• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake zegt dat wij het appreciëren maar dat doe ik helemaal niet. 'Hoe bedoel je wat je anders had moeten verwachten?' Vraag ik gepikeerd met vernauwde ogen. Mijn hand omklemt de tafel omdat ik boos begin te worden. 'Ik hoef die zogenaamde advies niet van je. Wij leven zelf al lang genoeg dus weten wij het zelf ook wel.' En ik sta op en loop dan met het laatste beetje eten weg en gooi dat weg. Ik kijk naar Jake. 'Ik ben weg,' zeg ik dan en loop de kantine uit.

    [ bericht aangepast op 31 okt 2012 - 21:49 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    Ik bijt op mijn lip. 'Oke dan maar want ik wil je niet gebruiken en als ik jou geld gewoon gebruik, heb ik dat gevoel.' zucht ik en kijk even naar Mayra, die ondertussen terug in slaap is gevallen in mijn armen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik glimlachte.
    "Jij gebruikt me niet. Binnenkort trouwen we, we hebben kindjes, we zijn een koppel,... Is het niet normaal dat we alles met elkaar delen?" zei ik zacht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    'Ja maar jij heeft me dan meer dan ik je ooit kan geven... is dat niet oneerlijk? Ja.' zeg ik antwoordend op mijn eigen vraag. Ik zucht en probeer recht te staan. Ik zak door mijn benen maar laat Mayra niet vallen. 'Geen nood, ik red het wel.' zeg ik zachtjes en denk even na hoe ik mijn gewicht zo kan verdelen dat ik niet mijn spieren teveel gebruik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Jake zegt dat wij het appreciëren maar dat doe ik helemaal niet. 'Hoe bedoel je wat je anders had moeten verwachten?' Vraag ik gepikeerd met vernauwde ogen. Mijn hand omklemt de tafel omdat ik boos begin te worden. 'Ik hoef die zogenaamde advies niet van je. Wij leven zelf al lang genoeg dus weten wij het zelf ook wel.' En ik sta op en loop dan met het laatste beetje eten weg en gooi dat weg. Ik kijk naar Jake. 'Ik ben weg,' zeg ik dan en loop de kantine uit.


    [Aangepast]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik sta recht, knik even naar de engel als afscheid en ren Leslie achterna. 'He' zeg ik en pak haar pols vast als we in de gang terug zijn. 'Rustig in en uit ademen.' zeg ik haar. Ik denk dat Axton en Alexi het niet op prijs gaan stellen als Leslie er kwaad toekomt.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Laat mij het nu gewoon doen. Morgen ben je vast weer helemaal uitgerust en kan je het zelf doen." zei ik zacht en stond al op. Ik hield mijn armen klaar om Mayra over te nemen.
    "Je wilt toch niet het risico lopen om met haar te vallen?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik zucht en geef haar dan over aan Axton. 'Ik heb gewoon het gevoel nu dat ik niet eens voor mijn eigen kinderen kan zorgen.' zeg ik zachtjes en duw me moeizaam terug op het bed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Je moet gewoon nu even voorzichtig zijn. Morgen is alles weer goed." glimlachte ik en legde Mayra voorzichtig in het bedje, zonder haar wakker te maken. Ik ging toen weer bij Alexi liggen en drukte een kus op haar voorhoofd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik hoor snelle passen achter me en verwacht dat het Jake is, wat ook zo is. Hij zegt rustig in en uit ademen. 'Nee,' zeg ik koppig. 'Een verdomde engel moet zich niet met mij bemoeien. Ze denken automatisch dat we slecht zijn. Dat was wel duidelijk. En vast en zeker ook wel dat we slecht voor het kind zullen zorgen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Ik hoop het want normaal moet een vrouw minstens 3 dagen meestal langer in bed liggen.' grinnik ik zachtjes. Dat is misschien wel het voordeel van zwanger zijn van een demon. Of ja geweest zijn. Nu kan ik me weer lekker zorgen maken over het feit dat na een aantal jaar hij door zou kunnen gaan voor mijn zoon en mijn kinderen voor mijn kleinkinderen of zo.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake
    'Les je word een fantastische moeder, dat weet ik.' zeg ik zachtjes 'En ik wil dat je kalmeert omdat Axton en Alexi het niet zo leuk zouden vinden als je half flippend de kamer in gaat.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    Leslie Day
    Ik hoor snelle passen achter me en verwacht dat het Jake is, wat ook zo is. Hij zegt rustig in en uit ademen. 'Nee,' zeg ik koppig. 'Een verdomde engel moet zich niet met mij bemoeien. Ze denken automatisch dat we slecht zijn. Dat was wel duidelijk. En vast en zeker ook wel dat we slecht voor het kind zullen zorgen.'


    [Hey, dat zei ze absoluut niet, ze was nog vriendelijk tegen ze ondanks wat ze zijn!!! XD]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ze zei;
    Wat had ik ook anders verwacht van jullie.

    Dat is regelrecht racisme :P]

    Leslie Day
    Het lijkt wel alsof zijn woorden een averechts effect op me hebben en ik van binnen me alleen maar kwader voel worden. 'Je wilde toch dat ik je vertelde wat er in me om ging?' Zeg ik dan. 'Ik ben boos, en niet van plan snel te kalmeren. Ik ga later wel langs Alexi en Axton.' En ik loop verder richting mijn kamer. Als hij nu wil gaan. Prima.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik sla met mijn hoofd even tegen de muur uit frustatie. Stomme zet Jake. Ik loop haar zuchtend achterna. Ik laat me dan op één van de 2 andere bedden vallen en kijk naar het plafond. Niet echt wetend hoe ik haar woede moet wegnemen. Alles wat ik zal zeggen zal juist omgekeerd werken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'