• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik zit met opeengeklemde kaken op mijn bed en kijk strak voor me uit. Jake komt de kamer binnen en gaat dan op een ander bed liggen. 'Je mag best zonder mij gaan,' zeg ik hem dan. Hij heeft nog niets gezegd. En ik weet niet wat ik liever heb. Gefrustreerd raken omdat hij niets zegt of boos worden om wat hij misschien wel gaat zeggen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Ik wil niet zonder je gaan en ik zeg niet omdat ik niets verkeerds wil zeggen.' zeg ik zachtjes en kijk haar even aan. Ik zucht dan en observeer het plafond weer. Ik denk aan andere dingen. Normaal haat ik stilte maar nu kan het niet anders.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dus je voelt je belemmerd te praten door mij?' Vraag ik dan aan hem. Ik heb nog steeds die boosheid in me en dat komt door die rot engel. Ik heb vrede met mensen, demonen, maar engelen. Blegh, bagger zooi. Ze denken alles goed te doen en denken ook dat demonen automatisch slecht zijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nee ik ben bang dat je dan boos op me word en we ruzie krijgen.' zeg ik nog altijd even zacht. ik versta haar haat tegenover Engelen maar we zitten er toch nog mee opgescheept tot het einde van het jaar en misschien langer.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik doe wat ik al twee maanden lang doe, ik ga mijn emotie verbergen. Dit keer woede. Ik adem een paar keer diep in en uit alsof ik kalmeer en zeg dan, 'ach, ik zal niet boos op je worden, zullen we richting Alexi en Axton gaan?' Zeg ik dan. Een glimlachje zit op mijn gezicht, een glimlach die vaak te zien was de laatste maanden. Het is de emotie-glimlach.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ik kijk haar aan. 'Nee.' zeg ik dan. Ik zou het niet gemerkt hebben voor haar uitbarsting maar nu zie ik het masker. 'Eerst kalmeren dan bezoeken.' zeg ik gewoon en kijk haar even aan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Ik ben kalm,' zeg ik dan en kijk Jake aan. Dit werkt al twee maanden zo. Kom op. En als bewijs sta ik gewoon met een glimlach op. 'Laten we gaan.' Ik ben niet kalm, niet vanbinnen. Maar dat maakt niets uit.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    Ze ziet er geloofwaardig uit maar ik blijf gewoon lui liggen. Ik zie het direct wel. Als ze kwaad is zal ze iets doen als ze dat niet is zal ze het op de plagende manier doen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Jake blijft gewoon liggen op bed en ik heb de moeite om niet met mijn ogen te gaan rollen. 'Jakey, opstaan met die luie sexy kont van je,' zeg ik dan met een knipoogje. Eens kijken of het zo werkt. Een complimentje en iets plagerigs. Vast wel. En anders ga ik alleen weg.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Of?' grinnik ik en kijk haar nieuwsgierig aan. Ok ze is afgekoeld denk ik. 'Dit bed ligt eigenlijk wel nog lekker, wil je het ook eens proberen?' vraag ik haar lachend. Ik ga zo wel mee. Maar ik meen het, dit bed ligt wel goed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Of ik ga zelf weg,' zeg ik dan. Hij vraagt dan lachend aan me of ik het bed ook wil proberen en ik zet een paar stappen in zijn richting. En stop aan de rand van het bed. 'Ligt het lekkerder dan ons bed thuis?' Vraag ik hem dan. Hij ligt op het bed van Damon.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake S.
    'Nee ons bed is het zachtste en beste bed in de wereld, gewoon omdat jij dan naast me ligt.' glimlach ik en kus haar zachtjes even. 'Ok we zullen naar de kindjes gaan.' grinnik ik dan even.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Dus als ik naast jou lig is een bed zacht?' Vraag ik aan hem. Hij kust me even zachtjes en ik houd me gewoon stil. Jake stemt toe om mee te gaan en ik steek mijn hand uit naar hem. Hij gelooft me, ik zou actrice moeten worden.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Nathan
    'Hmm.. We zullen zien hoe slim je bent' Zeg ik met een grijns, 'En om je er aan te herinneren: Ik heb mijn angst niet vertelt dat deed Daniël voor me' Voeg ik er aan toen.


    Sky
    'Wil je het soms uit gaan testen?' Vraag ik hem dan met een iets uitdagende blik. 'Want dan zeg ik; bring it on.' Ik lach om zijn volgende woorden. 'Ja dat weet ik nog. Maar dan heb je het alsnog verteld, of in ieder geval laten zien.' En ik haal onschuldig mijn schouders op.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan
    'Hmm.. Wie weet, maar in dat geval doe ik het ook als jij het niet verwacht' Zeg ik met een grijns, 'Hmm.. Ik kom er nog wel achter waar jij bang voor bent, je kan ik ieder geval niet tegen kietelen.'


    Don't be like the rest of them, darling