• Het is zomervakantie, een stel vrienden gaan met zijn alle op vakantie. 6 jongens en 6 meisjes. Ze besluiten naar een afgelegen bos te gaan, waar een afgelegen camping is voor jeugd. Ze gaan met zijn alle op vakantie om hun vriendschap te herenigen. Ze merkte namelijk dat hun vriendschap uit elkaar begon te vallen. Ze kregen andere vrienden, andere gewoontes en andere meningen. Dit is een laatste poging, maar of het goed uitpakt? Waaarom ze naar de afgelegen camping gaan heeft een reden. Daar begon hun vriendschap ook. Ze zaten in de eerste en gingen met school op kamp. Het was een kamp van niks en de enige manier om het kamp leuk te maken was gezellig met zijn allen doen. Nu zijn ze drie jaar verder en zitten ze in de 4de. Alles is verandert en hun vriendschap begint te verwateren, toch vinden ze het allemaal een poging waard om hun vriendschap proberen tot stand te houden. Tot overmaat van ramp is ook de camping drastisch verandert. Wat vier jaar geleden nog een vrolijke boel was, is nu allemaal oud en vervallen. De houten huisjes zijn vervallen, om de zoveel tijd is er stroomstoring, er is geen bereik, echt eten is er ook niet. Er is helemaal niks van luxe, ze hebben nog mazzel dat ze een wc hebben en het douche water is altijd ijskoud. Het enige wat ze hebben is elkaar, de slechte vervallen houten huisjes, het bos en de rivier die vlakbij de camping ligt. Hun vakantie lijkt al een hel, maar dat wordt alleen maar erger als er een lijk in het bos wordt gevonden. Leeft de moordenaar nog? Heeft hij het op nog meer mensen gemunt? Wie is de moordenaar? Is het niet één van de 12 of iemand van de andere vakantiegangers? Hoe gaan de vrienden er mee om? Wantrouwen speelt op en ook doodsangst in het bos ontstaat. Bij de vrienden en bij de vakantiegangers, maar ze kunnen niemand bellen, want er is geen bereik. Hun vakantie is een regelrechte hel.

    Zo ziet het er ongeveer uit:
    huisje (alleen dan oud en kapot)

    Meisjes VOL:


    - Lauren Aria Lockwood - Coockies
    -Allison Aurora Gwyneth Swann - DreamWishes
    - Charlotte Emalee Rosaya- Adesso
    - Bryani Allyne Coleman - PopRocket
    - Celeste Annabel Twice - Jaimyhoi
    - Aimee Skye Rosefield- Beat

    Jongens VOL

    - Alex Jack Thomas- BlueHope
    - Jayden Owen Harries - Adores
    - Jacob Jonathan Trevor -Sylvesti
    - Austin Davers - Quin98
    - David Jonathan Williams -Memoria
    - Cameron Alexander Robinson - Pineapples


    Overige campinggangers(Kunnen er zoveel zijn)

    - Denise Melinda Chamberd - BlueHope
    - Joeri Thomas Miller - Wolffire
    - Zoë Valerie Chamberlaine- Lifeisajoke
    -
    -

    Vermoord meisje (leeft in het begin nog)
    -Esmée Sophia Marie Duboix
    - Noyade


    Regels

    - Minimaal 5 regels
    - Maximaal 2 personages en dan liever één van de 6 en een overige campingganger, zodat meer mensen kans hebben op 1 van de 6, tenzij die niet volkomen.
    - Campinggasten mogen in en uit het RPG wanneer ze willen, maar dan moet je wel goed afsluiten dus gedag zeggen enz.
    - de 6 jongens en 6 meisjes zijn vaste rol, tuurlijk kunnen we iets verzinnen als het niet lukt, maar liever gewoon dat je je rol behoudt.
    - 16 + toegestaan, dus schelden enz.
    - Mensen mag je niet te zwaar verwonden zonder toestemming. Niemand gaat verder dood, tenzij je dat zelf wilt.
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.

    - Je hebt 2 dagen om je personage in te vullen
    - Ik zorg dat er een samenvatting komt aan het begin van elk nieuw topic, die samenvattingen staan in de story
    - Ik of Jaimyhoi openen het topic


    Story
    Rollentopic

    Het begin:
    De 6 jongens en 6 meisjes zitten in de bus opweg naar het kamp, ze zijn er bijna. Ze zitten al 6 uur in een oude niet al te grote bus. De andere campinggangers zijn er al of komen nog aan. We beginnen dus, dat mensen aankomen en dat de vrienden in de bus zitten en door het bos rijden.

