• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky
    'Ik ben slim dus ik vertel mijn angsten niet,' zeg ik met een lachje. Om zwanger te zijn, dat is nu mijn grootste angst. 'Dan mag ik klein zijn, volgens vele, dat betekent niet dat ik dom ben.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik leg mijn gsm weg en kijk haar aan. 'Wow.' kan ik nu alleen uitbrengen. Nu wil ik haar al helemaal niet met die dinges laten gaan. 'Je bent prachtig.' zeg ik en bijt zachtjes op mijn lip.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    LostMagic schreef:
    Alexi
    'Super Axton.' lach ik zachtjes en geniet van de warme stralen die op ons vallen. 'Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat de zwangerschap achter de rug is, met zo'n dikke buik rondlopen is ook niet alles.' glimlach ik en leg mijn hoofd even tegen zijn borstkas. Het besef was nog niet echt bij me binnengelopen maar plots kijk ik hem met een gelukkige glimlach aan. 'Ik ben echt mama geworden.' zeg ik en kus hem zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans werd rood. "Dank je," zei ze gemeend. "Dus moet ik deze kopen?"


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    Jake S.
    'We kunnen straks langs gaan, binnen een uurtje, laten we ze nu even wat tijd alleen geven én... ow...' Ik frons mijn wenkbrauwen maar grijns dan. Ik laat Alexi's gsm in mijn schoot verschijnen. Ik kijk tussen haar contactpersonen en duid er een paar aan. Oma, Maddie bff, Eve, ... Ik weet dat Eve haar nicht uit griekenland is. Ik begin een berichtje te typen met het nieuws dat Alexi bevallen is en het adres van de school. 'mensen verwittigd.'


    Leslie Day
    'Hm, oke is goed,' zeg ik dan met een knikje. Ik kijk dan toe hoe Jake ineens Alexi haar telefoon heeft en zie dat hij er wat op doet. Ik sta op en loop dan even naar de badkamer. Ik zie er niet eens zo heel verschrikkelijk uit. Ik ga even naar het toilet en ben in twee minuten alweer terug bij Jake. 'Ik heb honger.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DreamWishes schreef:
    [Heeft iemand nog een personage over die met Katherine kan praten? Twijfel of ik haar Katharina zou noemen, klinkt leuker en ouder. ;P]


    [Ik heb wel een personage maar ik kan niet echt reageren. Ik ga nu weer namelijk. Wn. Katharina klinkt ook cool :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik knik even glimlachend en mijn gezicht betrekt even. 'Die Dave zal hem vast ook mooi vinden.' zeg ik zachtjes. Ik moest het er gewoon bij zeggen.

    Jake
    'Ik ook.' zeg ik en pak haar hand vast 'Laten we eten zoeken.' Ik glimlach even en trek haar mee de kamer uit zachtjes, naar de kantine. 'Hm wat zou er zijn? Spaghetti? Pizza?' Ik ben hyper en ik heb geen idee waarom.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik grijnsde en trok me even terug.
    "En meteen de beste mama ooit." glimlachte ik en drukte mijn lippen weer op de hare.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    "Oh, lief." mompelde Vans. Ze liep naar Sam toe en nam zijn gezicht in haar handen. Ze glimlachte,"Jíj moet hem mooi vinden." zei ze. "Wat Dave denkt kan me niks schelen." Ze drukte een kus op zijn lippen.


    kindness is never a burden.

    Katherine "Katharina" Juliëtte Victoria Laurence
    Ik zucht en sta op van mijn stoel en liet mijn schoolwerk voor wat het is nu en besluit wat te gaan eten in de kantine, aangezien ik al een tijdje niks meer gegeten heb. Ik zit hier nu al een lange tijd op school en tsja, volgensmij is er niet veel bijzonders is gebeurt, ik doe gewoon goed mijn best in de lessen en maak mijn huiswerk, saai, ja dat is het zeker, maar ik ben nou iemand die altijd wel zijn best doet en aangezien ik de stof al zo vaak gehad heb hoef ik er ook niet veel moeite voor te doen. Soms vraag ik me echt af waarom ik nog naar school ga.. Ik denk verveeling. Ik zie de kantine en loop snel naar binnen en pak vlug wat eten en ga dan aan een tafel zitten en begin langzaam aan mijn eten.

    [Iemand Katharina meeten? Zre is een beetje lonely...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Alexi
    Ik kijk hem na de kus even aan en zucht zachtjes. 'Ik moet Les straks nog bedanken, door haar heb ik het overleefd.' zeg ik en ga even met mijn vinger langs zijn lippen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Ik mag je niet eens aanraken die avond. Ik heb geen zin meer in het bal.' zeg ik en zucht. Ik druk nog een kusje op haar lippen. 'En ik vind het beeldig, ik sta erop dat je hem koopt.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    "We hoeven niet te gaan?" stelde Vans voor. Dat was een leugen. Ze moest wel. Ze was het hoofd van het feestcomité. Het zou erg zijn moest zij er niet zijn.


    kindness is never a burden.

    Samuel
    'Leerkrachten zijn verplicht net als jij trouwens.' zeg ik met een kleine glimlach. Ik strijk even over haar wang. 'Oke kleed je maar om dan kan ik betalen.' zeg ik dan met een kleine glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik heb Livia voor je? Kan alleen niet vaak reageren]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.