    Strafste schoollied
    *********************************************************************Veel sterretjes *.* *********************************************************************
    Een leerkracht in superhelden pak

    Dus veel gedaan en om jullie een beeld te geven, hier een filmpje!

    Dus ondanks we niet gewonnen hebben was het wel een leuke ervaring!

    groetjes
    Jarne

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 15:19 ]


    Queer zijn is gewoon alles

    Strafste? Dat klinkt heel vaag ;') Alsof de school straf heeft;')

    Maar jammer dat jullie niet gewommem hebben. Ik ga het filmpje straks bekijken


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    JamesPotter schreef:
    Strafste? Dat klinkt heel vaag ;') Alsof de school straf heeft;')

    Maar jammer dat jullie niet gewommem hebben. Ik ga het filmpje straks bekijken


    Strafste = Coolste maar in het vlaams.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    maar één of andere suffe school uit Mechelen is gewonnen


    Kalm hé. Die school is heel straf, heurr. (cat)


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    So close, yet so far! Jammer! Maar ik geloof wel dat het een leuke dag was! :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Bij ons zag het er leuker uit. Zeker de afterparty :') waar ik niet naartoe ben geweest xd


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Kalm hé. Die school is heel straf, heurr. (cat)


    Hieruit maak ik op dat jij op die school zit?X)

    Maakte maar een grapje he.(:


    Queer zijn is gewoon alles

    Uptown schreef:
    Bij ons zag het er leuker uit. Zeker de afterparty :') waar ik niet naartoe ben geweest xd

    Dat is toevallig, haha. Nou, gefeliciteerd voor jou dan, Qingsel! :Y)


    Pretty is just a pretty word.

    Velleity schreef:
    (...)
    Dat is toevallig, haha. Nou, gefeliciteerd voor jou dan, Qingsel! :Y)


    Dit ook nog!(;


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Hieruit maak ik op dat jij op die school zit?X)

    Maakte maar een grapje he.(:


    Nah, onze school is daar werkelijk niet goed genoeg voor. xd Het is een school uit de buurt :') Er zitten wel mensen op die ik ken :'D


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    Uptown schreef:
    (...)

    Nah, onze school is daar werkelijk niet goed genoeg voor. xd Het is een school uit de buurt :') Er zitten wel mensen op die ik ken :'D


    Ghehehe, geef die felicitaties dan maar aan die mensen, van een jongen waar je al jaren stapel op bent.:Y)


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    (...)

    Ghehehe, geef die felicitaties dan maar aan die mensen, van een jongen waar je al jaren stapel op bent.:Y)


    Sush. We hadden toch afgesproken dat niet algemeen op het forum te zetten.

    [ bericht aangepast op 1 mei 2015 - 15:53 ]


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    jammer voor je, ik had graag gehad dat Berkenbeek (buitengewoon onderwijs) had gewonnen. Ik had het ze echt gegund.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    jammer voor je, ik had graag gehad dat Berkenbeek (buitengewoon onderwijs) had gewonnen. Ik had het ze echt gegund.


    Is dat die school met mindervaliden?
    Wanr daar waren we wel over bezig, dat als we verliezen het liefst van hen.


    Queer zijn is gewoon alles

    Velleity schreef:
    So close, yet so far! Jammer! Maar ik geloof wel dat het een leuke dag was! :'D


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Debbaut schreef:
    (...)

    Is dat die school met mindervaliden?
    Wanr daar waren we wel over bezig, dat als we verliezen het liefst van hen.


    Ja dat is de school met mindervaliden, mensen met leerachterstand,...


    Ik wil vrij zijn zoals de wind