BlueHope schreef:
Chris
Ik keek eveen vanlinks naar rechtsen weer terug naar Cait, zo ging ik haar vanaf nu noemen."Nee,ik vind je niet raar, nee. Niet raarder dan dat ik mezelf vindt." Zei ik schouder ophalend en lachte even. Ik vond k en het misschien een beetje vreemd, maar he, iedereen had iets toch. Ik sotnd op van het bed en rekte me even uit. "Ga je mee naar beneden voor het eten?" Vroeg ik en liep vast naar de deur. Ik keek nog even naar haar en liep naar beneden. Ja, sorry, maar ik had honger. Onderaan de trap bleef ik ng wel even wachten. "Dus, jou gave is spiritueel?"
Caitlynn
Als ik naar beneden ben gekomen, vraagt hij of mijn gave spiritueel is. Ik knik. 'Wacht, ik kan het je laten zien.' Ik riep Azer op in mijn hoofd, de geest die meestal bij me blijft en die ik het beste ken in de "andere wereld". Als ik mijn ogen open, staat hij voor me. Hij lacht zijn typische scheve lachje en heeft dezelfde kleding aan als altijd, en zoals gewoonlijk loopt hij op blote voeten. Zijn haar is stijl en donker. Ik pak Chris voorzichtig bij zijn pols. Als het goed is kon hij Azer nu zien. 'Chris, dit is Azer.' Azer lacht naar hem en steekt zijn hand uit. Als normaal hebben geesten een vastere vorm als ik erbij ben, dus hij is massief. Zij het niet ijskoud.
[ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 9:43 ]
These rings that I'm breaking are making you a personal debt.