Matthew
Wauw. Wat een stem had zij. Ze had mij omver geblazen, ik wist gewoon eventjes niks meer te zeggen. Het leek wel alsof ze voor iemand zong. JE voelde de pijn die zijn waarschijnlijk ooit heeft meegemaakt. Ik kon aan haar zien dat ze erg onzeker is, ze beet heel de tijd op haar lip. Die onzeker heid was nergens voor nodig. Ze is een prachtige meid, en heeft super veel talent. Ik keek haar weer diep in de ogen aan. Ze keek me een beetje verlegen aan. De vrolijke twinkel die ze daarnet nog in haar ogen had was verdwenen, ze leek wel verdrietig. 'Je mag het best zeggen als je het niks vond hoor.' hoorde ik haar zachtjes zeggen.
Ik lichtte mijn hoofd op, en realiseerde ik me dat ik nog helemaal niks had gezegt.'Het was prachtig'zei ik tegen haar. 'Ik heb nog nooit iemand zo horen zingen, m et zoveel emotie erin. Echt waar jij hebt talent!'vervolgde ik mijn zin. Ik had een gevoel dat er iets ergs is gebeurd in haar verleden, en ik hoopte dat ze me op een dag genoeg zou vertrouwen om me dat te vertellen. Mijn talent was hierbij helmaal niks. Felicia moest winnen, en ik ging er alles aan doen om haar te laten winnen, ookal moest ik daarbij mijn talent er voor op geven.
[ bericht aangepast op 14 nov 2012 - 15:20 ]
•*• Lululu •*•