• Ik whatsapp heel veel met een goede vriend van me en ik liet een stukje aan een goede vriendin lezen want ikzelf vond het wel grappig.
    Het ging over dat we later zouden trouwen en kinderen nemen gewoon als grap.
    Zegt ze ja ik snap jou niet je gaat echt verkeerd om met jongens dus ik vroeg waarom?
    zegt ze heel kattig: Ja kijk hoe je met hem praat doe normaal joh -_-
    terwijl ik altijd al zo met hem praat en als ik nu lag om een berichtje zegt ze: Ow ben je weer bezig met hem
    Ik erger me hier dood aan. als ik vraag of ze normaal kan doen doet ze dat niet.

    Misschien is ze jaloers omdat je zo goed met jongens op kunt schieten?


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Ik denk dat je eens goed moet gaan praten met je vriendin want ze is misschien wel jaloers op je vanwege je contact met die jongen.


    Physics is awesome

    Penelopy schreef:
    Misschien is ze jaloers omdat je zo goed met jongens op kunt schieten?

    Die is volgens mij heel jaloers omdat je het zo goed met die jongen kan vinden. Je hoeft namelijk je best niet te doen om met hem te praten, want jullie houden continu ook belachelijke conversaties. Misschien lukt dat haar niet zo goed en is ze heel jaloers dat jij zo vlot met hem kan praten.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Dat slaat echt nergens op. Er is sowieso geen gebruiksaanwijzing over hoe je nou met jongens om moet gaan. Als het op deze manier gewoon klikt tussen jullie, zou je vriendin nergens over moeten klagen. Die is hoogstwaarschijnlijk inderdaad gewoon jaloers.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.