    [ bericht aangepast op 11 nov 2012 - 13:06 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    BlueHope schreef:
    Denise Melinda Chambers
    Langzaamen voorzichtig loop ik naar het meer. Ik had mensen horen langs komen, dus ik had besloten even te gaan kijken wat er nu aan de hand was. Ik duw hier en daar een takje opzij zodat ik erdoor kan. Takjes kraken onder mijn voeten. Ik was ergens blij dat ik niet van die zachte slippers had aangetrokken, maar mijn all stars. Van de korte broek, die mijn witte benen bijna helemaal lieten zien, had ik echter wel spijt. Er zat hier en daar een krasje van een takje waar ik langs was gelopen Het geluid werd duidelijker en voor zichtig keek ik naar het groepje mensen. Het was een vrij grote groep enze zagen er vrij vrolijk uit. Ook zag ik iemand van de camping, ik praatte alleen niet echt met haar, had volgens mij wel eens een woord gewisseld. Ik praatte eigenlijk nooit zo geweldig veel met mensen, ik was meestal wel heel stil. Ik loop langzam iets dichterbij en probeer te glimlachen. Ze leken elkaar over het algemeen te kennen, waarschijnlijk was het een vrienden groep. "Hoi." Ze ik zacht, maar wel hoorbaar.


    We've lived in the shadows for far too long.

    [Sorry, wat heb ik gemist?

    En is Celeste nog steeds met Cam of is Cam al eten gaan halen?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    (Cam gaat met Lauren en Aimee weg volgens mij >< lees mijn vorige post maar ^^ )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [*pruillipje* sorry. Dan laat ik Cece wel.. Weet ik veel wat doen.]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Hmm ja ik dacht als Cece toch niet meegaat >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Sylvesti schreef:
    Trev
    Net toen ik wilde reageren op haar dronkenmanschap plan plonste er een gast met een surfplank het water in en hij verstoorde het gesprek. Ik richtte me dus maar weer op Fred terwijl hij leek te flirten met Ally, en zij met hem. Het voelde niet goed in mijn maag. Ik wist niet of het kwam omdat ik die jongen niet vertrouwde rond Ally of omdat ik haar zelf wilde, wat absurt leek, maar ik vond het in ieder geval niet leuk. Fred leek dit te merken en hij likte mijn gezicht. "Ga jij dan mee zuipen bij de hutjes, jochie?" Ik gaf hem nooit alcohol, dat zeker niet, maar als ik me echt onder de tafel wilde zuipen was hij er altijd om met me op te blijven en om bij me te blijven, zelfs als ik kotsend over de wc hing. Hij blafte zacht en ik keek nog even naar Ally en de jongen die zich als Joeri had voorgestelt. "Ally? Ga je nog mee zuipen of wat?" Dat ze zoizo wilde zuipen zette ik maar geen vraagtekens bij. Het gegeven dat was me nu echt wel voldoende. Ik voelde me in de groep niet echt goed meer thuishoren sinds ik naar een totaal andere school was gegaan dan de anderen. Ally was de enige met wie ik nog contact had gehouden al die tijd.


    Allison "Ally" Aurora Gwyneth Swann
    Ik kijk om naar Trev en Freden glimlach even. 'Weetje wat, we kijken wel een andere keer, maar ik moet nu gaan.' zeg ik dan tegen Joeri en zeg gedag en zwem weer naar Trev, die vroeg of ik nou meeging en klim op zijn rug. Geen idee waarom ik dat altijd doe, maar goed. 'Je weet toch dat ik tegen dat voorstel geen nu kan zeggen.' zeg ik dan grijnzend in zijn oor en grinnik dan weer even en blijf gewoon op zijn rug zitten en klem mijn benen omhem heen en houd me gewoon stevig vast en grinnik weer kort en lg mijn hoofd opzijn schouders en kijk voor me uit. 'Gaan we nog of niet, alcohol wacht op ons!' zeg ik dan lachend.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Noyade schreef:
    (...)

