• [center]Een doel, een huis, vriendschap, vijanden, concurrentie en nog veel meer.




    TOPIC TWEE IS GEOPEND!!!!

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 21:50 ]


    Hi. This makes no sence.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    ''Als jij wat gaat halen , ga ik ook mee'' glimlach ik. Wat zou hij als talent hebben? Op z'n eerst lijkt hij een loverboy of een player - nou ja het kwam op hetzelfde neer. Maar ik denk eigenlijk dat hij niet zo is , hij is best wel aardig.


    Jay

    ,,Ok'' we liepen de keuken in en zag dat ze een glas water pakte ik zelf pakte wat limo.
    ,, Jaymina? Voor als je denkt dat ik een loverboy ofzo bent ik ben dat echt niet!! weet je waarom?


    live your life, it is beautiful as it is!

    Felicia Kiara Mancini
    Ik zag hoe hij zijn hoofd op lichte. 'Het was prachtig. Ik heb nog nooit iemand zo horen zingen, met zoveel emotie erin. Echt waar jij hebt talent!' zei hij enthousiast.
    De verlegen glimlach die net op mijn gezicht lag veranderde nu in een brede grijns, en de witte kleur die vaak mijn wangen kleurde, werd nu bijna donkerrood.
    'Dankjewel.' zei ik zachtjes. Het liefst zou ik opstaan en hem een knuffel geven, het betekende echt veel voor me dat hij vond dat ik talent had. Het gaf me toch nog een beetje hoop op de winst.
    Niet dat ik ooit zou winnen, maar opgeven zou ik nooit doen en vooral niet nu ik van iemand anders dan mijn familie hoorde dat ik talent had.
    'Echt bedankt, het betekent veel voor me.' zei ik en ik keek hem even diep in zijn donkerbruine ogen aan. Ik wist niet wat het was, maar zijn ogen lieten me wegdromen. De klik tussen ons was er zeker, dat voelde ik nu al.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Jaymina

    Ik pakte een glaasje wijn dat daar lag. ''Jaymina? Voor als je denkt dat ik een lover ben of zo ben , Ik ben dat echt niet! Weet je waarom?'' zei hij opeens. ''Ho ho..! Ik weet dat jij niet zo'n iemand bent. Als dat zo was - was je niet in dit programma beland.'' glimlachte ik.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik pakte een glaasje wijn dat daar lag. ''Jaymina? Voor als je denkt dat ik een lover ben of zo ben , Ik ben dat echt niet! Weet je waarom?'' zei hij opeens. ''Ho ho..! Ik weet dat jij niet zo'n iemand bent. Als dat zo was - was je niet in dit programma beland.'' glimlachte ik.


    Jay

    ,,Ook maar nee mijn zusje is ontvoert door zo'n loverboy en nu is ze weg snap je?
    zei ik en ik wees naar boven. Naar waar min zusje nu was.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jaymina

    Verbaasd keek ik hem aan. ''Is je zusje.. Dood?'' mompelde ik voorzichtig. Bang dat het hem overstuur maakte. Maar , dat is toch onmogelijk? Nou - het is mogelijk maar bij zo'n jongen verwacht je dat niet.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    Haar prachtige glimlach kwam weer tevoorschijn, en haar wangen kleurden langzaam roze. Ze was zo mooi, en nog eens aardig ook.
    'Echt bedankt, het betekent veel voor me'zei ze. Maar dat hoorde ik bijna niet. Het enige wat ik zag waren haar ogen. De glinstering was gelukkig weer terug, en ze leek nu weer oprecht gelukkig. Dit meisje hoort gelukkig te zijn. Ik realiseerde nu pas wat ze zei. 'Graaggedaan, maar zie jij ook in wat voor een talent jij hebt? Gewoon niet normaal meer!', antwoorde ik glimlachend. Ik stond op en keek haar afwachtend aan.'Ga je mee, het huis verkennen?'vroeg ik toen aan haar.


    •*• Lululu •*•

    Felicia Kiara Mancini
    'Graag gedaan, maar zie jij ook in wat voor een talent jij hebt? Gewoon niet normaal meer!' zei hij glimlachend en ik moest mijn best doen om niet weg te smelten door die glimlach van hem. 'Ga je mee, het huis verkennen?' vroeg hij toen hij op stond.
    Ik volgde zijn voorbeeld op en stond ook op. Met mijn hakken aan was ik toch nog veel kleiner als hem, zag ik toen ik voor hem stond. Ik glimlachte even en haalde een hand door mijn donkere haren.
    'Deel je je kamer eigenlijk met Jessica?' vroeg ik met een tikkeltje jaloezie in mijn stem. Hij was zoveel leuker dan Jay.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Verbaasd keek ik hem aan. ''Is je zusje.. Dood?'' mompelde ik voorzichtig. Bang dat het hem overstuur maakte. Maar , dat is toch onmogelijk? Nou - het is mogelijk maar bij zo'n jongen verwacht je dat niet.


    Jay
    ''Is je zusje.. Dood?'' vroeg ze ,, Ja, lieve Eva was nog maar 13 toen het gebeurde. Ze had voor het eerst een vriendje.
    allen die was 3 jaar ouder en blijkbaar een loverboy. op een dag ging ik haar uit school halen en toen was ze er niet. De uoder van kinderen zeiden dat ze was ontvoerd door HEM die stomme LUL dat haar vriendje was. IK HAAT RICHARD hij heeft mijn zusje vermoordt en verkracht. Zij was alles voor mij.'' barste ik opeens uit en opeen stond ik te huilen.,, Waarom zij?''

