Alex
Voordat ik kon antwoorden gritste ze al wat te eten uit haar kast. Precies toen ik een koekje wou pakken ging de intercom over. Het was Eric, het was dinnertime. Ik keek Camille aan. ''wow, dat was echt random... nou zullen we maar naar beneden gaan?'' Vroeg ik. Ik deed de deur open en liep samen met Camille naar beneden. '' Trouwens, ik ga zo wel een beetje rondneuzen bij andere mensen, kijken of er wat aardige mensen zijn. Ik denk dat het wel slim is om mensen te kennen hier.'' Ik glimlachtte en hoopte dat ze dat zou begrijpen. Ik deed de deur open naar de dinerzaal en liep naar de tafel, we waren de eerste.
Damian
Ik vond het sneu toen Melinda haar verhaal vertelde, zo te horen was hij ook vreemdgegaan. Toen ze zei dat ze vond dat er meer jongens zoals ik moesten zijn lachtte ik verlegen en keek ik om me heen. '' tjah.'' antwoorde ik een beetje droogjes. Ik wist niet goed hoe ik moest reageren. Het was wel zo, ik gaf echt niets om uiterlijk. Tuurlijk moest een meisje er niet bijlopen als een zwerver of zo maar make up en al die rotzooi hoefte van mij niet. Naja, als zij dat wou was het geen probleem maar in principe was het geen pré voor mij of zo. Ik wou net reageren op haar verhaal toen ik de intercom hoorde. Het was Eric, tijd om te eten. Ik zuchtte en stond op. ''Kom je?''
Sarah
Gadver, rock muziek. Takke herrie, dat vond ik tenminste. Ik blies mijn nagels droog en hoorde de intercom. Ik zuchtte, mijn nagels waren nog niet droog, ze zouden nu waarscheinlijk mislukken. '' Oke, kom we gaan.'' Zei ik geirriteerd. We liepen de trap af. Hij in z'n baggy kleding, ik in mijn witte jurk en stripperheels. Toen ik de kamer binnenliep zag ik dat het al aardig vol was. Ik keek naar iedereen en keurde ze een voor een af. Een paar jongens waren best lekker, makkelijk te krijgen.
Hi. This makes no sence.