• [ bericht aangepast op 2 nov 2012 - 23:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik ga pas echt blij doen, als ik het kaartje in mijn handen heb, dan ga ik echt major fangirlen.


    Physics is awesome

    Mijn ouders hebben me de keuze gelaten: of ik pak iemand mee, of ik blijf thuis. Alleen laten ze me niet gaan en mijn ouders willen toch niet mee naar het concert.
    Er hebben al zo'n vrienden tegen me gezegd dat ze mee willen gaan, maar iedereen weet wel hoe sarcastisch sommigen kunnen zijn, dus tot nu toe blijft mijn optie toch open hoor...


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Meee is going to Amsterdammm (:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Bulsara schreef:
    Mijn ouders hebben me de keuze gelaten: of ik pak iemand mee, of ik blijf thuis. Alleen laten ze me niet gaan en mijn ouders willen toch niet mee naar het concert.
    Er hebben al zo'n vrienden tegen me gezegd dat ze mee willen gaan, maar iedereen weet wel hoe sarcastisch sommigen kunnen zijn, dus tot nu toe blijft mijn optie toch open hoor...


    Ik ben zo jaloers op iedereen die gewoon met vriendinnen mag gaan. Ik vind het best wel jammer dat ik per se met m'n vader moet, en anders niet mag. Maar ja, dan is die keuze snel gemaakt. Maar ik ga veel liever met vriendinnen...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Ik ben zo jaloers op iedereen die gewoon met vriendinnen mag gaan. Ik vind het best wel jammer dat ik per se met m'n vader moet, en anders niet mag. Maar ja, dan is die keuze snel gemaakt. Maar ik ga veel liever met vriendinnen...

    Ik ben ook zo jaloers. Maar ja, de vrije plaatsen gun ik mijn vrienden niet, ze vinden One Direction zelfs niet leuk, dus ik vind die plaatsen dan nuttiger voor de anderen die écht naar het concert uitkijken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Adesso schreef:
    (...)

    Ik ben zo jaloers op iedereen die gewoon met vriendinnen mag gaan. Ik vind het best wel jammer dat ik per se met m'n vader moet, en anders niet mag. Maar ja, dan is die keuze snel gemaakt. Maar ik ga veel liever met vriendinnen...

    Ik heb dan weer het geluk dat ik in Amsterdam woon, en mijn zus of vader mij kan brengen. Als ik überhaupt een kaartje weet te bemachtigen.


    The odds are néver in our favor.

    Bulsara schreef:
    (...)
    Ik ben ook zo jaloers. Maar ja, de vrije plaatsen gun ik mijn vrienden niet, ze vinden One Direction zelfs niet leuk, dus ik vind die plaatsen dan nuttiger voor de anderen die écht naar het concert uitkijken.


    Wil je vader of moeder dan niet mee? :'D Lol.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik heb dan weer het geluk dat ik in Amsterdam woon, en mijn zus of vader mij kan brengen. Als ik überhaupt een kaartje weet te bemachtigen.


    Daar ben ik ook jaloers op, mensen die al in Amsterdam wonen.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Adesso schreef:
    (...)

    Wil je vader of moeder dan niet mee? :'D Lol.

    Dat hebben mijn ouders niet letterlijk niet gezegd. Ik weet al dat mijn moeder niet in staat is om naar een concert te gaan (en waarom, da's een lang verhaal) en mijn vader heeft recht in mijn gezicht gezegd dat het hem niet interesseert, dus dat spreekt voor zich :')


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Bulsara schreef:
    (...)
    Dat hebben mijn ouders niet letterlijk niet gezegd. Ik weet al dat mijn moeder niet in staat is om naar een concert te gaan (en waarom, da's een lang verhaal) en mijn vader heeft recht in mijn gezicht gezegd dat het hem niet interesseert, dus dat spreekt voor zich :')


    Mijn moeder ook niet. :') Ach, mijn vader vind ze volgens mij ook wel leuk... Hij roept iedere keer als hij mij ziet 'One Direction'! Omg. :')


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik woon in Den haag , niet echt een eindje rijden.. Hihi


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Curlies schreef:
    Ik woon in Den haag , niet echt een eindje rijden.. Hihi


    Ik in Nijmegen, dat is ook nog best ver...


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Kyoshi schreef:
    (...)
    Ik heb dan weer het geluk dat ik in Amsterdam woon, en mijn zus of vader mij kan brengen. Als ik überhaupt een kaartje weet te bemachtigen.


    Nice, ik woon ook in A'dam. Ik was echt vet blij met dat ze hierheen komen. Lekker dichtbij enzo. :'D

    [ bericht aangepast op 30 okt 2012 - 22:26 ]

    Adesso schreef:
    (...)

    Mag jij eigenlijk ook?!


    Lees je Twitter. :'D
    Nee, ik weet het nog niet. Ik mag sws niet alleen, maar m'n vriendin weet nog niet of ze wel gaat/mag gaan, dus ja...Maar ik gat het morgen soort van vragen. :3


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Nou nou, nu ben ik jaloers op diegene die naar Amsterdam gaan. Maar Antwerpen is voor mij al ver genoeg, dus iedereen moet niet denken dat ik naar een stad ga die ik helemaal niet ken.


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”