• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bumbleblee schreef:
    (...)
    Hihi ik ga hem like 4 seconden voor 10 uur refreshen, dan moet 't wel goed komen.. Toch?! (krul)


    Tuurlijk! Gewoon positief blijven en geloven in jezelf!xD


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Perks schreef:
    Refreshen werkt niet..


    Nee? Hoezo niet?


    The Dutch don't have religion, they have cheese

    Perks schreef:
    Refreshen werkt niet..

    Indeed. Dan loopt heel de boel nog meer vast.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Really? Dus dan kun je beter om 10 uur (of net 2 seconden ervoor :Y)) erop klikken?

    Bumbleblee schreef:
    Really? Dus dan kun je beter om 10 uur (of net 2 seconden ervoor :Y)) erop klikken?


    Zeg maar gerust, 3 minuten van te voren, ik durf te wedden dat je al in een wachtrij komt omdat het zo druk is en iedereen dat doet. Doe je het 10 minuten van te voren of op het moment zelf, je wordt er snel uitgekickt (lees: altijd grote kans) en dan is het nog drukker. Daarom.


    SLOAN.

    Ik ga in Antwerpen als ik kaartjes kan krijgen ;D


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Werkt ook meerdere tabbladen/vensters?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Haha dan kom ik met m'n 'Ik ga gewoon op de tweede rang hoor...'

    Tweede rang is soms ook wel leuk hoor. Ik ben ooit naar een BSB geweestin Ahoy, nu is dat vast een stuk kleiner dan de zaal in Ziggo Doom, maar goed... Je kan gewoon zitten en zo en als je een beetje dicht bij het podium zit is 't ook leuk x'D

    Ik zat ook op twitter met "Het 1D concert in Amsterdam gaat in 3 minuten uitverkocht zijn... :("


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Curlies schreef:
    Werkt ook meerdere tabbladen/vensters?


    Nee, denk het niet. zelfde IP.


    SLOAN.

    Perks schreef:
    (...)

    Nee, denk het niet. zelfde IP.


    Ogh Goddamnit O.o


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    (...)

    Ogh Goddamnit O.o


    ik kan het niet 100 procent zeker zeggen hoor, nooit geprobeerd (:


    SLOAN.

    Perks schreef:
    (...)

    Zeg maar gerust, 3 minuten van te voren, ik durf te wedden dat je al in een wachtrij komt omdat het zo druk is en iedereen dat doet. Doe je het 10 minuten van te voren of op het moment zelf, je wordt er snel uitgekickt (lees: altijd grote kans) en dan is het nog drukker. Daarom.

    Hmm oké! Nouja, ik ga 't gewoon proberen.. Hopen op 't beste (; Thank you voor de tip!

    TeamDerek schreef:
    (...)

    Ik had kaartjes voor het concert van JB besteld en toen had ik ook betaalt enzo en het waren écht hele goede plaatsen enzo en een uur later kreeg ik mail: Ja, de kaarten zijn dubbel geboekt, dus je krijgt ze niet.


    Dat is gewoon een rotstreek. Nu maak je mij wel bang, stel je voor dat er nu zoiets bij mij gebeurt.


    Physics is awesome

    Ik ben ook echt wel bang dat die site vastloopt door het aantal mensen die tegelijk tickets willen bestellen omg. Ik ga trouwens niet voor eerste rij tickets, want dat zijn staanplaatsen en als je pech hebt word je helemaal platgedrukt en/of naar achter geduwd.

    Grimm schreef:
    Ik ben ook echt wel bang dat die site vastloopt door het aantal mensen die tegelijk tickets willen bestellen omg. Ik ga trouwens niet voor eerste rij tickets, want dat zijn staanplaatsen en als je pech hebt word je helemaal platgedrukt en/of naar achter geduwd.


    Er zijn geen staanplaatsen te koop. Dat staat op één van die sites. Het zijn alleen maar zitplaatsen.


    The Dutch don't have religion, they have cheese