    Opeens bedacht ik dat ik me heel erg op m'n gemak voelde bij haar want diet had ik nog een niemand verteld. Ooit!
    Ik denk dat ik niet meer op Felicia ben maar op haar.

    ,, Heb je een vriendje?''

    [ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 16:25 ]


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jaymina

    Ik keek hem medelevend aan. Hij begon opeens over zijn zusje te vertellen , wat me echt raakte. Stel dat het ooit bij mijn zusje gebeurde! Nee dat zou ik mezelf nooit vergeven - net als hem natuurlijk. ''Heb jij een vriendje?'' vroeg hij opeens. Ik keek hem verward aan. ''Umh.. Nee?'' Ik voelde mezelf opeens een beetje rood worden.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Ik keek hem medelevend aan. Hij begon opeens over zijn zusje te vertellen , wat me echt raakte. Stel dat het ooit bij mijn zusje gebeurde! Nee dat zou ik mezelf nooit vergeven - net als hem natuurlijk. ''Heb jij een vriendje?'' vroeg hij opeens. Ik keek hem verward aan. ''Umh.. Nee?'' Ik voelde mezelf opeens een beetje rood worden.


    Jay

    ,,NEE? echt niet? waarom niet je bent prachtig, lief je hebt alles!'' zei ik. Ik zou haar nu het liefst verkering vragen maar durfte het niet.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jaymina

    Lachend schudde ik mijn hoofd. ''Nee? Echt niet? Waarom niet , je bent prachtig , lief je hebt alles!'' riep hij. Damn , ik voelde mezelf weer rood worden. ''Waarom zeg je zulke dingen over me?'' grinnikte ik. Serieus , waarom zei hij zulke dingen over me?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Matthew
    Felicia stond ook op en we begonnen rond te lopen.Ze was een kop kleiner dan ik, maar de door de hakken die ze droeg scheelde het niet veel.
    'Deel jij je kamer eigenlijk met Jessica?'vroeg ze aan mij, en ik zweerde en tikkeltje jaloezie te horen in haar stem.
    ' Nee, ik deel geen kamer met haar. Ik heb haar daarstraks leren kennen aan tafel en ze leek me heel aardig! Wat vind jij van haar?'
    vroeg ik toen nieuwsgierig aan haar. 'Ik deel mijn kamer met Summer. Ik heb nog niet met haar gepraat dus kan ik haar niet beoórdeln, maar ze lijkt aardig.' vervolgde ik mijn zin. We kwamen aan bij een deur. Ik bleef stilstaan en opende de deur. Het was een grote zaal, de danszaal. Ik had echt zin om te gaan dansen, maar dit was niet het juiste moment.'En jij, met wie zit jij op de kamer?'vroeg ik nieuwsgierig.


    •*• Lululu •*•

    Curlies schreef:
    Jaymina

    Lachend schudde ik mijn hoofd. ''Nee? Echt niet? Waarom niet , je bent prachtig , lief je hebt alles!'' riep hij. Damn , ik voelde mezelf weer rood worden. ''Waarom zeg je zulke dingen over me?'' grinnikte ik. Serieus , waarom zei hij zulke dingen over me?


    Jay

    ,,Ow. Nu vraag je je zeker af waarom ik dat zeg?'' zei ik en ik voelde hoe m'n hoofd rood werd.
    Ze knikte. ,, Oke, Nou um ik u vind jou wel heel leuk. Van leuk leuk'zei ik velegen.


    live your life, it is beautiful as it is!

    Jaymina

    Ik keek hem met -bijna- open mond aan. ''Je-je vindt mij leuk?'' Ik voelde mezelf weer voor de zoveelste keer rood worden. ''Je bent best wel leuk , dus maak je maar geen zorgen.'' glimlachte ik. Wacht wat?! Ja ja , het was waar - maar waarom heb ik het gezegd?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Felicia Kiara Mancini
    ' Nee, ik deel geen kamer met haar. Ik heb haar daarstraks leren kennen aan tafel en ze leek me heel aardig! Wat vind jij van haar?' vroeg hij. 'Ik heb nog niet echt met haar gepraat, maar ze lijkt me wel aardig hoor. Ze is in ieder geval echt een super mooi meisje.' zei ik en ik zou willen dat ik er zo uit zag als Jessica.
    'Ik deel mijn kamer met Summer. Ik heb nog niet met haar gepraat dus kan ik haar niet beoordelen, maar ze lijkt aardig.' zei hij toen. We kwamen aan bij een deur, en hij opende die. Een grote zaal kwam tevoorschijn, waarschijnlijk de danszaal. 'En jij, met wie zit jij op de kamer?' vroeg Matthew toen.
    'Met Jay,' antwoordde ik, 'Maar ik mag hem nu al niet zo, hij keek me net de hele tijd met zo'n vieze grijns aan.' zei ik en ik duwde Matthew de zaal binnen, ik wou hem weleens zien dansen namelijk. 'Als iemand zou zeggen dat Jay me wil verkrachten, zou ik het zo geloven.' zei ik toen ik op mijn hakken uit trok en op blote voeten de zaal in liep. Ik liet me neerzakken voor de spiegel en keek Matthew grijzend aan.
    'En nu wil ik jou zien dansen.' zei ik vrolijk.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.