• Heee,
    weet iemand een site (of winkel) waar ik leuke en niet al te dure kerstjurkjes kan kopen?
    Niet die rode kerstmanachtige jurkjes, maar gewoon een leuk, zwart glitterjurkje bijvoorbeeld.
    Thankyouu
    xxx

    Ik heb de mijne bij de Newyorker gekocht, daar hebben ze altijd van die leuke jurkjes hangen.


    Take risks and conquer your fears.

    Bershka?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    In de kerstijd bij de .. H&M !! Daar heeft mijn vriendin een leuk jurkje vandaan :)


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    in de newyorker ja, h&m zara en anders gwn naar de stad gaan met vriendinnen of je ma en lekker rond neuze ! in de kleinste winkels vind je het leukste!


    I paint objets like I think them, not like I see them. Pablo Picasso

    Wij hebbe echt een leuk winkeltje maar weet niet of ze het ergens anders ook hebbe uhh forever21.com ?


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Wehkamp


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    OH, we hebben in R'dam en vast nog wel meer plekken op deze wereld een winkel waar iedereen zijn kerstgalajurkjes haalt. Ff denken voor de naam.


    The night is dark and full of terrors.

    Asos! Heel zeker (: En je hebt ook super veel jurkjes in sales, kan je echt goedkope dingen tussen vinden en heel erg leuk ook nog (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Vero Moda. Daar heb ik de mijne vandaag gehaald. ^^
    Heeft een open rug, dus ik moet nog even kijken hoe ik dat ga hebben met mijn bh. :')


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Bij Nelly hebben ze always awesome jurkjes! Maar het is meestal wel prijzig, dus ik weet niet of je hiernaar op zoek bent..


    life is awesome