• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten. De enige die nog weerstand kunnen bieden waren mensen met krachten : Heksen en tovenaars.
    Maar het kon zo niet langer duren...
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.


    Mensen:
    Jongens:
    Timothy Rhine - 5HELLEY
    Drew Nicolas Hamelton - LostMagic
    Xavier Jonathan Devinson - 5HELLEY
    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Carmenta
    Braxlin Rose Evermore - Huaso
    Aurora Chloé Gwendoll - DreamWishes
    Riley Jade Brooke - LostMagic
    Livia Moore - jaimyhoi
    Harper Brianna Lovely - 5HELLEY

    Engelen:
    Jongens:
    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic
    Jonathan Fields - jaimyhoi
    Matt Donovan - jaimyhoi
    Meisjes:
    Marlyne Londen Hunting - TheMarauders
    cicaro amare Dorado - Sweetteen
    Hyomin Adani - Roww
    Elena blabla - 5HELLEY
    Katherine Juliëtte Victoria Laurence - DreamWishes
    Cat Valentine - WillNotLearn
    Chará Rosella - Aeras

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - Huaso
    Chad Caro Berwyk - Huaso
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn
    Nick Garcia - WillNotLearn
    Ray McBenneth - Carmenta
    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Luna Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog
    Lily Anderson - Aragog
    Rachelle ( Rae ) Lemmons - Sirens
    Vanessa Elenore Woods - 5HELLEY
    Rosali Chévonez - Carmenta
    Alison Alex Diamont - WillNotLearn
    Jessica Fitch - Jaimyhoi

    Heksen / Tovenaars:
    Jongens:
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn
    François Bouchard - 5HELLEY
    Aiden Noel Kahln - Carmenta
    Adam Nicohlas Kahln - Carmenta
    Meisjes:
    Sarah Katerina Dillens - LostMagic
    Lila True Michaëls - 5HELLEY
    Iris Charlotte Michaëls - 5HELLEY

    Leerkrachten:
    Samuel Jonas Gaisford |Engels| - LostMagic
    Michael Scofield |Muziek| - WillNotLearn
    Erwin Sikowitz - Engel - |Toneel/drama| - 5HELLEY

    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    'Voor mij niet.' zeg ik eerlijk en knijp zachtjes in haar hand. 'Dus welke winkel wil je eerst doen?' vraag ik haar dan. Zolang er niets tussen haar en die gast gebeurt veranderd er niks... ik ga niet beginnen rommelen met Abbi.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Mag ik de laatste reactie van Jake? :3

    En ja, het is me wel gelukt Ellie :Y) en nu ga ik weer verder ^.^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Vans.
    Vanessa haalde opgelucht adem. Ze dacht na en keek naar het plan. "Erm, de Mademoiselle." besloot ze toen. Het was een winkeltje op de 2de etage met van alles en nog wat die niet heel erg duur was. Vans trok Sam erheen.


    kindness is never a burden.

    Jake S.
    'Uitputende gave + bijna geen nachtrust = flauwvallen.' mompel ik zachtjes en kijk haar aan. 'Oke... nu een iets leuker onderwerp of wil je het zo houden?' vraag ik met een glimlach.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    'Wiskunde is een vak wat ik na al die jaren nog steeds niet snap, maar die som kan ik nog wel begrijpen,' zeg ik dan terwijl ik Jake aan kijk. 'Misschien dat we bij Alexi en Axton zo kunnen gaan kijken?' Zeg ik dan. 'Of misschien dat ze wel alleen willen zijn met de kindjes..' En ik bijt op mijn lip.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Samuel
    Ik begin te kijken voor haar tussen de jurken en ookal zei ik dat het niks verandert toch kan ik de jaloerse gevoelens niet uit zetten. Ik zucht en concentreer me dan gewoon op de jurken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Jake S.
    'We kunnen straks langs gaan, binnen een uurtje, laten we ze nu even wat tijd alleen geven én... ow...' Ik frons mijn wenkbrauwen maar grijns dan. Ik laat Alexi's gsm in mijn schoot verschijnen. Ik kijk tussen haar contactpersonen en duid er een paar aan. Oma, Maddie bff, Eve, ... Ik weet dat Eve haar nicht uit griekenland is. Ik begin een berichtje te typen met het nieuws dat Alexi bevallen is en het adres van de school. 'mensen verwittigd.'


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Heeft iemand nog een personage over die met Katherine kan praten? Twijfel of ik haar Katharina zou noemen, klinkt leuker en ouder. ;P]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Axton
    Ik glimlachte. "Dat is snel opgelost." zei ik zacht. Ik liep naar de deur en deed ze op sloot, daarna liep ik weer naar Alexi. Ik kleedde haar voorzichtig uit en trok toen mijn kleren ook uit. Glimlachend nam ik haar in mijn armen en droeg haar de badkamer in.
    Ik deed de douche aan, wachtte tot het water warm genoeg was en ging er toen met haar onder staan.
    "Zo." glimlachte ik. "Nu zie je jouw persoonlijke superheld nog eens in actie."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Vans.
    Vans doorzocht de winkel naar de perfecte jurk. Die jurk had ze al snel gevonden. "Omg, Sam. Kijk deze." zei ze en draaide zich naar hem toe. Ze hield de jurk voor haar lichaam en glimlachte breed.


    kindness is never a burden.

    WillNotLearn schreef:
    {XD Niet gelukt Jaimes?}

    Nathan
    'Hmm.. En waar ben jij bang voor dan?' Vraag ik haar en negeerde wat ze zei, muizen.. Waren gewoon muizen en de meeste daarvan waren eng.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Super Axton.' lach ik zachtjes en geniet van de warme stralen die op ons vallen. 'Eerlijk gezegd ben ik wel blij dat de zwangerschap achter de rug is, met zo'n dikke buik rondlopen is ook niet alles.' glimlach ik en leg mijn hoofd even tegen zijn borstkas. Het besef was nog niet echt bij me binnengelopen maar plots kijk ik hem met een gelukkige glimlach aan. 'Ik ben echt mama geworden.' zeg ik en kus hem zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Samuel
    Ik kijk haar breed glimlachend aan 'Die moet jij gewoon passen.' zeg ik en duw haar naar de kleedhokjes. Ik laat me in een zetel vallen en pak mijn gsm. Hi Abbi, zin om met me mee te gaan naar een gemaskerd bal op mijn werk? stuur ik en al snel krijg ik een antwoord. Ja tuurlijk :) wanneer is het en om welk uur?. Ik stuur terug: Ik stuur je de details wel nog


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Vans.
    Vans glimlachte en ging de paskamer in. Ze trok de jurk aan. Hij zat als gegoten. Toen Vans het hokje uitstapte was Sam aan het sms'en. Vast zijn date. Een steek van jaloezie ging door haar heen. "En?" vroeg ze duidelijk minder enthousiast.


    kindness is never a burden.

    {Moet gaan.. Weet niet of ik vanavond nog online kom..}


    Don't be like the rest of them, darling