    N'awh, dankjewel!(:

    Esmée Sophie Marie Duboix
    Mijn smekende blik en lieve woorden schijnen te helpen, want Austin grinnikt.
    'Nou, je weet dat ik geen nee kan zeggen tegen die blik en ik ben graag het allerliefste vriendje ooit,' zegt hij grijnzend en geeft me nog een kus. Hij heeft gelijk, ik weet inderdaad dat hij geen nee kan zeggen tegen die blik. Tot nu toe heeft hij altijd gewerkt, daarom hou ik ook zo van die blik, het is mijn troefkaart.
    Austin laat me rustig los en ik zucht even, opgelucht omdat ik nog veilig op het droge sta. Hij kijkt om zich heen en ik doe hetzelfde om te zien of hij ergens bijzonders naar kijkt, maar dat is niet zo.
    Ik pak zijn hand, verstrengel onze vingers en trek hem mee richting het water.
    'Rustig,' herhaal ik nog eens duidelijk met een kleine grijns. Stap voor stap ga ik het water in, tot ik er ongeveer tot net onder mijn knieën insta. Dat wil zeggen dat het water lager komt bij Austin, aangezien hij langer is dan ik. Het is koud.
    'We moeten meer mensen het water inlokken,' besluit ik dan en ril even van het koude water. 'Anders kunnen we nog geen band ontwikkelen met de rest.'


    Austin Davers

    Ik kijk even naar onze handen en merk dan hoe ze me meetrekt naar het water. 'Rustig,' herhaalt ze met een grijnsje en ik grinnik lichtjes. Ze gat wat veder het water in en ik besluit hetzelfde te doen. Rustig loop ik haar achterna en het water komt net onder mijn knieën. 'We moeten meer mensen het water inlokken,' zegt Esmée en ik grijns even. 'Erin lokken of gewoon induwen' zeg ik lachend en zie haar rillen van de kou waardoor ik al snel een arm om der heen sla. Anders kunnen we nog geen band ontwikkelen met de rest.' zegt ze daarna en ik knik even. 'Dat is natuurlijk ook zo maar ik denk dat dat ook wel komt maar we gaan er wel een paar het water insleuren' grijns ik en kijk even om me heen. Wie gaan we als eerst het water inlokken. 'Kies jij maar iemand die me het water ingaat' zeg ik lachend en wacht op haar keuze.

    [Cece wilde wel meegaan met hem x) alleen dat liet ze niet gelijk merken ;P aangezien ik toch wel het idee heb dat er enige ... Struggle's moeten zijn :3 ze zijn namelijk niet voor niets uit elkaar gegroeid x)]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Cece kan anders wel naar Denise ofzo? Probleem opgelost of ze gaan beidde mee.

    Waar iedereen is:

    Cameron, Aimee en Lauren staan op het punt van vertrekt.
    David en Zoé zijn aan het eten
    Cece ligt in het water
    Allison, Trev en Joeri zijn met zijn 3en in het water en Austin en Esmee zijn ook in het water
    Bryani en Charlitte zijn samen aan het kletsen.
    Jayden zit Alern maar vlakbij Lauren Aimee en Cameron. ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    ( ghehe i know en daarom geeft Cammie haar haar ruimte :3 want hij is lief c: )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    [Ik laat Cece wel meegaan, als dat goed is? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    ( Okee :3 of nouja ik vind dat het wel mag >< )


    “ Sometimes the heart sees what is invisible to the eye “ - H. Jackson Brown Jr.

    Coockies schreef:
    [Cece kan anders wel naar Denise ofzo? Probleem opgelost of ze gaan beidde mee.

    Waar iedereen is:

    Cameron, Aimee en Lauren staan op het punt van vertrekt.
    David en Zoé zijn aan het eten
    Cece ligt in het water
    Allison, Trev en Joeri zijn met zijn 3en in het water en Austin en Esmee zijn ook in het water
    Bryani en Charlitte zijn samen aan het kletsen.
    Jayden zit Alern maar vlakbij Lauren Aimee en Cameron. ]


    [Allison en Trev gaan inmiddels al weg, zich plat zuipen. XD Whaha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Deem open je nieuw topic?? XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Celeste Annabel Twice
    Ik bijt op mijn lip en zucht een keer. Lekker bezig Celes, denk ik bij mezelf. Ik kom overeind in het water en trek mijn bikini recht en loop dan richting de kant. Gelukkig niet van die enge vissen in het water. Want dat moet ik dus echt niet hebben. Ik zie Cameron bij Lauren en Aimee staan en ik pak mijn handdoek en droog me snel af. Ik trek mijn kleren weer aan en loop nieuwsgierig naar ze toe. Ik kijk even met een verontschuldigende blik naar Cameron die Lauren en Aimee niet kunnen zien en vraag dan aan ze, 'Wat gaan jullie doen en kan ik mee?' En ik glimlach eventjes naar ze. Als ik wil dat de vriendengroep weer bij elkaar komt moet ik er ook zelf moeite voor doen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    NIEUW TOPIC

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 22:29 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.