Melinda
''Tjah, wie weet, misschien is dat hun doel wel." Zei hij. Ik moest lachen. Misschien wel. Kon eigenlijk best, daar zag ik die mensen van deze talentenjacht nog wel voor aan. Niet dat ik er heel veel problemen mee zou hebben, maar ik had liever een warme kachel. Damian zei dat hij de badkamer wel zou nemen en ik me hier op kon kleedde.Ik glimlachte en knikte. Toen hij de badkamer deur had dichtgedaan stond ik op en trok mijn shirt over mijn hoofd. Mijn broek lag ik naast mijn shirt op een hoopje op mijn koffer. Ik zette mijn spijgel, ja ik had een eigen spiegel mee genomen, neer en begn mijn make-up eraf te halen. Ik trok mijn shorte aan enpakte mijn borstel. Mijn haarkammen was niet veel werk, maar moest wel even gedaan worden. De badkamer deur gingopen en ik keek op. "Umh, nee, ben nog nie helemaal klaar. Weet je, ik denk dat ik beter eerst mijn shirtje had kunnen aantrekken en dan mijn make-up eraf had moeten halen." Zei ik bedenkelijk terwijl ik mijnarmen om me heen sloeg en naar mijn shirtje liep. Ik trok hem snel aan en legde mijn borstel weg. "Dus, ik ben nog niet moe, of niet moe moe"
We've lived in the shadows for far too long.