Jessica
'Ik drum, maar ik betwijfel of ik met dat deze wedstrijd ga winnen'antwoord hij.
Dus hij drumt, wat interessant. Dat had ik nou niet verwacht. Ik heb mensen altijd al interssant gevonden. Ik wilde altijd van iedereen weten wat hij of zij deed. Ik zou de jongen graag een koortje horen drummen. Drummen is een heel speciaal talent, niet veel mensen beofenen het.
'Iedereen heeft evenveel kans met deze wedstrijd geloof me maar nou. Het maakt niet uit of je tekent, drumt danst of zingt het gaat hier om talent. En ik weet zeker dat jij dat hebt dus dan heb je vast wel een kans', antwoorde ik. Eric zei dat we naar onze kamers moesten gaan aangezien we er morgen weer vroeg uitmoesten.'Oh. Nou, ik zie je dan wel weer.' zei Noah. 'Welterusten'antwoorde ik, maar ik betwijfelde het alsof hij mij gehoord had aangezien hij al weg was gelopen. Noah was heel anders dan je dacht. Hij was dan wel misschien een beetje gesloten, maar hij was een hele aardige jongen datw as wel gebleken uit ons gesprek. Noah zal waarschijnlijk een hele goede vriend kunnen worden, want mijn type is hij nou niet bepaald. Maar ja, alles kan hier veranderen, en uiterlijk zegt niet alles. Ik sta langzaam, roep wat zoals'Welterusten' naar de rest en loop vervolgens naar mijn kamer toen. Ik open de deur en zie dat David er nog niet is. Ik merk opeens dat ik wel erg moe ben dus ik kleed me snel om een ga dan in bed liggen, douchen doe ik morgenochtend wel. Gelukkig hebb ik al mijn kleren al in mijn kast gestopt.Ik denk nog even na over deze geweldige dag, en over de aardige mensen die ik heb ontmoet. Tot nu toe is iedereen erg aardig hier, besluit ik tevreden. De vermoeidheid neemt het van me over, waarna ik langzaam wegzak en wordt meegevoerd naar dromenland.
•*• Lululu •*•