• Ik zoek dus een story met onbekende personen...

    Natuurlijk zijn er wel een paar dingen:):

    Alles mag, All 12+ 16+
    Minimaal drie keer in de week posten
    Maximaal 35 hoofdstukken tot nu toe (anders ga ik er tegenop zien) (mocht je er nou 40 hebben, mag je hem wel gewoon plaatsen, hoor;) )


    Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig. En als je me niet gelooft stap je maar uit.

    Everything changed..
    Het is een Fantasy verhaal met onbekende personen.
    Ik heb het zelf niet geschreven, maar ik vind dat dit verhaal wel wat meer abo's verdiend aangezien ik de enige ben:Y)


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Ik ben bezig met een nieuwe story.
    Ik zal proberen zo veel mogelijk te posten zodra ik 3 abo's heb.
    Cover made by myself.



    Can I hold on...? [Real Life]
    That moment
    When you burst out crying in your room
    And you realize
    That no one knows
    How unhappy you really are
    ...

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 16:22 ]


    Oh look - I'm opening my box of care! Oh wait - it's empty! - Jinx, the Loose Cannon.

    Heb er ook nog eentje staan
    Everything Changed When you came into my life


    Cover made by Healed

    Nathan is een vijftienjarige jongen die het niet gemakkelijk heeft. Zijn ouders zijn gescheiden, sinds hij klein is en hij heeft twee jongere broers. Nico en Clinton. Beide van verschillende vaders. De Moeder Olivia is al vaak gescheiden en heeft geen geluk in de liefde, toch probeert ze haar zonen zo goed mogelijk op te voeden. De drie zonen spelen basketball en hebben hier een echte passie voor.

    Zinne is een vijftienjarig gewoon meisje, ze heeft een jongere broer Kobe. Kobe speelt ook basketball in hetzelfde team als Nico. Kobe en Nico kunnen het redelijk goed met elkaar vinden. De moeder van Zinne en Kobe, Letitia is goed bevriendt met Olivia.

    Op welk spoor komt Nathan terecht als hij opzoek wilt gaan naar zijn vader?

    Sommige delen zijn waargebeurd vooral het deel van Nathan enkel zijn de namen er aan veranderd en zijn er dingen aan toegevoegd om het tot een mooi verhaal te maken.

    From the depht’s of mystery
    There will be an untold story


    ~ Link in het plaatje


    Het is een fantasyverhaal waar ik aan begonnen ben. Normaal gezien poog ik zeker minstens 1x in de week zeker te posten, maar door omstandigheden lukt het momenteel niet helemaal. Ik doe wel m'n best om zo snel mogelijk te posten aangezien ik het zelf vervelend vind om m'n lieve abo's zo lang te laten wachten, maar ik heb ook niet alles in de hand en ik ben ook op een belangrijke plottwist uitgekomen. Dus het komende hoofdstuk is heel belangrijk voor het verdere verhaal, en dat moet dus gewoon goed zijn (:

    Mijn samenvattingskunsten zijn niet zo geweldig, maar om je toch iets van een idee te geven. Het verhaal zelf draait om Kailyn, een mensenmeisje dat terecht komt in Cidonya - ook wel bekend als Atlantis. Ze moet een wereld redden waarvan ze dacht dat het enkel maar een mythe was, belandt middenin een bloedstollend avontuur en krijgt daarboven op natuurlijk ook te kampen met een onmogelijke liefde.

    [ bericht aangepast op 10 nov 2012 - 16:30 ]


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ik ben net begonnen aan een nieuw verhaal, ik heb al 1 hoofdstuk (en dan nog 2 in het engels..), maar ik wil eigenlijk pas vanaf 10 abo's verder gaan schrijven... Dit is de eerste keer dat ik een verhaal online zet en eigenlijk ook wel de eerste keer dat ik (van plan ben) veel hoofdstukken te gaan schrijven. Hoe meer abo's ik heb, hoe sneller ik hoofdstukken toe ga voegen!! Het zou echt super zijn als je het zou willen lezen en een abo nam!
    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!


    Na een auto-ongeluk is Islène niet meer wie ze was. Ze is haar geheugen kwijt en moet alles opnieuw ontdekken. Net als haar familie en vrienden weer betekenis voor haar krijgen en ze weer deel aan het leven kan nemen, glippen ze één voor één door haar vingers en moet ze hen aan de natuur teruggeven. Is dit toeval? Of schuilt hier een brein achter dat haar ergste nachtmerries overtreft? Islène raakt ervan overtuigd dat iemand haar leven wil ruïneren, maar wie zal haar geloven? Wie kan ze vertrouwen nu zelfs haar eigen geheugen haar in de steek gelaten heeft?
    *Onbekende personen
    *Thriller
    *Link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.


    Zeven jongeren overleven een vliegtuigramp en belanden in de gevaarlijke jungle van Peru, waar ze alles op alles moeten zetten om in leven te blijven. Hun verschillende persoonlijkheden maken dat er niet makkelijker op. Ze moeten niet alleen hun vijandige omgeving overleven, maar ook elkaar...


    *volledig Nederlands geschreven
    *onbekende personen
    *thriller
    *avontuur
    *vleugje romantiek
    *ik waarschuw niet
    *link in plaatje


    Every villain is a hero in his own mind.


    At first I thought it could not get any better, apparently.
    Day in and out, the time passed.
    The leaves fell from the trees again,
    there was a new day dawned.
    There was a new purpose in my life,
    I learned to be myself.
    that day when the first leaves fell from the trees,
    I realized it really.
    I was special, but I was me.

    Autumn Leaves

    [ bericht aangepast op 12 nov 2012 - 12:48 ]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."


    Do you ever feel like breaking down
    do you ever feel out of place
    Like some how you just don't belong
    and no one understands you
    do you ever wanna run away
    do you lock yourself in your room
    with the radio on turned up so loud
    that no one hears you screaming
    no you don't know what it's like
    when nothing feels allright
    you don't know what it's like
    to be like me


    » Nederlands geschreven
    » Onbekende personen
    » Gestart 6 Oktober
    » Neem een abo, want ik meld niet
    » Kritiek mag altijd, het liefst via pb
    » Trailer


    Link: klik hier


    26 - 02 - '16

    Hey, misschien zijn deze stories wel iets voor jou! ;)

    http://www.quizlet.nl/stories/101461/around-the-island--the-vampire-diaries/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - volledig ABN
    - Fanfiction van the vampire diaries (alleen namen daar uit gebruikt)
    - Post minimaal 1x per week, hoe meer abo’s hoe sneller ik post
    - avontuur, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/101871/me-myself-and-i/
    - Zelf geschreven
    - Start vanaf 5 abo’s
    - Volledig ABN
    - Geen fanfiction, onbekende personen
    - Thriller (er wordt, tot nu toe wat mijn idee is, niemand vermoord, het is alleen een vrij heftig verhaal), 12+, origineel



    http://www.quizlet.nl/stories/98075/crazy-about-you--harry-edward-styles/
    Deze is geschreven door een vriendin van mij, en het is echt een super leuke fanfiction van 1 Direction (vooral als je ook van Harry houdt!). Ik vind dat ze echt wel wat meer lezers/abo’s/reacties mag krijgen!
    - Ze post zo vaak mogelijk (zeker 1x per week), dus je hebt altijd wat te lezen.
    - Het verhaal heeft al 35 hoofdstukken
    - Nederlands geschreven, maar soms wat engelse zinnen tussendoor
    - Romantiek, alle leeftijden



    Het zou echt super zijn als je het zou lezen! :D
    tnxx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!